ملی پوش پرتاب دیسک آسیا زودتر از چیزی که فدراسیون اعلام کرده بود به ایران بازگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
نشریه آلمانی کیکر گزارش می‌دهد که سردار آزمون پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات آماده بازگشت به تمرینات گروهی بایرلورکوزن می‌شود.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
مدافع چپ سپاهان امیدوار است هم‌تیمی او هرچه زودتر بهبود پیدا کند.
مانوئل نویر که امیدوار بود زودتر از آنچه انتظار می‌رفت بتواند به میادین برگردد در جدیدترین معاینه پزشکی دریافت که زمان بازگشتش به فوتبال طولانی‌تر از آنچه گمان می‌کرد خواهد بود.
پل پوگبا برای شروع یک فصل منظم تعطیلاتش را کاهش داد و آماده بازگشت به تمرینات یوونتوس است.
تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی، تایید کرد که خواهان بازگشت هرچه سریع‌تر گری لینه‌کر است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه مسمومیت‌ها غیرطبیعی است گفت: نهادهای امنیتی برای بازگشت آرامش به جامعه باید زودتر اقدام کنند
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکایی‌ها خیلی زودتر از کشور اروپا فهمیدند در پس اغتشاشات ایران خبری نیست و زودتر پیام دادند و تاکید و اصرار برای بازگشت به برجام دارند.
با وجود تلاش بسیار بایرن، الکساندر نوبل برای بازگشت زودتر از موعد به این باشگاه تمایلی ندارد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید تیمش برای ارائه بازی بهتر به بازگشت سریع جیدون سانچو نیاز دارد.
وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره رئال مادرید، قصد دارند هرچه زودتر برای رئال به میدان بروند.
فرانکی دی‌یونگ دو روز زودتر از موعد مقرر به تمرینات بارسلونا برگشت تا ژاوی تقریبا اکثر بازیکنانش را در اختیار داشته باشد.
نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ زودتر از موعد به حضور قرضی‌اش در ونکوور وایت‌کپس پایان داد و به بایرن بازگشت.
مصدومیت فرانکی دی‌یونگ بهبود پیدا کرده و او زودتر از تصورات به تمرینات بارسا باز خواهد گشت. دی‌یونگ شاید سه شنبه برابر اینتر به میدان هم برود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز حدود ۱۰۰ هزار نفر از زائران به میهن اسلامی بازگشتند و که حدود ۵۰ درصد این میزان مربوط به پایانه مرزی مهران است که امیدواریم زائرانی که به عتبات مشرف شده‌اند هر چه زودتر به شهر‌های عقبه خود بازگشته و تدابیری اتخاذ کنند که موجب ترافیک در محور‌های مواصلاتی نشود.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، زودتر از انتظارش باید به دورتموند برگردد.
بهروز حضرتی‌پور که مربی ارشد اعزامی تیم ملی فرنگی به مسابقات کشورهای اسلامی بود، برای حضور در دور جدید تمرینات ملی‌پوشان زودتر از سایر اعضای تیم به تهران بازگشت.
حضور کامل آلیسون، دروازه‌بان مصدوم لیورپول، در تمرینات امروز این تیم هواداران را به بازگشت زودتر او به میادین امیدوار کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ