دبیرکل ناتو با تمجید از برنامه ژاپن برای افزایش دوبرابری بودجه دفاعی توکیو، گفت که این اقدام نشان‌دهنده اراده ژاپن برای مشارکت امنیتی بیشتر در یک جهان بی‌ثبات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به تمجید از علامه فقید پرداخت.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به تمجید از علامه فقید پرداخت.
دبیرکل جهاد اسلامی در پی خروج خفت‌بار اشغالگران پس از دو روز از ایستادگی جانانه مبارزان فلسطینی در جنین، این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین تبریک و جنین را نماد الهام‌بخش جهاد و مبارزه نامید.
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار تسریع عملیات در چارچوب توافق‌نامه غلات دریای سیاه و تمدید آن شد.
چند مقام آگاه اعلام کردند که احتمال تمدید دبیرکلی «استولتنبرگ» در ناتو برای یک سال دیگر وجود دارد.
رویترز در گزارشی نوشت اعضای ناتو، از آمریکا گرفته تا فنلاند، زمان زیادی برای اجماع لازم به منظور انتخاب دبیرکل جدید تا ژوییه ندارند. آن‌ها همچنین می‌توانند از ینس استولتنبرگ بخواهند دوره خود را برای چهارمین بار تمدید کند.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از تمدید توافق غلات در دریای سیاه استقبال کرد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
دبیر کل حزب الله در سخنانی به مناسبت هفتمین سالگرد شهادت مصطفی بدر الدین از فرماندهان حزب الله، به تمجید از این شهید پرداخت.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تمجید از شخصیت شهید خضر عدنان تاکید کرد که پیروزی ملت فلسطین نزدیک است.
دفتر دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توافق غلات تمدید شده است؛ اما ۶۰ یا ۱۲۰ روزه بودن مدت آن هنوز مشخص نیست.
دبیرکل سازمان ملل با مدد گرفتن از یک آیه از قرآن کریم، از دین مبین اسلام و مسلمانان که دارای روحیه بسیار خوبی در زمینه پذیرش آوارگان هستند، تمجید به عمل آورد.
«اوانا لونگسکو» سخنگوی ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) گفت: ماموریت استولتنبرگ به عنوان دبیر کل ناتو تاکنون سه بار تمدید شده و او تا پایان دوره ماموریت خود در مجموع برای ۹ سال در این پست فعالیت خواهد کرد.
سخنگوی ناتو اعلام کرد که دبیرکل این ائتلاف نظامی، دوران ۹ ساله دبیرکلی خود را تمدید نخواهد کرد و ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ (۸ مهر ۱۴۰۲) کناره‌گیری می‌کند.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
دبیرکل سازمان ملل متحد از تصمیم شورای امنیت مبنی بر تمدید ارسال کمک های بشردوستانه به سوریه و باز بودن گذرگاه باب الهوی سوریه به مدت شش ماه دیگر استقبال کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد و سازما پیمان آتلانتیک شمالی بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین، از روسیه خواستند تا توافق غلات با کی یف را ازسربگیرد.
دبیر کل ناتو از روسیه خواست تا قرارداد صادرات غلات از بنادر اوکراین را تمدید نماید.
در تماس تلفنی دبیرکل سازمان ملل متحد و وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات در خصوص تمدید آتش بس در یمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
دبیر کل اتحادیه عرب درباره عدم تمدید آتش بس یمن که مهلت آن امروز به پایان می رسد، هشدار داد.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت، علامه راحل ، سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا»، به تمجید از شخصیت این عالم برجسته و عالیقدر پرداخت.
دبیر کل سازمان ملل متحد در دیدار با نخست وزیر عراق از تلاش ها برای برگزاری گفتگوی ملی میان گروه های سیاسی این کشور تمجید کرد.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل حمایت جمهوری اسلامی ایران از تمدید مجدد آتش بس در یمن را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ