از ۴ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه برداری، سوابق مدیریتی ۲ کاندیدا برای شرکت در انتخابات تایید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز بر اساس اعلام آموزش و پرورش آخرین مهلت اعلام تأیید یا مغایرت سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، مطمئن است که آندره آ پیرلو می تواند سمپدوریا را خیلی زود به سری آ برگرداند.
با درخواست سرمربی فولاد خوزستان، این باشگاه به دنبال استخدام دستیار سابق ژوزه مورینیو برای حضور در ایران است.
چندین رسانه اسپانیایی اعلام کردند جوردی آلبا، ستاره سابق بارسا، مذاکرات با اینترمیامی را آغاز کرده و به زودی به هم‌تیمی سابقش لیونل مسی می‌پیوندد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها با اعلام اینکه انتخابات کشتی در تاریخ ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود گفت: ۹ نفر از کاندیداها به لحاظ سوابق مدیریتی تایید صلاحیت شدند.
طبق اعلام وزارت ورزش، انتخابات فدراسیون کشتی روز 22 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
باشگاه استقلال از بسته شدن پرونده سرمربی سابق این تیم خبر داد.
دادگاه تجدیدنظر پاریس حکم سه سال حبس را برای «نیکولا سارکوزی» رئیس جمهور اسبق فرانسه تایید کرد. او اولین رئیس‌جمهوری سابق در تاریخ فرانسه است که به زندان قطعی محکوم می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح نقل و انتقال سوابق بازنشستگی از سوی شورای نگهبان تایید شد.
۲۳ نفر با تکمیل مدارک خود برای انتخابات هیئت فوتبال استان تهران کاندیدا شده‌اند و در انتظار تایید صلاحیت از مراجع مربوطه هستند.
میلاد عبادی پور با مصدومیت روبه رو شده و به نظر می‌رسد دلیل بازی نکردن او برای میلانو هم همین است.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی گفت که دستورات سابق ادامه پیدا کند و کارگروه هم کار خود را انجام دهد اما اگر قرار باشد اموال شرکت کنترل ترافیک واگذار شود کارگروه دیگر معنا ندارد.
بررسی سوابق گفتگو‌های مکتوب «پی‌یر» با این چت ربات هوش مصنوعی نشان می‌دهد که «الیزا» نگرانی‌های او را تایید و تقویت می‌کرد؛ کاری که باعث تشدید سطح اضطراب در او می‌شد و درنهایت به افکاری درباره خودکشی سوق داده شد. منبع: یورونیوز
رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد که فلیکس سانچز اسپانیایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران است.
مهدی شریفی مهاجم اسبق پرسپولیس با حضور در تمرینات نساجی قائمشهر در انتظار تایید حمید مطهری برای عضویت در این تیم است.
از ۴ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون وزنه برداری، تنها سوابق مدیریتی ۲ کاندیدا برای شرکت در انتخابات تایید شده است.
با تایید کلودیو رینا مشخص شد افرادی که گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا در جام جهانی، آنها را متهم به باج‌گیری کرده بود او و همسرش هستند.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
حاجی پور تاکید کرد: اگرچه آقای مرتضوی در وزارت تکاور سابقه تجربه کاری مستقیمی نداشته است، اما با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی ایشان به نظر می‌رسد صلاحیت لازم برای تصدی پست وزارت را دارد.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
خبرنگار مصری مذاکره باشگاه الاهلی با سرمربی سابق ایران را تایید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ