وزیر دفاع گفت: اگر زمانی به هواپیمای شکاری یا هواپیماهای دیگر احساس نیاز شود تا آنجا که خودمان بتوانیم تولید کنیم، مراحلش را دنبال می‌کنیم، اگر زمانی هم لازم باشد در این خصوص خریدی صورت بگیرد آنهم ضوابطی دارد که دنبال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
وزیر دفاع روسیه برای نخستین بار به شورش نافرجام گروه «واگنر» علیه مسکو که به طور مشخص او را هدف گرفته بود، واکنش نشان داد.
علی آبادی وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقایانی که در بحث علمی بنده شبهه دارند به دانشگاه‌ها مراجعه کنند، در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشند. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم. عکس بنده در کتاب سرآمدان شریف چاپ شده است، کسانی که شبهه دارند بروند و ببینند! در دانشگاه تهران سال‌ها تدریس می‌کنم و سال‌ها در شورای عالی برنامه ریزی عضو هستم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: به هر کشوری که در راستای منافع، امنیت و حفظ صلح بین‌المللی قدم بردارد، کمک می‌کنیم.
زاهدان- وزیر امور خارجه با تشریح پیگیری‌ها در رابطه با حقآبه هیرمند، از اعزام هیئت ایرانی برای بررسی ذخایر آبی سد «کجکی» خبر داد.
دولت طالبان به اظهارات وزیر دفاع روسیه مبنی بر این‌که گروه‌های مسلح در افغانستان امنیت این کشور و منطقه را به «خطر می‌اندازند»، واکنش نشان داد.
روسیه به اظهارات وزیر دفاع آلمان واکنش نشان داده و گفته است: «هر آلمانی که خواهان حمله به روسیه است، باید برای رژه ارتش روسیه در برلین آماده باشد.»
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار می‌رفت وزیر خارجه آلمان قبل از هر چیز به خاطر عملکرد شرم آور گذشته دولت این کشور در قبال دو ملت ایران و عراق عذرخواهی می‌کرد، نه این که با طرح ادعا‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش نماید تا سابقه جنایات کشورش در حمایت از رژیم صدام علیه ایران و نیز جنایت ننگین تجهیز رژیم بعث به سلاح‌های شیمیایی به منظور بکارگیری آن علیه نظامیان و شهروندان بی دفاع ایرانی و عراقی را مخفی کند.
همزمان با تنگ شدن حلقه محاصره شهر راهبردی «باخموت» به دست روسیه، وزیر دفاع آمریکا سقوط احتمالی این شهر را کم‌اهمیت جلوه داد!
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خواستار جلوگیری از ارتقای توانمندی هسته ای ایران شده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: وزیر دفاع آلمان با اظهارات ضد روسی خود، چارچوب بین المللی را نادیده گرفته است.
وزیر کشور ترکیه امروز به تشریح جدیدترین موضوعات مربوط به زلزله شدید در این کشور پرداخت.
وزیر کشور با اظهار تاسف از وقوع حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران گفت: انگیزه عامل حادثه حمله یک فرد به سفارت باکو در تهران یک مسئله شخصی بود.
وزیر کشور با اظهار تاسف از وقوع حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران گفت: انگیزه عامل حادثه حمله یک فرد به سفارت باکو در تهران یک مسئله شخصی بود.
وزیر اطلاعات گفت: هجمه اخیر صورت گرفته به آقای دکتر شمخانی غیرمنصفانه بود و وی در حوزه امنیت ملی تلاش‌های ویژه‌ای داشته است.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
بربوک ادعا کرد که ایران تقریبا همه مفاد توافق هسته ای ۲۰۱۵ (برجام) را نقض کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای رسیدگی به وضعیت ۲ خبرنگار روزنامه‌های هم‌میهن و شرق از مدیران مسئول آن‌ها درخواست کردیم مستندات‌شان را در اختیار ما در وزارت‌خانه قرار دهند.
اسماعیلی گفت: نسبت به همه اهالی فرهنگ و هنر این اطمینان را می‌دهیم ما کنارشان هستیم اگر مشکلی دارند به سازمان سینمایی و معاونت هنری مراجعه کنند و من هم پیگیر کارشان هستم.
ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین در واکنش به اظهارات وزیر دفاع روسیه درباره احتمال استفاده کی‌یف از «بمب کثیف» برای حمله به روسیه گفت که «این ادعا درست نیست و صحت ندارد».
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش، در حال حل شدن است.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶۵۶ هزار و ۳۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین به بازارهای جهانی منتقل شده و بیش از ۲۵ میلیون تن غلات نیز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار این بود که والیبال ما در بازی های کشورهای اسلامی بدرخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ