سوخو-۳۵ روسی یک هواپیمای برتر هوایی با فلسفه طراحی متمایز و مناسب برای شکار سکو‌های دشمن است. در صورت رسیدن به این هدف، سوخو-۳۵ می‌تواند به راحتی از اف-۳۵ پیشی بگیرد و مانور دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
سخنگو سازمان هواپیمایی گفت: به‌منظور اجتناب از بروز تخلفاتی نظیر فروش بالاتر از نرخ تعیین شده و صدور بلیت‌های جعلی توسط عده‌ای از دلالان از سایت‌های تایید شده اقدام به خرید کنید.
سخنگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: هنگام خرید بلیت برای اربعین پیام عدم موجودی به معنای نبود ظرفیت نیست صرفا بلیت‌ها به تدریج برای فروش ارائه می‌شوند.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
پیش‌بینی می‌شود که با خرید جنگنده‌های پیشرفته، توان نیروی هوایی پیر ایران به طور چشمگیری ارتقا یابد. از زمان حمله روسیه به اوکراین، ارتباطی بین تحویل احتمالی جت‌های سوخو به ایران و افزایش همکاری نظامی بین دو کشور به وجود آمده است. در دسامبر ۲۰۲۲، آژانس‌های اطلاعاتی غربی ادعا کردند که روسیه قصد دارد ۲۴ فروند هواپیمای سوخو۳۵ در ازای پهپاد‌های انتحاری ایران معامله کند.
امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص تولید و خرید هواپیما گفت: ما از نظر فناوری ساخت هواپیما در مراحل خیلی خوبی هستیم.
وزیر دفاع گفت: اگر زمانی به هواپیمای شکاری یا هواپیماهای دیگر احساس نیاز شود تا آنجا که خودمان بتوانیم تولید کنیم، مراحلش را دنبال می‌کنیم، اگر زمانی هم لازم باشد در این خصوص خریدی صورت بگیرد آنهم ضوابطی دارد که دنبال می‌شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره خرید جنگنده سوخو ۳۵ اظهار داشت: در مورد هواپیمای سوخو که مطرح شده ما به آن نیاز داریم، اما نمی‌دانیم کی وارد اسکادران ما می‌شود.
بررسی ها نشان داده است کمبود بلیت هواپیما موجب شده تا تقاضای خرید برای بلیت قطار بیشتر شود به طوریکه در حال حاضر برای مشهد در سایت رجا بلیتی موجود نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی هستیم که کمیسیون عمران به این موضوع ورود می‌کند.
سخنگوی هواپیمایی کشوری گفت: خرید و نوسازی ناوگان هوایی در سال ۱۴۰۲ در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دارد.
بوئینگ ۷۳۷ مکس، چهارمین نسل از هواپیما‌های سری ۷۳۷ بوئینگ است با تغییرات انجام گرفته در طراحی بال‌ها و البته به روزرسانی موتور‌های این هواپیما، سری مکس غیر از مصرف سوخت کمتر، توانایی پرواز بیشتری را هم دارد. بیشتر قطعات این هواپیما ارتقا یافته‌اند که بازدهٔ آن را نسبت به ۷۳۷ معمولی، به طرز چشمگیری افزایش داده است. بویینگ حتی ادعا می‌کند این هواپیما مدرن‌تر و بهینه‌تر از مدل ایرباس ۳۲۰ است که در کلاس یکسان با این بویینگ ساخته شده.
سفارش جدید عربستان به شرکت بوئینگ پنجمین سفارش بزرگ خرید هواپیما در تاریخ این شرکت آمریکایی محسوب می‌شود. کاخ‌سفید ارزش سفارش خرید این ۷۸ فروند هواپیما را ۳۷ میلیارد دلار اعلام کرده است.
رسانه ها از توافق میان عربستان با شرکت بوئینگ برای خرید چندین فروند هواپیمای «۷۸۷ دریم لاینر» خبر داد.
بایدن و مودی درباره معامله بیش از ۲۰۰ هواپیمای مسافربری گفتگو کردند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه وقتی از فرودگاه‌های همسایه وارد فرودگاه امام می‌شویم، انگار از یک شهر بزرگ وارد روستا شدیم، گفت: اقداماتی از جمله مذاکره برای خرید هواپیما در دستور کار است.
وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر اینکه ورزش عاری از سیاست است، گفت: باید بررسی کنیم که علت عدم استقبال از خرید بلیت هواپیما چه بوده است که این بررسی انجام خواهد شد.
صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی در حال مذاکره با بوئینگ و ایرباس در مورد سفارش خرید حدود ۸۰ هواپیما است.
صفوی در تشریح پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به کارگیری علم و فناوری در نیرو‌های مسلح، به کسب قدرت بازدارندگی و قدرت پهبادی نیرو‌های مسلح اشاره کرد و گفت: امروز در نقطه‌ای قرار داریم که ٢٢ کشور جهان تقاضای خرید هواپیمای بدون سرنشین از ایران دارند.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: با توجه به حجم تقاضایی که برای خرید بلیت اربعین ایجاد شده برخی از شرکت ها به لحاظ زیرساخت هایی که وجود دارد نتواستند در ساعات اولیه سرویس کاملی ارائه کنند.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه درباره نوسازی ناوگان اظهار کرد: به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.
ایده ماشینی که در عرض سه دقیقه به هواپیما تبدیل می شود، مانند یک رویا به نظر می رسد. اما یک شرکت تجاری این ایده را عملیاتی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ