خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الدحیل قطر مذاکرات خود را برای استخدام کریستف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، آغاز کرده است.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه باشگاه‌هایی از امارات و قطر قرار دارد و مذاکرات جدی را انجام داده است.
یک رسانه یونانی خبر داد ریکاردو ساپینتو با باشگاه الغرافه قطر مذاکره کرده و احتمالا جایگزین سرمربی پرتغالی این تیم می‌شود.
مشتریان قطری منچستریونایتد دومین پیشنهاد را پس از چند ساعت مذاکره به مالکان این باشگاه ارائه کردند.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد به تعویض مربیان تیم‌های ملی ایران و قطر نزدیک می‌شویم. فدراسیون امروز در قطر مذاکره نهایی با فلیکس سانچز را برای هدایت همزمان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران انجام خواهد داد
مذاکره نهایی با فلیکس سانچز امروز در قطر / او سرمربی تیم ملی امید هم خواهد بود
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اعتراف کرد زمانی که با ایران در جام جهانی قطر حضور داشتند، پیشنهاد تیم ملی قطر رسیده و مذاکرات ابتدایی در همان زمان انجام شده است!
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
مذاکره برای راه اندازی مستقیم هوایی بین ایران و قطر در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری ایران انجام شد.
نورافکن که جام جهانی قطر را از دست داد و کی‌روش او را در لیست نهایی تیم ملی قرار نداد، پس از مذاکره با مسئولان سپاهان قراردادش را تا سال 1404 تمدید کرد
«حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی» رئیس فدراسیون این کشور در تازه ترین گفتگوی خود توافق با کی روش را تکذیب کرد اما مذاکره با او و سایر مربیان را مورد تایید قرار داد.
رئیس فدراسیون فوتبال قطر به مذاکره این کشور با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران واکنش نشان داد و گفت: ما چند گزینه مدنظر داریم که یکی از آنها کی‌روش است.
کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.
به ما خبر رسیده است که فدراسیون فوتبال ایران بعد از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با فرهاد مجیدی برای جایگزینی کارلوس کی‌روش صحبت کرده است.
خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی‌روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی‌ای می‌خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی‌روش!
مشخص شده که این نگرانی مدیران ارشد فدراسیون بی‌مورد بوده و پیام دستیار کی‌روش برای مذاکره بعداز تعطيلات کریسمس هم دروغ بود، چراکه کی‌روش از همان قطر با تیم میزبان مذاکره کرد.
یک روزنامه قطری اعلام کرد کارلوس کی‌روش از یک ماه پیش مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال قطر آغاز کرد و بر سر جزئیات این قرارداد به توافق رسیده است.
یک روزنامه قطری اعلام کرد کارلوس کی‌روش از یک ماه پیش مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال قطر آغاز کرد و بر سر جزئیات این قرارداد به توافق رسیده است.
شبکه تلویزیونی "بین اسپورت" قطر اعلام کرد که رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال، برای عقد قرارداد با النصر عربستان، وارد ریاض شده است.
مذاکره آمریکا با قطر بر سر مشروب در جام‌جهانی
وزیران خارجه ایران و قطر آخرین وضعیت مذاکره برای لغو تحریم‌ها را مورد ارزیابی و رایزنی قرار دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ