امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با تحرکات نظامی اخیر مشکوک آمریکا در مرزهای غربی عراق، مدیر مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی «رفد» هدف از این تحرکات نامعقول نظامی آمریکا را قطع خطوط تماس میان محور مقاومت دانست.
روزنامه البیان نوشت که پیروزی الشارجه برابر اتحاد کلباء، روحیه این تیم را پیش از دیدار با تراکتور افزایش داده است.
حمید بی‌غم و محسن خبیری از دیدارهای مس سونگون _ پالایش نفت و آناصنعت قم _ سن‌ایچ ساوه گفتند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: این طور نخواهد شد که اصلاح طلبان خود را طرفدار هنجارشکنان معرفی کنند و مردم نیز به آنها اقبال نشان دهند.
شب گذشته مهلت فعال شدن بند تمدید امباپه به اتمام رسید و او حاضر به تمدید نشد. اتفاقی که در قطر باعث خشم فراوانی شده است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: انسان عاقل باید بنشیند فکر می‌کند همه گزینه‌ها را داریم؛ ما گزینه توسعه برنامه هسته‌ای و همچنین گزینه مذاکرات برای اعتمادسازی را داریم و هیچ کدام از این دو گزینه به ما خسارت وارد نمی‌کند.
کلیپ کوتاهی که درگیری یک روحانی در یک روستا با پیرزنی در گیلان را که ظاهراً همسر برادر مرحوم او بود که اختلاف ملکی بر سر ارث موروثی هم بینشان پیش آمده بود نشان می‌داد.
اگر قرار باشد بعد از محدودسازی تنش، مذاکرات هسته‌ای دنبال شود، این مذاکرات احتمالا در راستای رسیدن به یک برجام بروز شده خواهد بود. زیرا ایران بارها گفته که می‌خواهد مذاکرات هسته‌ای در قالب برجام دنبال شود. اما با توجه به تاریخ انقضای برجام و پایان یافتن بسیاری از بندهای غروب، اگر قرار باشد برجام دوباره احیا شود، یک برجام به‌روز شده با تعهدات هسته‌ای بیشتر و به‌روز کردن زمان‌بندی‌ها خواهد بود. حال این پرسش ایجاد می‌شود که آیا اکنون بازگشت به تعهدات برجامی برای ایران منفعتی خواهد داشت؟
امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس امروز چه بود؟ ، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس | فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟، نظر تحلیل گران در مورد آینده‌ی قیمت طلا، خبری مهم برای سهامداران شستا، خبر‌های موثر بر بورس فردا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
امروز قصد داریم تا به بررسی سه سهم شستا، فملی و دکوثر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی این سه سهم در روزهای آینده بورس است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شستا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شستا در روزهای آینده بورس است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، تحلیل خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۱ | الگوی برگشتی سر و شانه معکوس در خودرو؟، خبری مهم برای سهامداران رمپنا، پیش بینی بورس، اخبار تاثیرگذار بورس کدامند؟ | خبری برای سهامداران گروه لاستیک، اوراق تبعی چیست و چه تاثیری در معاملات سهامداران دارد؟، افزایش سرمایه سنگین ۸۴۷۱ درصدی یک نماد، زمان واریز سود سهامداران شستا، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در همان روزهایى که تحویل سند قطعى ساختمان فدراسیون به نام شستا بابت بدهی ارزی ویلموتس نهایى مى شد، واحدهاى مجلل ۳۰۰ و ۳۸۰متری متهم پرونده ویلموتس در برج لاکچرى نیاوران به مرحله تکمیل رسید. آیا باز هم باید غرامت قرارداد مرد بلژیکی را مردم بدهند؟
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
باز هم یک انتصاب در دولت ابراهیم رئیسی حاشیه‌های زیادی را برای اصولگرایان ایجاد کرده است. این بار آش آنقدر شور شده که حامیان تندرودولت نیز لب به انتقاد گشوده‌اند.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ده‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.
بورس تهران باز هم سقوط سهمگینی را تجربه کرد و پس از وقفه‌ای کوتاه در مسیر نزولی، امروز با شدت بیشتری مسیر ریزش را در پیش گرفت. شاید مقصر اصلی ریزش سنگین بورس تهران را باید مجلس و نمایندگان مجلس دانست.
مدت ‌هاست برجام از ریسک‌ های مهم بازار سرمایه به شمار می‌رود، ادامه ‌دار شدن فرآیند مذاکرات در آخرین دور خود، ابهامات زیادی را برای بورس به همراه داشته، اما لغو برخی تحریم‌های هسته‌ای در روز جمعه کمی از این ابهامات کاست.
بورس امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ سرخ پوش به کار خود پایان داد. شاخص‌ها در روز جاری همگی نزولی بودند. در گفتگو با علی عبارسیان از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
در هفته سوم اسفندماه شاخص کل رشد ۵.۲ درصدی را تجربه کرد و در پایان معاملات روز چهارشنبه این شاخص توانست بر روی سطح یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد به کار خود پایان دهد. دلایل افزایش شاخص بورس در هفته جاری چه بود؟
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برنامه این سازمان برای سال آتی افزایش تدریجی دامنه نوسان است؛ اما ناگفته نماند که اجرای چنین مسئله مهمی بستگی به شرایط بازار دارد.
با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و همچنین کمک به ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کشور، عرضه مستقیم روغن‌موتورهای پرمصرف دیزلی در شهرهای مختلف کشور در حال انجام است.
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ