مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: با تعطیلی بازار فروش پرندگان در فریدونکنار، اصلی‌ترین محل عرضه اصلی پرندگان زنده و کشتار در مازندران تعطیل و به فروش پرندگان پایان داده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی وضعیت قیمت خودرو طی هفته جاری نشان می دهد که قیمت ها یا ثابت بوده اند یا به صورت جزئی با افزایش مواجه شده اند که البته هنوز هم مشتریان رغبتی به حضور در بازار ندارند.
بازار طلای جهانی زمستانی گرم پیش رو دارد
بازار آتی بیت‌ کوین به کدام سمت می‌رود؟
وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
صومعه سرا- استاندار گیلان با بیان اینکه بازار برنج استان مدیریت می‌شود، گفت: افزایش بهره وری از مسیر مکانیزاسیون کردن می‌گذرد.
بازار سیاه بلیت دالاس برای اولین بازی خارج خانه مسی
فلافل یکی از غذا‌های معروف عربی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. در ویدئوی زیر طرز تهیه فلافل خانگی آموزش داده شده است.
عرضه‌های اولیه همواره به عنوان سهام سودآور معروف بوده؛ چراکه در عرضه اولیه قیمت سهم بسیار پایین است و در اکثر موارد با خرید این عرضه‌ها می‌توان سود کسب کرد. اما واقعا عرضه اولیه‌ها سودآور هستند و در این شرایط عرضه اولیه بخریم؟ علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این پرسش پاسخ می‌دهد.
در بازار تابستانه، تا به امروز، توجه بیشتر تیم‌ها معطوف به تقویت خط دفاعی و خط هجومی است و کمتر تیمی تلاش داشته تا خط میانی‌اش را با جذب بهترین پاسور‌های لیگ گذشته تقویت کند. شاید دلیل آن عدم نیاز سرمربیان کنونی به تقویت این خط باشد، ولی این رویه در مقایسه با بازار فصول پیش، حسابی متفاوت شده است
قیمت نفت در بازار‌های جهانی امروز نوسان چندانی نداشت، زیرا توجه در بازار نفت به افزایش نرخ بهره و کاهش رشد اقتصادی جهان معطوف شده است.
پس از هجوم متفقین به تهران و اشغال پادگان‌های پایتخت و از جمله پادگان جی، دست‌اندازی به این محصولات کشاورزی از سوی متفقین زیاد گشت و موجب شکایت زارعین شد. چون به علت هرج و مرج به‌وجود آمده و مضمحل شدن ارتش، هیچ توجهی به سربازان نمی‌شد و آذوقه‌ای در اختیار آنان قرار نمی‌گرفت، محصولات کشاورزی این زارعین پاکدل و زحمتکش، باعث سد جوع سربازان می‌شد و آن‌ها هیچ اعتراضی نسبت به این کار سربازان ایرانی نداشتند.
آنتوان سوروگین عکاس معروف زمان قاجار این عکس‌ها را در سفر به شمال ایران ثبت کرده است. (عکس‌ها در اصل سیاه و سفید هستند و با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند)
بخشی از موارد گزارش شده مربوط به استفاده از عاملی است که به «بمبک بدبو» معروف شده است. این عامل که در بازار و به‌ویژه در سکو‌های خرید و فروش اینترنتی به فراوانی وجود داشت، پس از استعمال در محیط‌ها موجب پراکندن بوی نامطبوعی می‌شود و معمولاً برای شوخی و تفریح‌های ناسالم و نامتعارف مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت.
علی فراقی گفت: شاخص شاهد عقب ماندگی مشهودی نسبت به برخی از صنایع و تک سهم‌ها هستیم و به نظر می‌رسد که بازار قصد دارد مقداری از پول در جریان بازار را به خوبی معطوف این صنایع کند.
قدم زدن در بازارچه بزرگ بهرامی کم‌وبیش همان حس و حالی را دارد که در بازار تهران و یا نازی‌آباد سراغتان می‌آید. اگر کنجکاوید سری به اینجا بزنید، باید بی‌خیال آوردن خودرو شخصی شوید، چرا که جای پارک پیدا نمی‌کنید، انرژی‌تان کم می‌شود و قند خونتان می‌افتد.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
اینجا یکی از ده‌ها پاتوق معتادان و کارتن‌خواب‌هایی است که متجاهر خطاب می‌شوند، متجاهران لامکانی که سال‌هاست خانه‌هایشان را درون کوله‌ای جا داده و شب را زیر سقف آسمان می‌گذرانند، پاتوقی نام آشنا برای رهگذران یکی از محلات قدیمی شرق تهران؛ اینجا معروف به پاتوق اتابک ـ مسگرآباد است.
اکرم کونور خبرنگار معروف ترکیه ای و فعال در بازار نقل و انتقالات از جنگ بزرگان اروپا برای جذب طارمی خبر داد.
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به «تپسی» به عنوان نخستین استارت آپ، سه شنبه ۲۴ خردادماه وارد بازار دوم فرابورس شد و پس از عرضه متوقف گردید. زمزمه بازگشایی این نماد شنیده می شود. این نماد چه زمانی بازگشایی می شود؟
سخنگوی وزارت خارجه چین بر پایبندی طرف‌های برجام به ادامه روند گفت‌وگوها تآکید کرد و گفت که آمریکا باید به خواسته‌های مشروع و منطقی ایران پاسخ دهد.
به گفته رئیس سازمان بورس، در شش ماهه دوم سال جاری، پرداخت سود نقدی سهامداران نسبت به ۶ ماهه نخست سال سرعت و شتاب بیشتری داشته و بیش از نیمی از شرکت‌های بورسی از طریق سامانه سجام اقدام به پرداخت سود به سهامداران خود کرده‌اند.
امروز چند خبر در فضای رسانه‌ها منتشر شد که این اخبار می‌توانند به نوعی برای سهامداران و بورسی ها مهم باشند. قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. دو افزایش سرمایه سنگین برای دو نماد در راه است.
حجت الاسلام صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم‌ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ