امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص تولید و خرید هواپیما گفت: ما از نظر فناوری ساخت هواپیما در مراحل خیلی خوبی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از دستیابی متخصصان کشورمان به فناوری موتور‌های رم‌جت خبر داد و گفتنی است از این نوع موتور در ساخت موشک‌های کروز سوپرسونیک استفاده خواهد شد.
برای اولین بار در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، مجله اسکرامبل نوشت که وزیر دفاع ایران تایید کرد که ایران هواپیمای Su-۳۵SE را دریافت خواهد کرد. این سایت در آن مقطع نوشت: سفارش اولیه ۲۴ فروند Su-۳۵SE برای نیروی هوایی مصر اکنون به نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران تغییر جهت داده خواهد شد.
وزیر دفاع روسیه با هشدار به متحدان غربی در تجهیز مهمات خوشه‌ای به ارتش اوکراین فاش ساخت: روسیه با آگاهی از خطرات این مهمات علیه غیرنظامیان، در صورت استفاده دشمن، واکنش مشابه نشان خواهد.
وزیر دفاع گفت: از نظر فناوری، ساخت هواپیما در مراحل بسیار خوبی هستیم؛ اگر زمانی احساس نیاز به هواپیما وجود داشته باشد، مراحل تولید آن را تا جایی که بتوانیم دنبال می‌کنیم.
وزیر دفاع گفت: مهمات هوشمند ساخت متخصصان و دانشمندان صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، در دنیا سرآمد است.
معاون وزیر دفاع اوکراین می‌گوید که «بزرگ‌ترین ضربه و حمله اصلی» ارتش کی‌یف به روسیه در راه است.
وزیر دفاع گفت: برخی خبرها پایه و اساس ندارد. ما ارتباطمان با روسیه مانند سایر کشورها راهبردی است و در بخش‌های مختلف همکاری داریم.
وزیر دفاع درباره ساخت ناوشکن‌هایی شبیه به ناوشکن دنا در آینده گفت: تحویل شناورها با توانمندی‌های بالاتر در آینده ادامه خواهد داشت.
مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: ناوشکن دنا رکورد ساخت ناوشکن در داخل کشور دارد که از یک بدنه فولادی برخوردار است که نماد توان علمی و فنی کشور است.
مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: ناوشکن دنا رکورد ساخت ناوشکن در داخل کشور دارد که از یک بدنه فولادی برخوردار است که نماد توان علمی و فنی کشور است.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: آمادگی دارد از ظرفیت‌ها و توان خود در راستای بازسازی و کمک به توسعه زیر ساخت صنایع دفاعی سوریه استفاده نماید.
مشاور وزیر دفاع در صنایع دریایی گفت: شناورهای جدید در حوزه‌های سطحی، زیرسطحی، اثرسطحی در حال طراحی، تولید و ساخت هستند که زمان مناسب توسط وزیر دفاع از آنها رونمایی خواهد شد.
وزیر دفاع روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای سوری خود با ملت سوریه ابراز همدردی کرد و گفت: روسیه در شرایط سخت در کنار ملت سوریه ایستاده و آماده کمک به آسیب دیدگان زلزله است.
وزیر دفاع فرانسه امروز از همکاری کشورش با استرالیا در خصوص ساخت «چند هزار» گلوله برای ارسال به اوکراین خبر داد.
وزیر دفاع آلمان با اشاره به حادثه اخیر و اصابت موشک به خاک لهستان، گفت که این اتفاق وجود «خلائی جدی» در پدافند هوایی اروپا را برجسته کرد.
جانشین وزیر دفاع گفت: قطعاً اقدامات خصمانه و نیرنگ‌های نرم و سخت دشمن برای شکستن سد مقاومت ایران عزیز، بی پاسخ نخواهد ماند.
وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
وزیر دفاع هند می گوید دهلی نو نگران دستیابی اسلام آباد به تسلیحات نظامی پیشرفته ساخت آمریکا است.
وزیر دفاع جمهوری چک از ورود بالگردهای نظامی ساخت آمریکا به ناوگان ارتش این کشور خبر داد.
بورس دیروز هم دوباره منفی بود و کلیت بازار قرمزپوش بودند. شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو به ترتیب با ۱.۲۵ و ۱.۱۸ درصد کاهش به کار خود پایان دادند. خروج پول حقیقی هم از بازار دیروز مشهود بود. در گفتگو با ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس روز گذشته و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
پایگاه اطلاع رسانی دولت، ساعت ۱۵:۲۹ امروز خبر تکذیب «دستور رئیس جمهور برای ساخت هواپیمای داخلی » را منتشر و سخنان رئیسی را فقط «طلب» او دانست اما همین پایگاه در ساعت ۱۶:۲۸ دقیقه دستور وزیر دفاع به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی را منشر کرد که با استناد به «اوامر رئیس جمهور» ، دستور«حرکت جهادی بی درنگ» برای ساخت هواپیمای مسافربری را داده است.
در سفر رئیسی به اصفهان در بازدید از شرکت هواپیماسازی (هسا) دستور ساخت ۸ هواپیمای مسافربری را صادر کرد. این خبر ازسوی رئیس دفتر رئیس جمهور تکذیب شد. ولی وزیر دفاع از پیگیری ساخت هواپیما خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ