قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در نشست هم اندیشی مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با نمایندگی های استان مازندران گفت: از نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده که منجر به استفاده بهتر از خدمات مشتریان و جلب رضایت و آرامش بیشتر مشتری و رونق و گسترش کسب و کار نمایندگی ها شود استقبال می کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژاد علی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد.
شاخص کل تا به این لحظه با اصلاح نزدیک به ۵ هزار واحدی مواجه شده است اما حمایت ۲ میلیون واحد را حفظ کرده است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: صدا و سیما باید بی طرفی خود را در انتخابات نشان دهد و به جریانات مختلف سیاسی فرصت دهد تا انتقادات خود را بیان کنند و باید تلاش کند به هیچ سمتی متمایل نشود.
گسترش روابط با همسایگان، دستاورد‌های علمی، وضعیت مسکن یا حتی گرانی مرغ و گوشت، موضوعات بهتری برای صحبت هستند، تا حجاب که سخن گفتن درباره آن در شرایط کنونی، نیازمند تدقیق بیش از پیش است. اصلاً مگر قرار است وضعیت حجاب، با سخنرانی‌های غیرکارشناسی به صورت متکلم وحده حل شود؟! ناهنجاری اجتماعی یک دغدغه مردمی است و با رویکرد‌های مردمی هم در کنار اقدامات عملی حاکمیت، و نه صحبت‌های یک طرفه، حل می‌شود.
مادامی که وضعیت ناهمگون گفتمانی حاکم است نمی‌توان انتظار داشت اصلاح‌طلبان در پیش از بزنگاه‌هایی نظیر انتخابات برنامه‌های مدون سیاستی خود را تدوین و با اتکاء بر آن به‌دنبال کسب اکثریت بروند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: یکی از استان های همجوار سند ۲۰۰ هزار هکتار اراضی را صادر کرده در صورتی که بخشی از اراضی برای استان سمنان است لذا این امر باید مورد پیگیری قرار گیرد.
مرکز پژوهش های مجلس در بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد لازم است فصل بیستم لایحه برنامه هفتم توسعه با موضوع «ارتقا نظام علمی، فناوری و پژوهشی» اصلاح و بازنگری شود.
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای پیشرفت کشور است، عنوان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب امسال زودتر از دیگر سال‌ها به موضوع انتخابات پرداختند، در این باره سخن گفتند و راهبردهایی را در 4 حوزه مطرح فرمودند، بدین معناست که انتخابات باید به فضای عمومی کشور کمک کند و از این فضا نیز کمک بگیرد. البته برخی تلاش دارند انتخابات را که یک فرصت برای کشور است به تهدیدی علیه کشور تبدیل کنند.
شاخص کل بورس با اصلاح ۱۳۹۹۲ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۵۴ هزار واحد رسیده است.
شاخص کل بورس در ابتدای معاملات روز یکشنبه با اصلاح مواجه شده است.
«حالا بیایید فرض کنیم که من به عنوان صادق زیباکلام قصد دارم به نظرات و دیدگاه‌های این آقایان عمل کنم. خب من باید چه کاری انجام دهم؟ اگر یک خانم بی‌حجاب دیدم باید چه برخوردی با او انجام دهم؟ آیا قانون این اجازه را به من داده که من متعرض این خانم شوم و به او حمله کنم؟ یا باید با صحبت و گفتگو او را هدایت کنم؟ ببینید مشکل این است که هر دوی این رویکرد‌ها تبعات خاص خودشان را دارد و اصلا هم آقایان متوجه آن نیستند.»
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان نیازمند اصلاح رویکردها در عرصه حکمرانی است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان نیازمند اصلاح رویکردها در عرصه حکمرانی است.
عبدی نوشت: مساله اصلی باید حفظ منافع ملی کشور باشد. اگر این رویکرد را در ادامه شاهد باشیم، می‌توان گفت که این توافق امیدبخش و مفید است، در غیر این صورت چه بسا با کوچک‌ترین موانعی که مواجه شویم دوباره به جای اول برمی‌گردیم. البته طرفداران وضع موجود باید متوجه شوند، این‌گونه نیست که به راحتی بتوان سیاست‌های موجود را در ذیل رویکرد‌های قبلی توجیه کرد، چنین توجیهاتی ثمربخش نخواهد بود. بنابر این به جای توجیهات غیرقابل قبول بهتر است رویکرد خود را اصلاح کنند تا راه برای اتفاقات بهتر باز شود.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده گفت: متاسفانه شاهد یک رویکردی هستیم که بعد از تصویب بودجه و در زمان اجرای آن اگر منافعی برای مردم داشته باشد دولت می‌گوید که این کار من بوده و ما دنبال می‌کردیم که انجام شود؛ اما در مقابل اگر مضراتی برای مردم داشته باشد می‌گویند مجلس ورود کرد و خراب کرد وگرنه ما دنبال اصلاح بودیم.
آذر منصوری نوشت: تنها راه خروج از بن‌بست، اتکا به ظرفیت‌ها و نیروی داخلی ایران است که به دنبال تامین و تضمین دخالت آزاد مردم در تعیین سرنوشت خود و اعتلای ایران و نگران در خطر افتادن تمامیت ارضی ایران هستند. راه‌حل عملی عبور از این بحران اصلاح بنیادین رفتار‌ها و ساختار‌ها و رویکرد‌های حکمرانی در راستای تامین خواست مردم و تحقق حق حاکمیت ملی است.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور شامل رویکردها، شیوه برطرف کردن چالش‌های نظام بودجه‌ریزی و انجام نظارت دقیق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد، واکنش‌های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی، این اقدام را نشانه‌ای از اصلاح برخی از رویکرد‌های ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده، بلکه...
سخن دادستان کل کشور درباره گشت ارشاد واکنش های متعددی در پی داشت و برخی با استقبال از سخن وی این اقدام را نشانه ای از اصلاح برخی از رویکردهای ناموثر ارزیابی کردند و برخی دیگر هم معتقد بودند که سخن دادستان کل کشور به درستی منتقل نشده و وی خبر از تعطیلی گشت ارشاد نداده بلکه ....
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تا حالا ما هیچ علائمی نشنیده ایم که نشان بدهد این اعتراضات شنیده شده و چنین رویکردی از سوی حاکمیت در جهت کم کردن دامنه اعتراضات را شاهد بوده ایم. به نظر من زمان دارد دیر می شود و تغییر در رویه و رویکرد به نفع حکومت، نظام و کشور است. به هر حال اینها هم مردم هستند و مطالباتی دارند و باید مطالبات آنها شنیده شود و اگر این مطالبات با بعضی از مناسبات سازگاری ندارد، باید مبنا مطالبات مردم باشد.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به تحلیل راهبردی وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در آستانه برنامه هفتم توسعه کشور به همراه ارائه راهبردها و رویکردهای اصلاحی پرداخت.
مدیریت صحیح و هوشمندانه تولید، توزیع و مصرف برق و تلاش برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا در صنعت برق به یکی از دستور کار‌های جدی در بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است، موضوعی بسیار مهم که به واسطه افزایش میزان مصرف برق و نیز تشدید مشکلات در حوزه تولید مطرح و دنبال می‌شود.
اینکه وزیر محترم اطلاعات، برخلاف مشی برخی سیاسیون و اصحاب رسانه، دشمن را بیرونی خوانده و انگشت اتهام را به سمت منتقدان داخلی (که سهم بزرگی در آرامش این روز‌های کشور دارند) نگرفته‌اند، جای خوش‌وقتی دارد. اگر این تعبیر را اصلاح روندی بنامیم که سال‌هاست نخبگان جامعه را از نظام جدا می‌کند، رویکردی ارزشمند است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ