با توجه به آثار بسیار منفی چنین ادعاهایی، لطفا دستور فرمایید ادعاهای مطروحه از جانب هر شخص حقیقی یا حقوقی، داخلی یا خارجی به دقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد و قبل از هر چیزی، مستندات مدعیان از آنان مطالبه شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بیانیه ای درباره ایران صادر کرده و به تکرار ادعاها درباره جزایر سه گانه ایرانی پرداختند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان درباره ادعای نماینده مردم تبریز مبنی بر واگذاری ۷۵ خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وزیر صمت گفت که آقای قالیباف پاسخ ادعاها را بدهید.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، از انتشار مطالب جعلی و بی‌اساس درباره منطق انتخاب سفیر کشورمان در جمهوری ارمنستان و نیز سوابق کاری وی و بازنشر آن در گروه های مختلف ابراز تاسف کرد.
وزارت دفاع انگلیس با تکرار ادعاها درباره استفاده از پهپادهای ساخت ایران در جنگ اوکراین، مدعی شد که روسیه از نیمه فوریه دیگر از پهپادهای ایرانی استفاده نکرده است!
رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد: شواهد درباره کاربرد پهپادهای ایران در منطقه و اوکراین رو به افزایش است.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به ادعاهای واشنگتن درباره پرواز اشیاء پرنده بدون سرنشین بر فراز حریم هوایی آمریکا، این کشور را به اعزام بالون جاسوسی به حریم هوایی چین متهم کرد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که دلیل محدود کردن دسترسی به آمارهای اقتصادی روسیه، جنگ ترکیبی علیه مسکو بوده و ادعاها درباره ارائه اطلاعات تحریف‌شده به رئیس جمهور روسیه کذب است.
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
ضرغامی در توییتی نوشت: «امروز از گنجینه جواهرات سلطنتی بانک مرکزی بازدید کردم. باید امکان بازدید عمومی از دیدنی‌های آن فراهم شود.» او افزود: «آن دو تاج معروف را که می‌بینیم. جای خالی دارایی‌های عظیم به غارت رفته ملت توسط پهلوی را بیشتر حس می‌کنیم.»
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به بیان ادعاها و اظهارات مداخله جویانه درباره یک متهم امنیتی در ایران پرداخت.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
یک پژوهشگر مسائل استراتژیک با بیان اینکه ادعاها و اظهارات آمریکایی‌ها درباره برجام ناشی از فشار افکار عمومی غرب و آمریکا است تا بایدن وارد مذاکره با ایران نشود، گفت: آمریکایی‌ها بدشان نمی‌آید ایران وضعیت نا بسامان داشته باشد.
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل در گفتگو با الجزیره اظهارات مداخله جویانه و ادعاها درباره امور داخلی ایران و همچنین مذاکرات هسته ای را تکرار کرد.
شهردار تهران با اشاره به ادعای چین درباره جزایر سه گانه گفت: جزایر سه‌گانه جز لاینفک ایران اسلامی است و تکرار ادعاهای واهی پیرامون آن غیر قابل قبول و محکوم است.
«آنتونی بلینکن» ضمن تکرار ادعاها درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکراین، تهران را به تحریم های بیشتر به دلیل حمایت نظامی از روسیه تهدید کرد.
علیرغم اینکه ایران بارها ارسال پهپاد به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بار دیگر ادعاها در این خصوص را تکرار کرد.
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.
وزیر امور خارجه آمریکا بار دیگر ادعاهای واهی درباره ارسال پهپادهای ایران به روسیه جهت بکارگیری در جنگ اوکراین را تکرار کرد.
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران خواهد پرداخت.
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا ادعاهای برخی رسانه های غربی مبنی بر قصد ایران برای ارسال موشک به روسیه را تایید نکرد.
گانتز ادعا کرده است که ایران در حال تقویت و توسعه توانمندی هسته‌ای خود است.
رئیس جمهور آمریکا با توجیه تجاوز هوایی اخیر کشورش به شرق سوریه، این اقدام را برای دفاع از نیروهای آمریکایی و متناسب با قوانین بین المللی قلمداد کرد.
ملاقات خصوصی هرچند در بخش‌هایی چندان درام استواری نداشت و همچون اغلب فیلم‌های این دوره از جشنواره در ارائه یک پایان درست نیز وامانده بود اما در مجموع بهترین فیلم تا روز چهارم بود. بازی هوتن شکیبا نیز اگرچه تفاوت چشمگیر با بازیهای قبلی‌اش نداشت اما او با رعایت برخی جزئیات، توانسته بود موفق عمل کند. در مقابل «ماهان» اثر ضعیف بود که حتی انتخابش در میان فیلم‌های جشنواره نیز جای سوال داشت و باید گفت فیلم ماقبل نقد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ