نتایج نظرسنجی جدید از نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس‌جمهور این کشور حکایت دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بنا به نتایج یک نظرسنجی، اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد معاون رئیس‌جمهور این کشور راضی نیستند.
اولین بازی لیونل مسی برای اینترمیامی روز 21 جولای در مسابقه با کروز آزول مکزیک خواهد بود. این را جرج مس، یکی از مالکان اینتر اعلام کرد.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که رسانه های آمریکایی یک کمپین هدفمند اطلاعات جعلی و نادرست را درباره حادثه سد کاخوفکا به راه انداخته‌اند.
یک منبع امنیتی عراقی فاش کرد که اشغالگران آمریکایی به صورت گسترده یکی از مناطق غرب استان الانبار را برای ساخت دومین پایگاه خود در این استان، رصد اطلاعاتی می‌کنند.
رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: سابر ایران با کسب مدال برنز جام جهانی مادرید دست به کار بزرگی زد و در این مسابقات، تیم آمریکا هم از دست ملی‌پوشان فرار کرد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ۷۰ درصد آمریکایی‌ها، از جمله ۴۴ درصد جمهوری‌خواهان، نمی‌خواهند ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دوباره در سال ۲۰۲۴ به کاخ سفید برگردد.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، بسیاری از مردم این کشور از عملکرد و مدیریت جو بایدن رضایت ندارند.
یک منبع امنیتی در استان الانبار از رایزنی‌های غیرعلنی نظامیان آمریکایی برای گسترش پایگاه عین‌الاسد در عراق خبر داد.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها هر کجا که باشند ناامنی هم هست، گفت: همسایگان باثبات، امن و قوی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم هستند.
ویستا دارای نرم‌افزاری است که به آن اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های عملکردی هواپیما‌های دیگر را تقلید کند. هواپیمای آزمایشی یک هواپیمای اصلاح‌شده F-۱۶D است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: آمریکا و برخی کشورهای غربی سیاست همزمان اعمال تحریم و مداخله از طریق بروز و تشویق اغتشاشات در کشورهای مستقل را دنبال می کنند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سرویس های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا هرگز نمی‌خواهند واقعیت ایران را بپذیرند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر فشار حداکثری سیاسی و اقتصادی آمریکا علیه ایران بیان کرد: چیزی جز شکست حداکثری نصیب همه روسای جمهور آمریکا نشده است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت با بیان اینکه آمریکایی ها خود از برجام خارج شده‌اند، حال باید التماس کنند که اکنون در حال انجام همین کار هستند و به دنبال این هستند که ما مذاکره کنیم، گفت: اگر آنها حقوق کشورمان را رعایت نکنند، ما غنی سازی ۹۰ درصد را هم انجام خواهیم داد. می‌دانند که این توانایی را داریم و از این تصمیم نیز بر نخواهیم گشت.
شهروندان عراقی، کارکنان سفارت آمریکا در بغداد را در حالی که قصد داشتند در مراسمی فرهنگی به مناسبت بزرگداشت یاد و مقام سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس شرکت کنند، از این مراسم اخراج کردند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها امروز اذعان می‌کنند که در رویکرد یک‌جانبه گرایی و ایجاد نظام تک قطبی موفق نبوده‌اند.
از قرار معلوم، اگر امریکایی‌ها بتوانند ایران را شکست بدهند به هر کدام از بازیکنان این تیم ۴۰ هزار دلار پاداش داده خواهد شد.
سران آمریکایی پاداش ویژه‌ای برای برد ایران مشخص کرده‌اند.
امریکا در برابر خط حمله مخوف ایران امید زیادی به درخشش دروازه‌بان آرسنال دارد.
تیم رسانه‌ای تیم‌ملی فوتبال آمریکا در اقدامی شیطنت‌آمیز اقدام به حذف نماد "الله" از پرچم جمهوری اسلامی ایران کرده است.
گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل ولز گفت آمریکایی‌ها تا لحظه آخر جنگیدند و در یک بازی بسیار دشوار عملکرد خوبی داشتند.
یافته‌های نظرسنجی دو روزه رویترز – ایپسوس نشان می‌دهد که ۴۱ درصد آمریکایی‌ها عملکرد شغلی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا را تایید می‌کنند و این به نسبت روز‌های گذشته که ۳۹ درصد را نشان می‌داد، افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ