یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصلا بعید نیست شهروز همایونفر منش آخرین خط خورده لیست تیم‌ ملی باشد.
دارنده مدال طلای بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور در مرحله دوم گرندپری را از دست داد.
دارنده مدال طلای بازیهای یونیورسیاد دانشجویان جهان حضور در مرحله دوم گرندپری را از دست داد.
تکواندوکار کرمانشاهی تیم ملی کشورمان در مبارزه پایانی به حریف چینی خود باخت و به نشان نقره یونیورسیاد جهانی دانشجویان دست پیدا کرد.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
تکواندوکار وزن هفتم تیم ملی ایران با پیروزی برابر رقیب کروات خود به دیدار نهایی یونیورسیاد جهانی دانشجویان راه یافت.
علیرضا احمدی منش اضافه کرد: دستور ممنوع الخروج بودن اعضای هیات مدیره این شرکت صادر شده و براساس آخرین بررسی‌ها، مدیرعامل شرکت نیز قبلا از کشور خارج شده است.
ایران با در اختیار داشتن مرغ لاین آرین، یکی از معدود کشورهای صاحب این فناوری در جهان است، اما هنوز ۸۵ درصد از این مرغ وارد می شود.
آرین سلیمی با اقتدار از سد حریف آمریکایی خود در یک چهارم نهایی گذشت تا مدال برنز خود در مسابقات جهانی 2023 را قطعی کند.
نژاد آرین به عنوان نژادی بومی به دلیل شرایط جسمی که دارد نمی‌تواند بیش از یک کیلو و ۱۰۰ گرم وزن بگیرد. از این رو در بخش جوجه ریزی باید محاسبات آماری دقیق انجام شود.
دونیل مالن، مهاجم هلندی دورتموند در ترکیب زنبورها درخشش قابل توجهی برجای گذاشته است.
رقابت های گرند اسلم ووشی با کسب 4 مدال برای ملی پوشان ایران به پایان رسید؛ مدال هایی که شانس ایران را برای کسب سهمیه المپیک در 3 وزن بالا برده است.
روز نخست از رقابت‌های گرنداسلم با کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: گزارشات دریافتی از نهادهای نظارتی نشان از قصورهای متعدد برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و به‌طور خاص وزارت جهاد کشاورزی در اجرای تکالیف خود در خصوص برنامه‌های مرتبط با صنعت مرغ لاین آرین دارد.
جواد آرین‌منش گفت: مسئله حجاب موضوعی کاملا فرهنگی است اما برخی آن را به مسئله سیاسی و امنیتی تبدیل می‌کنند.
توسعه سویه مرغ آرین و مرغ سایز، توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات دامی و تولید قراردادی و اقدامات لازم برای تحقق آنها در احکام پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه تصویب شد.
مدیر عامل پشتیبانی امور دام کشور گفت: ظرف ۲۰ روزگذشته، ۱۳ هزار تن مرغ مازاد نژاد آرین از بازار جمع آوری شده است.
آرین روبن، مهاجم سابق بایرن مونیخ، با انتشار متنی فرانک ریبری را مورد ستایش قرار داده است.
یک نماینده سابق مجلس گفت: مذاکره‌کنندگان کشور ما منافع ملی را مد نظر داشتند، لذا تمام جریانات سیاسی داخلی باید به تیم مذاکره‌کننده و توافقی که احتمالا صورت می‌گیرد، اعتماد کنند.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: از اینکه اولین مدال‌آور ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی لقب گرفتم، خوشحالم و امیدوارم به سایر اعضای کاروان انرژی مثبت داده باشم.
افزایش سرمایه ۱۱ نماد معاملاتی بر روی سایت کدال منتشر گردید، میزان این افزایش سرمایه‌ها و جزییات آن را در مطلب زیر بخوانید.
اتحادیه اروپا دنبال تحریم‌ خدمات ابری به روسیه
جواد آرین‌منش گفت: هرچه قدر مذاکرات متوقف باشد، کار سخت تر می شود و هیچ بعید نیست که اگر وضعیت همین طور ادامه یابد، اساسا برجام از بین برود.
جواد آرین‌منش گفت: من تصور می کنم بهتر است دولت به دولت قبل و به برجام و موارد از این دست مشکلات را ارتباط و نسبت ندهد و قرار دولت آقای رئیسی هم همین بود اما خلاف آن را مشاهده می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ