رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وسایل نقلیه‌ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون می‌کنند ضمن معرفی به مراجع قضایی، توقیف هم می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:۱۰ نمره منفی برای سواری‌ها و ۲۰ نمره منفی برای خودروهای عمومی که رانندگان آنان موادروانگردان مصرف کرده اند، در نظر گرفته شده است.
حمایت های دولت از خودرسازان منجر به توقف تولید خودروهای ناقص شد
شریفی درباره بیشترین سرعت ثبت شده در معابر و بزرگراه‌های پایتخت در بهار امسال نیز گفت: بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین‌ها ثبت شده و همکاران بنده در گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راهور نیز با آن برخورد کردند، مربوط به خودرویی بوده که راننده آن با سرعت بیش از ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت اقدام به رانندگی کرده بود. این خودرو توقیف و اعمال قانون شد.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خودرو‌های دچار خسارت شده در این حادثه را ۱۵ خودرو ذکر و یادآور شد: تعدادی از این خودرو‌ها در مسیر در حال حرکت بوده و یا اینکه کنار جاده توقف کرده بودند.
معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از ۱۴۰۰ در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر داشته باشیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح برخورد با خودروهای حادثه ساز به صورت شبانه روزی توسط گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس و انتقال آنها به پارکینگ خبر داد.
زورگیران چاقوکش پس از توقف خودرو، دست و پایش را با بند کفش‌هایش بستند و در تاریکی شب کنار جاده رهایش کردند. سپس خودرو، تلفن همراه وهمه پولش را از او گرفتند و با سرعت سرسام‌آوری از محل متواری شدند. این مرد در حالی‌که پاسی از شب گذشته بود با تلاش فراوان توانست دست‌هایش را باز کند و خود را به خودرو‌های عبوری برساند و از آن‌ها کمک بگیرد. راننده نگون‌بخت سپس با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و از به سرقت رفتن پرایدش توسط دو جوان زورگیر خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف کامیون حامل ۴۰ فوت محموله قاچاق قطعات یدکی خودروهای سبک به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای اولین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ با اولویت جمع‌آوری و توقیف خودروهای سواری و وانت‌بار و کشف انواع کالای قاچاق خبر داد.
از افزایش تولید تا توقف تولید خودروهای ناایمن و افزایش عرضه خودرو
اگر خودرویی با پلاک گذرموقت بیش از مجوز صادرشده در کشور بماند کالای قاچاق محسوب و توقیف می‌شود؛ فردی هم که مجوز به‌نامش صادر شده به مرجع قضایی معرفی می‌شود.
عبدی نوشت: استفاده از لفظ «کشف حجاب» در توضیحات دستگاه قضایی، مطلقا معنای قانونی ندارد، بلکه مطابق نص قانون باید از «نداشتن حجاب شرعی» استفاده کرد که در این صورت اکثریت بانوان را مشمول می‌شود و این اعم از کشف حجاب است که اصطلاحی تعریف نشده است. توقیف خودرویی که در آن زنان فاقد چنین حجابی باشند نیز وجاهت قانونی و منطقی ندارد که اگر داشت بیشتر خودرو‌های شهر توقیف می‌شدند. وضعیت کنونی مربوط به حجاب، محصول بی‌توجهی به حدود کارآیی قانون در تنظیم رفتار اجتماعی است.
هادیانفر با بیان اینکه از این پهپاد‌ها برای رصد و پایش جاده‌های طویل در استان‌هایی مانند کرمان، فارس و ... استفاده می‌شود، گفت: این پهپاد‌ها چند کار را انجام می‌دهند، اول اینکه اقدام به پایش جاده‌ها کرده و گزارش آن را برای پلیس ارسال می‌کنند. اقدام دوم اعمال قانون و جریمه خودرو‌های متخلف است، این پهپاد‌ها خودرو‌های دارای سرعت غیرمجاز و دیگر تخلفات حادثه‌ساز را شناسایی کرده و اطلاعات آن را به پلیس راه و ماموران مستقر در راه‌ها مخابره می‌کنند و ماموران نسبت به توقیف و اعمال قانون آن‌ها اقدام خواهند کرد.
رئیس پلیس راهور تهران از توقیف وسایل نقلیه ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون کنند، خبر داد.
مسؤول کلوپ کمپر کانون جهانگردی از تداوم مشکل تردد کمپرها در جاده‌های کشور خبر داد و گفت: هنوز هم در برخی از مواقع خودروهای مسافرتی در جاده‌ها توقیف می‌شوند.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در طرح نوروزی به همکاران ابلاغ کردیم که خودروهای حامل خانواده‌ها به خاطر جریمه سه و چهار میلیون تومانی متوقف نشوند.
از امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ عرضه خودرو در بورس کالا پس از یک توقف کوتاه مدت آغاز می شود.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف انواع کالاهای قاچاق و توقیف کاروان خودروهای شوتی در شهرستان تنگستان خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری BMV مشکوک شده و دستور توقف دادند. وی افزود: مأموران خودرو را متوقف که در استعلام به عمل آمده از سامانه راهور مشخص شد شماره شاسی و شماره موتور با خودرو مطابقت ندارد و فاقد مجوز می‌باشد و راننده با استفاده از پلاک خودرو دیگری اقدام به تردد در معابر برون شهری نموده است.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از توقف، فک پلاک و اعزام به تعمیرگاه خودروهای دارای نقص فنی واضح خبر داد.
یک کارشناس آلودگی هوا ضمن تاکید بر اینکه دلیل عمده آلودگی هوای سال‌های اخیر توقف نوسازی و اسقاط خودرو‌های فرسوده است، می‌گوید تا زمانیکه نوسازی، کنترل جدی معاینه فنی و طرح‌های کاهش آلودگی هوا اجرا نشوند، کیفیت سوخت به حد مطلوب نرسد و مازوت‌سوزی حذف نشود و همچنین سایر اقداماتی که در قانون هوای پاک مطرح شده، انجام نشود، طبیعتا نباید انتظار هوای پاک را داشته باشیم. بحث نوسازی و از رده خارج شدن خودرو‌های فرسوده مهم‌ترین اقدامی‌ست که طی چند سال اخیر یا متوقف بوده یا به صورت کند اجرا شده است.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی هنوز ادامه دارد.
در بودجه ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۲۵ تا ۲۸ درصدی عوارض نرخ پارک حاشیه‌ای هستیم که بر اساس مدت زمان توقف نیم‌ساعت اول رایگان و تا دوساعت توقف برای خودرو‌های سواری و وانت‌بار از ۱۲۵۰ تومان در سال جاری به ۱۶۰۰ تومان و بعد از دوساعت از ۱۶۰۰ به ۲هزار تومان افزایش نرخ خواهیم داشت و برای کامیون و مینی‌بوس نیز این نرخ ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش می‌یابد.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه به طور کلی باید از انجام هر اقدامی که موجب ایجاد اخلال در ترافیک می‌شود، پرهیز شود، گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود، محدودسازی تردد ناوگان حمل بار است. بر این اساس خودرو‌های حامل بار و کالا‌های سوپرمارکتی می‌توانند از بعد ساعت ۹ صبح در سطح معابر تردد کنند. همچنین این خودرو‌ها اجازه توقف دوبل در معابر را ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ