در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، با تلاش و کوشش حداکثری کارکنان، دو مجتمع مس سرچشمه و شهربابک رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان چگونگی اعتیاد مغز به نیکوتین را کشف کرده اند و از این رو احتمالا به زودی درمانی برای سیگار کشیدن نیز ابداع می شود.
اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان بعد از پنج روز تمرینات دونوبتی و فشرده به اردوی خود در سرچشمه خاتمه دادند.
اعضای تیم مس رفسنجان بعد از 5 روز تمرینات دونوبتی و فشرده به اردوی خود در سرچشمه خاتمه دادند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
گروهی از فیزیک اخترشناسان بین المللی تصمیم گرفتند درباره سرچشمه های انفجار اشعه های گاما تحقیق کنند و در این بین با نوع جدیدی از مرگ ستاره روبرو شدند که تاکنون فقط فرضیه آن ارائه شده بود.
محققان تایوانی ژنی را در موش ها مهندسی کردند که طول عمر و کیفیت زندگی آنها را ارتقا می دهد و علاوه بر آن در مقابل سرطان نیز مقاوم است. جالب آنکه این ژن در بدن انسان نیز وجوددارد.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان به همراه دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس از مجتمع مس سرچشمه و روند فعالیت آن بازدید کرد.
دانشمندان می‌گویند فوران‌های آتشفشانی بازالتی که یک میلیون سال طول کشید و باعث رخداد انقراضی «مرگ بزرگ» شد در اصل از کوه‌های سیبری سرچشمه گرفت است، اما فوران‌هایی که انقراض دسته‌جمعی دوم پرمین را سبب شد از محلی به نام «امیشان» در جنوب غربی چین نشأت گرفته است.
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ثبت یک رکورد جدید در استخراج سنگ سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه در آذرماه خبر داد.
مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول 8 میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: فاطمی امین وزارت صمت را به سرچشمه و اقیانوس رانت تبدیل و با میدان دادن به بانیان وضع موجود اهانتی بزرگ به مردم مجلس و حتی رئیس جمهور محترم کرده است.
مدیرعامل شرکت ملی مس در جریان این بازدید از طرح های فلوتاسیون سرباره سرچشمه، معدن وکارخانه تغلیظ دره زار و پروژه های توسعه برق در مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خطاب به مسئولان دانشگاه شهید رجایی گفت: تعیین صلاحیت و شایستگی‌های رشته فنی و حرفه‌ای سرچشمه اش دست شماست.
«موتلفه اسلامی ید طولایی از حضور در کره شمالی دارد و نمی‌دانم این تجربیات "غرب" از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ به خدا در کشورهای اروپایی و آمریکا شاهد چنین رفتارهایی نیستیم که شما آن را تصور می‌کنید.»
عباس عبدی: اگر نیت نمایندگان مجلس مبارزه با فساد است، باید سراغ همین سرچشمه بروند و آن را خشک کنند. چرا صرفا به بیان واضحات و نکات آشکار ماجرا می‌پردازند؟
جارلسبرگ نوعی پنیر ملایم و نیمه نرم با طعم آجیلی است که از شیر گاو تهیه می‌شود و سوراخ‌های منظمی دارد. این پنیر از شهری به همین نام در شرق نروژ سرچشمه می‌گیرد.
تیم دومیدانی مجتمع مس سونگون و تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه که به نمایندگی از شرکت مس در قالب کاروان ورزشی «رهپویان محرم» جهت شرکت در مسابقات ورزشی کارگری شرکت‌های جهان عازم روسیه شده بودند توانستند مدال‌های این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.
نساجی و مس دو تیمی بودند که فصل گذشته نتوانستند در زمین خود پذیرای حریفان باشند. البته مس در هفته های پایانی به زمین خود برگشت اما بیشتر بازی هایش را در شهر سرچشمه و حتی سیرجان انجام داد.
استان چهارمحال و بختیاری روزگاری ۱۱ درصد آب کشور را تامین می‌کرد و اکنون نیز سرچشمه دو رود بزرگ زاینده‌رود و کارون است، اما در مرکز این استان با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر اکنون شاهد قطعی‌های مکرر آب شرب هستیم.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.
براساس اعلام ابراهیم رئیسی و  احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد یارانه تیرماه ۱۴۰۱ به صورت نقدی پرداخت می‌شود. اما بعید نیست که در مراحل بعدی دولت به شکل آزمایشی یارانه را به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت کند.
اینکه نیازی معاون وزیر صمت نامه زده و سامانه یکپارچه فروش را فاقد ویژگی‌های فنی و امنیتی اعلام کرده به نظر بنده از اساس بی پایه است، زیرا سامانه‌ای که در حال حاضر وزارت صنعت از آن برای پیش‌فروش استفاده می‌‌کند، همانی است که خودروسازان نیز استفاده می‌کردند، بر این اساس سایت ایرانی کار از هیج نظری نسبت به گذشته تفاوتی نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ