وزارت دفاع روسیه اظهارات رسانه ها و مقامات لهستان مبنی بر اصابت موشک های روسیه به خاک این کشور را یک اقدام تحریک آمیز تعمدی خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
وزیر دفاع گفت: اگر زمانی به هواپیمای شکاری یا هواپیماهای دیگر احساس نیاز شود تا آنجا که خودمان بتوانیم تولید کنیم، مراحلش را دنبال می‌کنیم، اگر زمانی هم لازم باشد در این خصوص خریدی صورت بگیرد آنهم ضوابطی دارد که دنبال می‌شود.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اظهارات آقای رئیسی درباره ردصلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نوعی خودزنی سیاسی بود.
وزیر خارجه دولت انگلیس در تداوم سیاست مداخله‌جویانه خود علیه برنامه صلح‌آمیز تهران موضع‌گیری کرد.
وزیرخارجه سوریه تاکید کرد که دمشق برای بازگشایی سفارت خود در ریاض، آماده هرگونه همکاری با عربستان سعودی است.
رئیس جمهور با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات، اقناع‌سازی افکار عمومی در خصوص اهداف و ثمرات این تصمیم را امری مهم و موثر در همراهی مردم با اجرای آن دانست.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
علی مطهری در بخشی از گفت و گو با خبرگزاری برنا در ارتباط با حجاب و نحوه پوشش بانوان صحبت کرد.
تجلیلی فرماندار سراوان گفت: سرگرد علیرضا شهرکی رییس پلیس آگاهی سراوان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید.
پناهیان گفت: مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در امور جامعه، این‌قدر اهمیت دارد که به‌خاطرش خون امام‌حسین(ع) ریخته شد و امیرالمؤمنین(ع) متهم شد به عدم سیاست‌ورزی! این مشارکت‌خواهی از مردم، اصلِ حقیقت ولایت است.
رئیس تیم ردبول اتریش در مورد زمان خداحافظی مکس ورشتپن از فرمول یک اظهار نظر کرد.
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مبنی بر ضرورت محو روستای حواره واکنش نشان داد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان و رییس پژوهشکده این نهاد گفت: در بحث قانونگذاری درباره تجمعات در مراحل ابتدایی هستیم.
نماینده مجلس گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
صادق زیبا کلام درباره لباس شخصی‌ها گفت که با پیگیری احزاب، نهاد‌های مدنی، و مردم مسئله لباس شخصی‌ها در کشور حل می‌شود. این در حالی است که وزیر کشور وجود چنین نیرویی را به طور کامل رد کرد.
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
رئیس جمهور به آغاز اجرای آزمایشی ارائه کالابرگ الکترونیک از استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در زمان تصویب و آغاز اجرای قانون مردمی‌سازی یارانه‌ها فراهم نبود، لذا اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در مرحله اجرای سراسری آن برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
بلینکن در اظهاراتی مداخله‌جویانه گفت: نه تنها ما، بلکه دیگر شرکای اروپایی‌مان هم با صراحت به آن‌ها [ایران]گفته‌ایم که نباید اقدامات اضافی برای بالا بردن ظرفیت هسته‌ای‌شان انجام دهند، از جمله از طریق غنی‌سازی اورانیوم در سطوح بالاتر. اگر این مسیر را ادامه دهند، برای پاسخ به آن آماده خواهیم بود.
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه منافقین امروز تاکتیک خشونت‌ورزی مطلق دارند، گفت: رسانه ها باید درباره اقدامات منافقین کار جدی کنند تا صحنه برای جامعه روشن باشد.
جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارشاتی داریم که بعضی از اشخاص از جریان معاند از قبل در بیمارستان حضور داشتند و دنبال این بودند که اتفاقی پیش بیایید و کار خود را شروع کنند، گفت: سرعت عمل ما در نشر اخبار صادقانه در اولین لحظات خیلی تاثیرگذار بود و چه خوب میشد اگر این اتفاق می‌افتاد. عقب افتادن ما در پخش اخبار صدق باعث سردرگمی مردم شد و کسی نبود که اطمینان‌سازی کند.
سیدحسین موسویان می‌گوید: «اگر برجام تا قبل از عید توافق می‌شد، آثار مثبت اقتصادی آن مقداری به مردم بویژه نسل جوان امید می‌داد وکشور با چنین دامنه وسیع اعتراضاتی مواجه نمی‌شد.»
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اظهارات رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره تنش‌های اخیر بین باکو و ایروان را ناعادلانه توصیف کرد.
اظهارات ستایشی درباره فیلم زورگیری در اتوبان نیایش و اقرار متهم به ۱۰۰ فقره سرقت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ