پلیس فرانسه امروز اعلام کرد که ۲ فرد را در ارتباط با پرتاب مواد آتش زا به سوی سرکنسولگری ترکیه در شهر «مارسی» بازداشت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش پرتاب دیسک آسیا زودتر از چیزی که فدراسیون اعلام کرده بود به ایران بازگشت.
این اتفاق در سال ۲۰۱۹ افتاد که در پرتاب آپولو ۱۲ برخورد صاعقه چند مورد از ابزار‌های دقیق، نمایشگر‌ها و مخازن سوخت موشک ساترن را خاموش کرد که با تلاش متخصصین موشک نجات یافت از آن زمان تمامی موشک‌ها مجهز به سیستم خنثی سازی صاعقه هستند.
موشک آریان ۶ دیرتر از موعد به فضا پرتاب می شود. یکی از تامین کنندگان گروه آریان تایید کرده این سیستم پرتاب در سال جاری میلادی به فضا نمی رود.
قاچاقچیان مواد مخدر از روشی عجیب برای پرتاب تریاک و دیگر مواد مخدر به داخل خاک ایران استفاده می‌کنند. تریاک با یک تیرکمان بزرگ یا منجنیق به آنسوی مرز پرتاب می‌شود و طبق بررسی‌های انجام شده این منجنیق‌ها گاها برد طولانی هم دارند.
مخارج سفر و اردوی حدادی آمریکا، می تواند صرف کشف و پرورش استعدادهای جدید و ساخت حدادی‌های تازه در پرتاب دیسک و سایر مواد دو و میدان شود. شاید بخشی از این پول بتواند ورزش بانوان ایران را صاحب مدال در میادین آسیایی و المپیک کند.
مسابقه آلومینیوم و استقلال بارها بخاطر پرتاب مواد محترقه تحت تاثیر قرار گرفت.
در اطلاعیه اداره هوانوردی فدرال آمده است که تاریخ اولیه مورد انتظار پرتاب ۲۱ فروردین است، اما تاریخ‌های پشتیبان این آزمایش ۲۲ و ۲۳ فروردین ذکر شده است. البته کمپانی ایلان ماسک، هنوز باید مجوز پرتاب را برای آزمایش این پرواز مداری خود از بوکا دریافت کند.
اصفهان- مسئول گروه مرمت اضطراری بناهای تاریخی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی استان اصفهان از مرمت اضطراری قسمت‌هایی از بدنه پل تاریخی خواجو پس از آسیب‌های ناشی از پرتاب ترقه خبرداد.‌
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وسایل نقلیه‌ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون می‌کنند ضمن معرفی به مراجع قضایی، توقیف هم می‌شوند.
رئیس پلیس راهور تهران از توقیف وسایل نقلیه ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون کنند، خبر داد.
باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از ماجرای عجیب پرتاب چاقو به زمین اعلام کرد بابت این خبر از نساجی شکایت خواهد کرد.
سرپرست نفت مسجد سلیمان توضیحاتی در خصوص اعتراض نساجی و ادعا در خصوص پرتاب چاقو می دهد.
«دخترم دیشب اومد گفت بابا توو مدرسه ما بوی گازوئیل میاد. گفتم تو مگه می‌دونی اصلا گازوئیل چه بویی میده؟، گفت یه بوی گندیده مثل دود گازوئیل. تعجب کردم و چیزی نگفتم. امروز متوجه شدیم بعضی بچه‌ها حالشون بد شده و ما هم اومدیم دخترمون رو بردیم خونه.»
دیدار دیشب رئال مادرید و اوساسونا پرتنش و جنجالی بود. در یکی از صحنه‌های عجیب این مسابقه هواداران اوساسونا به سمت رودریگو نان پرتاب کردند و داور شخصا این تکه نان را از زمین خارج کرد تا بازی ادامه پیدا کند.
فیلم منتشر شده توسط نیرو‌های مسلح اوکراین نشان می‌دهد که سربازان روسی توسط بمب‌های پرتاب شده توسط پهپاد اوکراینی هدف قرار می‌گیرند. نیرو‌های نظامی اوکراین مواد منفجره را بر روی مواضع روسیه در خط مقدم پرتاب می‌کنند و انفجار‌های زیادی در سنگر‌های برفی رخ می‌دهد.
اخیر فیلمی در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است که در آن یک دستگاه آئودی ئی-ترون تصادف می کند و می بینیم که بسته باتری بزرگ و بسیار سنگین آن از کف کنده شده و به هوا پرتاب می شود!
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: اگر صحبتی در مورد بی توجهی و کمبود امکانات می‌کنم برای خودم نبوده بلکه کل ورزش مدنظر است.
چین از این طریق یک سابقه حقوقی ایجاد کرده که می‌تواند موجب تشویق دشمنان تمامیت ارضی ایران شود و در نهاد‌های چندجانبه بین‌المللی محل رجوع باشد. چین که خود در خانه شیشه‌ای نشسته و به اراده مردم تایوان برای استقلال و اعتراض کشور‌های آسه‌آن به اشغال جزایر متعلق به آن‌ها در دریای جنوبی چین با تهدید و مانور نظامی پاسخ می‌دهد، چرا باید به سوی خانه دیگران سنگ پرتاب کند.
ایرنا به نقل از یک منبع آگاه: چند جوان آشوبگر ضمن سنگ پرانی به سمت نیروهای انتظامی و خودروهای آنان، همچنین اقدام به پرتاپ مواد آتش زا کردند که بطور تصادفی به خودرو طلبه ای که در محل پارک شده بود، اصابت کرد و دچار آتش سوزی شد.
در آزمایش امروز موتور مرحله اول ماهواره بر قائم ۱۰۰ که همان موتور سوخت جامد رافع است و در دی ماه ۱۴۰۰ آزمایش زمینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته بوده، مورد آزمایش پروازی زیر مداری قرار گرفت.
در طول هفته گذشته، ۹۲ نقطه درگیری، ۱۶ عملیات تیراندازی و ۱۷ مورد پرتاب مواد منفجره در چندین نقطه ثبت شده است.
با توجه به تلاطمی که در بازار سرمایه ایجاد و بحث سرمایه‌گذاری یک درصدی از منابع صندوق توسعه ملی پیش آمد، طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی ۵۱۰ میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه‌گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان است.
ماهواره بر ذوالجناح در بهمن ماه سال ۹۹ برای نخستین بار با هدف دستیابی به فن آوری قدرتمند‌ترین موتور سوخت جامد در کشور مورد تست و ارزیابی قرار گرفت. این ماهواره برِ سه مرحله ای از نظر ویژگی های فنی، قابل رقابت با ماهواره برهای روز دنیا است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ