علی فراقی گفت: شاخص شاهد عقب ماندگی مشهودی نسبت به برخی از صنایع و تک سهم‌ها هستیم و به نظر می‌رسد که بازار قصد دارد مقداری از پول در جریان بازار را به خوبی معطوف این صنایع کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
در نیمه ابتدایی بورس امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ شاخص کل منفی و شاخص کل هموزن مثبت بود. این ارقام بیانگر چرخش سهامداران به سمت سهام کوچک و متوسط می‌باشد. در این مطلب قصد داریم ببینیم پول حقیقی‌ها بیشتر به کدام گروه و نماد‌ها وارد شد؟
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
نوید رجایی گفت: هر چقدر به سمت توافق پیش برویم ارزش پول ملی در قیاس با سایر ارزها از جمله دلار افزوده خواهد شد و سرعت رشد دلار در آینده نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.
امروز مطالبی همچون  نرخ دلار در اولین روز هفته چقدر شد؟، منتظر واریز سود سهام عدالت باشیم؟، کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه برگزار خواهند کرد؟، میل بورسی‌ها به سمت سهام دلاری یا ریالی؟، خودروی ۷۴۵ میلیونی در بازار، خبر‌های مهم برای سهامداران برکت و وغدیر؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رشد سنگین پایه پولی یا همان چاپ پول در سالی که گذشت، با تبعات تورمی همراه بوده است. این در شرایطی است که با توجه به شعار سال مبنی بر مهار تورم، کلیددار ساختمان شیشه ای میرداماد برای برخی از بانک ها خط و نشان کشیده است که اگر اصلاح نشوید، به سمت انحلال می رویم!
زوج میان سال که صاحب منزل ویلایی و ۵ واحد آپارتمانی بودند و از راه زباله گردی روزگار می گذراندند، وقتی از حکم قضایی مطلع شدند، به سمت چندین کیسه پر از زباله رفتند و از درون آن ها اسکناس های بسته بندی شده و چک پول ها را در حالی بیرون کشیدند که...
بحث‌های زیادی در رسانه‌ها جریان دارد که آیا آنچه ماسک بر سر توئیتر می‌آورد، نتیجه ناکارآمدی ماسک است، یا برنامه‌ها و نقشه‌های او یا ترکیبی از این دو؟ اما شاید آنچه مهم‌تر است این است که با تغییر رسمی کارکرد شبکه‌های اجتماعی از بستر‌های نسبتا بی‌طرف به بازیگرانی که مستقیم درگیر بازی پول و قدرت می‌شوند، مسیر گفتگو‌های سیاسی، رسانه‌ای و عمومی به کدام سمت می‌تواند برود و به کدام سمت خواهد رفت.
فتح‌الله‌زاده بارها مدعی شده بود که قبل از پذیرش این سمت، هیات‌مدیره به او گفته بود که در حساب باشگاه ده‌ها میلیارد پول موجود است و مشکلی بابت مخارج نیست اما بعداز آمدن، متوجه مخارج سنگین و بدهی برجا مانده از دوران آجورلو شد.
اولین و مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر تورم، بحث افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد است. عامل افزایش بدون ضابطه نقدینگی و همچنین عدم هدایت اعتبارات به سمت بخش‌های مولد اقتصاد، بحث بی‌ضابطه بودن بانک‌ها در خلق پول است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: وقتی نقدینگی‌های سرگردان به سمت تولید هدایت شود علاوه بر کاهش شدید تورم سبب افزایش تولید و افزایش ارزش پول ملی خواهد شد.
حفظ ارزش پول افغانستان در برابر دلار، در حالی است که این کشور در اختیار طالبان است و فردی بدون هیچ گونه تحصیلات دانشگاهی و تخصص اقتصادی، رئیس بانک مرکزی افغانستان است و زمانی که به این سمت رسید، گفته می شد که تنها سابقه مالی و پولی وی این بود که پول های رئیس طالبان را برای او نگه می داشته است!
معاملات بورس تا به این لحظه با حجم پول پرقدرتی همراه شده و سقف قیمتی به سمت بالا شکسته شد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی برای مردم ایجاد جاذبه کنیم، امروز کسی که پول یا پس اندازی داشته باشد نمی‌داند این پول را باید کجا ببرد.
بورس تهران در هفته اول بهمن با خروج پول حقیقی و ریزش شاخص کل مواجه بود. با رسیدن شاخص کل به سطح حمایتی خود دو صنعت بانکداری و خودروسازی بورس تهران توانستند با خبرهای خوش به سمت جبران عقب‌ماندگی ماه‌های قبل حرکت کنند.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
«ما برای تولید پول و اشتغال در کشورمان سراغ کار‌ها و تجارت‌هایی رفته‌ایم که نیاز مبرمی به آب دارند. این مسئله باعث شده تا با کمبود شدید آب رو به رو شویم در صورتی که کشور ما باید به سمت طراحی اقتصادی برود که آب محور نباشد. ما باید اقتصادی را در ایران تعریف می‌کردیم که چشمش به آسمان نباشد، در اصل اشتباه راهبردی مسئولان در حوزه بود.»
درحالی‌که انتظار می‌رود رشد قیمت در سال۲۰۲۳ کاهش یابد، رشد اقتصادی در کنار افزایش نرخ‌های بهره نیز به‌شدت کاهش خواهد یافت. صندوق بین‌المللی پول تخمین زده است که اقتصاد جهانی در سال۲۰۲۳ تنها ۷/ ۲درصد رشد خواهد کرد؛ درحالی‌که در سال۲۰۲۲ این رقم ۲/ ۳درصد بود.
پیشرفت فناوری های نوین و لزوم استفاده هر چه بیشتر از کارت بانکی به جای پول نقد، جامعه را به سمت به کارگیری روش‌های بروز و دقیق تر بانکی سوق می‌دهد.
شهره موسوی فروردین امسال به اتهام کلاهبرداری در پرونده‌ای با بیش از ۳ هزار شاکی و چند هزار میلیارد تومان پول بازداشت شده بود. موسوی در این مدت یک بار به صورت تصویری از زندان در جلسات هیات‌رییسه شرکت کرد تا سمت خود را از دست ندهد.
دانستن نمادهای تأثیرگذار می‌تواند در شناسایی روندهای بورسی و چرخش پول به سمت صنایع معامله گران را کمک کند.
رئیسی «توقف رشد نقدینگی و مدیریت خلق پول» را مأموریت مهم بانک مرکزی اعلام کرد و گفت: نقدینگی اگر با مدیریت به سمت تولید هدایت شود نگران‌کننده نیست، اما اگر به سمت سوداگری در بازار حرکت کند تبعات ویران‌کننده‌ای خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ