در میانه آتش‌سوزی و درگیری با نیرو‌های حفاظت، تعدادی زندانی اقدام به فرار می‌کنند. آن‌ها در ضلع شمالی زندان که کوه وجود دارد، وارد میدان مین می‌شوند. گفته می‌شود که صدا‌های انفجار شنیده شده مربوط به همین موضوع بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
معاون استانداری فارس گفت: با دستگیری یک نفر دیگر، تعداد دستگیر شدگان مرتبط با حادثه تروریستی حرم مطهر، به ۱۱ نفر رسیده است، تعدادی از این افراد ایرانی و شماری نیز اتباع بیگانه‌بوده‌اند، از محل اختفا و خانه امن آنان لوازم و ابزار ارتباطی و ... کشف شده است.
شیراز- رئیس کل دادگستری فارس گفت: یکی دیگر از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسید.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضائی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: بر اساس اعلام اورژانس یک نفر شهید شده است اما ما فعلا نمی‌توانیم تعداد شهدا را فعلا تایید کنیم.
سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا از برگزاری رزمایش مشترک میان این کشور و تعدادی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای نخستین بار در عربستان سعودی خبر داد.
سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در بازه زمانی نزدیک به ۷۰سال آمار فراوانی سیل در ۳۱استان را منتشر کرده که استان فارس با تعداد ۸۵۰وقوع سیل بیشترین فراوانی سیل در کشور را داشته است.
فارس نوشت: در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و اجرای دستورالعمل‌های ماده ۱۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی، طی بازدید اتاق اصناف به همراه دایره اماکن، تعداد ۱۴ واحد کافه رستوران در رفسنجان پلمب شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تعداد مجروحان حوادث رانندگی را پنج هزار و ۲۰۱ نفر عنوان کرد و گفت: خراسان رضوی، کرمان و فارس بیشترین میزان تصادفات را داشتند.
استان فارس بعد از البرز در رتبۀ دوم بیشترین تعداد گیمر را نسبت به جمعیت دارد. «سیستان‌وبلوچستان»، «زنجان» و «خراسان جنوبی» نیز استان‌هایی با کمترین تعداد بازیکن هستند.
یحیی ابراهیمی: نظام جمهوری اسلامی ایران برای تربیت نیروی انسانی متخصص پزشک، هزینه و یک سری شرایط را فراهم کرده منتها برخی چنان با این قشر برخورد می‌کنند که نتوانسته‌ایم آنها را جذب کنیم.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: این سه متجاروز به عنف در سال گذشته به صورت مسلحانه در تفرجگاه دراک و جاده‌های صدرا و اکبرآباد شیراز با سلاح سرد اقدام به سرقت مسلحانه و تعرض و تجاوز به عنف نسبت به تعدادی از بانوان کرده بودند.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند و اعلام کردند که بر سر تمامیت ارضی ایران با هیچ کس تعارف ندارند.
شیراز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه ساعتی پیش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ صورت گرفت، گفت: تعداد دقیق شهدا و هویت مهاجمان مشخص نیست.
شیراز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه ساعتی پیش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ صورت گرفت، گفت: تعداد دقیق شهدا و هویت مهاجمان مشخص نیست.
شیراز – مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس تعداد کشته های ریزش معدن غیرمجاز در شهرستان بختگان فارس را ۲ نفر و یک مصدوم اعلام کرد.
خبرگزاری فارس از شهادت پاسدار علی بیک در درگیری‌های شب گذشته در زاهدان خبر داد.
پلیس با استفاده از گاز اشک‌آور جمعیت را متفرق کرد و تعدادی از معترضین به خیابا‌ن‌ها و کوچه‌های اطراف رفتند.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به نتیجه شده است.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به کشف شده است.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مرداد آغاز شد. در این سیلاب‌ها ۲۴ استان شامل آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی هرمزگان، همدان و یزد درگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ