دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خطاب به مسئولان دانشگاه شهید رجایی گفت: تعیین صلاحیت و شایستگی‌های رشته فنی و حرفه‌ای سرچشمه اش دست شماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
دادستان کل آمریکا «دیوید سی وایس» را به‌عنوان بازرس ویژه برای تحقیقات قضایی هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا، تعیین کرد.
براساس ماده یک قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات باید ۵ نفر باشند که از سوی شورای نگهبان انتخاب و به وزارت کشور معرفی می‌شوند.
"انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگر انتخابات، مظاهر حضور رأی و اراده و خواست مردم است، در حقیقت انتخابات و حضور مردم در صحنه انتخابِ رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و یا سایر انتخابهایی که می‌کنند، هم حقّ مردم است، هم تکلیفی بر دوش آنهاست. در نظام اسلامی، مردم تعیین‌کننده‌اند."این بخشی از بیانات رهبری در تبیین اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده چابهار با تاکید بر اینکه روز گذشته رای‌گیری برای اصل ۸۵ شدن این لایحه به‌صورت استمزاجی برگزار شد و رسمی نیست، عنوان کرد: «به بیان دیگر این لایحه فعلاً اصل ۸۵ نشده است. با توجه به این رویه و نگاهی که در قاطبه مجلس وجود دارد قطعاً هفته آینده این لایحه، اصل ۸۵ خواهد شد.»
سرپرست هیات فوتبال استان تهران آخرین وضعیت برگزاری انتخابات این هیات برای تعیین رئیس جدید را تشریح کرد.
بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند، منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات ...
در طرح تناسبی بر اساس آنچه در مجلس یازدهم به تصویب رسید، در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از یک لیست انتخاباتی نامزد انتخابات شود. دستورالعمل نحوه شکل گیری، زمان‌بندی آغاز فعالیت، انحلال و جابجایی نامزدها بین فهرست‌ها و انصراف آنها از فهرست در هر دوره از انتخابات حداقل یک ماه قبل از زمان آزادی تبلیغات توسط هیأت اجرایی مرکزی انتخابات تهیه، به روز شده و پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توسط وزیر کشور ابلاغ می‌شود.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت یکشنبه هفته آینده (۲۸ خردادماه) برگزار می‌شود.
در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هر داوطلب تعیین صلاحیت شده می‌تواند به صورت منفرد یا به عنوان عضوی از صرفاً یک فهرست نامزد شرکت در انتخابات شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس در هیئت‌های نظارت استان‌ را تعیین کردند.
تعیین زمان انتخابات فدراسیون‌ها بدون اطمینان از وضعیت کاندیداها و در نهایت تایید صلاحیت دیرهنگام آنها، روند اشتباهی است که در پیش گرفته شده، بدون توجه به هزینه‌هایی که می‌تواند داشته باشد.
یک لندر ماه متعلق به شرکتی خصوصی  آخرین آزمایش های تعیین صلاحیت فضایی خود را ماه گذشته به پایان رساند.
در فاصله دو هفته مانده به زمان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک هنوز در مورد پرونده ۲۱ کاندیدای این کمیته و صلاحیت آنها برای تصدی ۶ پست تعریف شده، تعیین تکلیف نشده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تعیین شرایط سرپرست موقت برای مؤسسه‌های اعتباری، بر ضرورت انتخاب افراد خبره بانکی و صاحب صلاحیت و همچنین با تجربه مدیریت ارشد بانکی تاکید کردند.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا ۶ ماه آینده فیفا پنجره ای برای تعیین صلاحیت باز می‌کند و از این سه شرکتی که برای استعلام به مراجعه ذیصلاح اعلام شده ۲ شرکت از نظر قیمتی به فدراسیون نزدیک هستند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیت در سمت‌های عضو هیئت مدیره یا عضو هیئت عامل ، بدون داشتن تأییدیه صلاحیت عمومی و حرفه‌ای از بانک مرکزی را ممنوع و برای آن مجازات نقدی تعیین کردند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش گفت: ماجرای تایید یا رد صلاحیت مهدی تاج برای فدراسیون فوتبال در حیطه اختیارات وزارت ورزش نیست و دلیل ندارد ما به این موضوع ورود کنیم.
از میان ۱۷ شرکت عرضه اولیه شده در سال ۱۴۰۰ نماد توسن با بازدهی ۲۰۰ درصدی تا پایان سال در صدر عرضه‌ها قرار دارد و در مقابل سغدیر با بازدهی منفی ۲۰ درصد در بیشترین زیان به سر می‌برد.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ