وحیدشمسایی تماشاگر دوئل جذاب فصل در الوند می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
یزد- فالوده یزدی یکی از دسرهای خوش طعم و گوارا و البته عامه پسند محسوب می‌شود که خنکی آن، بازار بهار و تابستان بستنی فروشی‌ها را داغ کرده و با خبر ثبت ملی آن، بازارش داغ‌تر خواهد شد.
ویدیوی تازه پوتین در مجمع "ایده‌های قوی در زمانه جدید"به همراه کشیدن یک نقاشی شبیه باب اسفنجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.
به واسطه جابه‌جایی‌های انجام شده سرمربیان بین چند تیم لیگ برتری شاهد رقابت‌های جذاب و احتمالا پرتنشی در برخی بازی‌ها لیگ خواهیم بود.
نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 با کُری‌خوانی بازیکنان و توصیه‌های بهروز عطایی به پایان رسید.
در آمریکا، روال حقوقی روشنی وجود دارد مبنی بر اینکه فسیل‌های کشف‌شده در زمین‌های خصوصی به مالک زمین تعلق دارند و می‌توانند به صورت قانونی تجارت شوند.
گندم در دو هفته اخیر جز اخبار داغ حوزه کشاورزی بود؛ پس از کش و قوس فراوان در نهایت قیمت هر کیلو گندم از ۱۳ به ۱۵ هزار تومان افزایش یافت اما گلایه کشاورزان همچنان ادامه دارد.
روسیه در هفته گذشته روزهای پرمشغله و پراسترسی را پشت سر گذاشته است. بامداد چهارشنبه، یک انبار سوخت در منطقه کراسنودار روسیه آتش گرفت که بنا بر گزارش‌ها عامل آن حمله پهپادی بوده است. دو قطار باری در روز دوشنبه و سه‌شنبه در منطقه برایانسک، نزدیک مرز اوکراین، در حوادث جداگانه اما یکسانی از ریل خارج شدند.
سایپا مصاف با آرمان گهر در هفته سی و یکم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور را با شکست دو بر یک پشت سر گذاشت تا شرایطش برای صعود به لیگ برتر سخت شود.
با صعودی شدن بازار سرمایه و داغ شدن بازار برخی از افراد که مردم را به صورت بی مهابا در سال ۹۹ به بورس دعوت می‌کردند دوباره فعال شده و به کارهای متعددی اعم از سیگنال فروشی مشغول شده اند.
روزنامه های ایتالیایی علاوه بر اشاره به دربی دلامادونینا در لیگ قهرمانان اروپا، به دیدار ناپولی و یوونتوس در سری آ پرداختند.
این روزها پیدا کردن زالو سخت شده؛ این را یکی از دلالان خرید و فروش حیوانات و پرندگان در چهارراه مولوی می‌گوید. ظهر یکی از روزهای پاییز، بازار مولوی زیر نور خورشید همان بازار همیشگی مولوی است اما از خرید و فروش حیوانات خانگی که این بازار روزگاری محل اصلی بورس تجارت پرسودش بود، خبری نیست.
در همین راستا قرار است یک موشک لانگ مارچ۵B با قسمت دوم Yuanzheng-۲ برای نخستین بار از بندر فضایی ونچانگ در نیمه دوم سال جاری میلادی به فضا پرتاب می شود.
تماشاگران تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان روز خاطره‌انگیزی را در ورزشگاه اختصاصی تیم محبوب‌شان تجربه کردند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو مورد توجه تیم لاتزیو ایتالیا قرار گرفته است.
با آغاز عصر پسا کرونا و کاهش رشد اقتصادی به نظر می رسد کارمندان و مهندسان غول های فناوری نخستین قربانیان نظم جدید این صنعت باشند.
به دلیل کاهش ارزش ین در مقابل دلار، فروش آیفون ۱۴ در ژاپن کاهش یافته و مردم به خرید آیفون های دست دوم روی آورده اند.
استقلال در همین نیم‌فصل روبه‌رو می‌تواند هفت بازیکن را در فهرست خروج بگذارد. همین موضوع کافی است تا بازار زمستانی حسابی داغ باشد.
کشورها در سراسر جهان طی سالهای اخیر با پیامدهای اخبار جعلی در فضای مجازی دست و پنجه نرم کرده اند از این رو با وضع قوانین جدید و جزای سنگین سعی در مقابله با این پدیده دارند.
طلا تحت فشار انتظارات افزایش نرخ بهره با افزایش بازدهی دلار و خزانه داری آمریکا کاهش یافت. این فلز گرانبها از بالاترین قیمت روزانه نزدیک به ۴۰ دلار سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح بیش از دو سال اخیر رسید.
می‌خواهیم شما را با یک هنر دیرینه که به مرور مدرن شده است، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با انواع آینه کاری، آینه دکوراتیو، آینه تراش آشنا کنیم، آشنایی به تنهایی برای استفاده از این هنر در طراحی داخلی منزل کافی نیست، برای همین شما را با مزایای این هنر آشنا می‌کنیم تا دکوراسیون برازنده خانه خود را بسازید.
اگرچه تاکنون بار‌ها گمانه‌زنی‌ها درباره استعفا یا برکناری برخی وزرای ضعیف یا پرحاشیه تکذیب و رد شده است، اما تجربه نشان داده برخی اخبار با این مضمون به منظور گرفتن بازخورد‌های جامعه است و در صورت پالس مثبت جامعه، این امر در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.
روز گذشته سه شنبه مورخه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برخی از اهالی رسانه بازدیدی را از شرکت پتروشیمی پلی پروپیلن جم در عسلویه داشتند و در این بازدید، نشستی صمیمانه ای را با مهندس حمید مرادی مدیرعامل این شرکت برگزار کردند. گفتگوی جذاب با مدیرعامل جم پیلن را در ادامه بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ