منابع سوری از درگیری های شدید در شمال غرب حلب خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های عبری زبان مدعی مشارکت فرانسه در وساطت برای آرام‌سازی اوضاع و کاهش تنش بین رژیم صهیونیستی و حزب الله جهت ممانعت از درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی شدند.
منابع سوری از درگیری شدید داخلی میان شبه نظامیان وابسته به ترکیه در شمال سوریه خبر دادند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
تصویر سرباز وظیفه "مهدی احمدی" که در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با نیروهای تحت امر طالبان در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان به فیض شهادت نائل آمد. شهید "محمد مهدی احمدی" مجرد و ساکن استان خراسان شمالی بود.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از مهمات و تسلیحات نظامی اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.
گروههای تروریستی در شمال غرب سوریه بر سر تصاحب کمک های ارسالی به زلزله زدگان، به شدت با یکدیگر درگیر شدند.
مدیر دفتر حقوقی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: با فرمان جدید مقام معظم رهبری و عفوی که شامل طیف وسیعی از افراد درگیر در اعتراضات و آشوب‌های اخیر شد، این عده از دانشجویان نیز از رأفت و ارفاق لازم بهره‌مند شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای ارتش اوکراین شمار دیگری از مهمات وتسلیحات خود را از دست دادند.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری های شبانه روز گذشته، شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین منهدم شد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.
در سیاست خارجی درگیر دائم با اسرائیل را رقم می زنید، آقای سیستانی در عراق را برای دستگیری روح الله زم می رنجانید و رابطه‌تان را با او را بهم می زنید. با عربستان سعودی هم به ته خط می رسید در حدی که متحدین شما تاسیسات نفتی او را می زنند، و او هم ایران اینترنشنال را برای شما تجهیز می کند تا در خیابان‌های خودتان جنگ شود، با اروپا هم تمام عیار درگیر می شوید و خودتان را نفر دوم جنگ اوکراین می‌کنید و با امریکا هم تکلیف معلوم است؛ چه کسی گفته اتخاذ چنین سیاست‌هایی عاقلانه است؟‌ در آن واحد درگیری با سیاسیون داخلی، و رنجاندن همه از خودتان ، خون به دل کردن مردم در حوزه اقتصادی، چه دستاوردی برای نظام تا کنون داشته است. در مسائل فرهنگی، سخت گیری‌های زیادی را اعمال می‌کنید. مسئولان مربوطه در این حوزه همه ضعیف هستند. این همه بی تدبیری برای چیست؟
در جریان درگیری پلیس با چند فرد مسلح در شمال شرقی استرالیا، ۶ تن از جمله دو افسر پلیس کشته شدند.
در میانه آتش‌سوزی و درگیری با نیرو‌های حفاظت، تعدادی زندانی اقدام به فرار می‌کنند. آن‌ها در ضلع شمالی زندان که کوه وجود دارد، وارد میدان مین می‌شوند. گفته می‌شود که صدا‌های انفجار شنیده شده مربوط به همین موضوع بوده است.
منابع سوری از درگیری های شدید در حومه شمال حلب میان گروههای مسلح وابسته به ترکیه که به کشته و زخمی شدن شماری منجر شده است، خبر دادند.
شمار قربانیان درگیری بین هواداران فوتبالی در اندونزی، به ۱۷۴ نفر افزایش پیدا کرد.
شمار نظامیان جمهوری آذربایجان که در درگیری‌ های اخیر در مرز با ارمنستان کشته شدند، به ۷۱ نفر افزایش یافت.
در جریان درگیری نظامیان اسلام آباد با «طالبان پاکستان» در شمال غربی این کشور، ۵ نظامی کشته شدند.
حداقل دو نظامی رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با گروه‌های فلسطینی در شمال رام الله زخمی شدند.
شبکه الجزیره گزارش داد که در اثر درگیری ها در داخل منطقه سبز بغداد تاکنون ۳۰ نفر کشته و ۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
شبکه الجزیره گزارش داد که در اثر درگیری ها در داخل منطقه سبز بغداد تاکنون ۳۰ نفر کشته و ۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.
وزارت خارجه قطر به تحولات لیبی واکنش نشان داد و از گروههای درگیر در این کشور واقع در شمال آفریقا خواست که راه گفتگو در پیش گیرند.
حداقل ۷ نفر از جمله چند کودک در حمله هوایی به یک زمین بازی در منطقه تیگری اتیوپی کشته شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ