منابع سوری از درگیری های شدید در حومه شمال حلب میان گروههای مسلح وابسته به ترکیه که به کشته و زخمی شدن شماری منجر شده است، خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام امروز دو فروند راکت از جنین به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.
گردان العیاش وابسته به گردان‌های عزالدین قسام امروز دو فروند راکت از جنین به سوی اراضی اشغالی شلیک کرد.
اگر روزی در روابط ایران و آمریکا تنش زدایی شود و دو کشور به سمت بهبود روابط پیش روند، فاتحه مجاهدین خلق و دیگر گروه‌های اپوزیسیون برانداز و وابسته خوانده می‌شود. اتفاقات اخیر را باید در همین راستا تحلیل کرد. مضافا اینکه تاثیر بهبود روابط ایران و عربستان را نیز نباید در تحولات اخیر مرتبط با کمپ اشرف ۳از نظر دور داشت.
همزمان با برگزاری مراسم موهون راهپیمایی روز پرچم، گروه‌های فلسطینی تل آویو را تهدید به حمله قدرتمندتر کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی صدور فرمان حمله به مواضع مقاومت، لحظاتی پیش یک پایگاه وابسته به گروه‌های مقاومت در شرق نوار غزه را بمب‌باران کرد.
گروه های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه از توافق میان تهران و ریاض استقبال کردند.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر به شمال سرزمین های اشغالی طی اظهاراتی گفت که ایران و گروه های وابسته به این کشور دشمن اصلی اسرائیل هستند.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت «احمد عاطف دراغمه» جوان فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست خواستار تشدید مقاومت در برابر صهیونیست ها شدند.
گروه های مقاومت فلسطین خواستار تشدید تمام اشکال مقاومت در کرانه باختری در واکنش به تجاوزات بی وقفه صهیونیست ها شدند.
سردار اوصانلو گفت: ما در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کردیم که عمدتاً وابسته به گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله بودند.
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
منابع عراقی به آخرین روند رایزنی ها درباره تشکیل کابینه این کشور اشاره کردند.
منابع عراقی به آخرین روند رایزنی ها درباره تشکیل کابینه این کشور اشاره کردند.
شانزده گروه فلسطینی بیانیه الجزایر پیرامون آشتی و مصالحه ملی را به امضا رساندند.
شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود از توافق گروه های عراقی بر روی عبداللطیف رشید به منظور تصدی پست ریاست جمهوری خبر داد.
گردان های حزب الله عراق تاکید کرد که گروه های سیاسی این کشور باید به مسئولیت خود در ارجح دانستن منافع ملی به منافع حزبی عمل کنند.
گروه های فلسطینی روز سه شنبه هفته جاری نشستی را در الجزایر در راستای حل اختلافات داخلی برگزار می کنند.
کمیته سازماندهی تظاهرات وابسته به هیئت چارچوب هماهنگی امروز چهارشنبه از آمادگی برای برگزاری تظاهرات در راستای فشار به گروههای سیاسی به منظور تشکیل کابینه جدید دارای اختیارات کامل خبر داد.
این درگیری‌ها جدیدترین خشونت‌هایی هستند که عراق در بحران سیاسی به وجود آمده میان طرفداران جریان صدر به رهبری مقتدی صدر و گروه‌های وابسته به چارچوب همانگی شیعیان عراق شاهد آنها است.
دبیر شورای امنیت روسیه گفت گروه‌های تروریستی حاضر در برخی از مناطق سوریه و عراق که فعالیت آنها ضعیف شده است، در کشورهای دیگر شروع به فعالیت کرده اند.
لنگرود- جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه پایان آتش بس در دستان جهاد اسلامی است، گفت: گروه های مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی در صحنه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ