معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رفاه بیشتر حال متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نشدند، این فرصت در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
تیم فوتبال سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۷، در دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوکلیا مولداوی به میدان رفت؛ این تیم در لیگ سری آ مولداوی بازی می‌کند.
لطیف صادقی اظهار کرد: مقارن ساعت ۱:۲۱ بامداد امروز دوشنبه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۷ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتری زمین مناطق موسیان و دهلران را لرزاند.
صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهورصبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: برنامه هفتم توسعه، یکشنبه با حضور رئیس‌جمهور تقدیم مجلس خواهد شد.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
رییس پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی، تردد خودروها از حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به چالوس در محور کندوان تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
با توجه به تاخیر در ارسال اطلاعات حساب وکالتی مشتریان توسط برخی از بانک ها، گروه صنعتی ایران خودرو زمان تعیین برندگان طرح فروش فوق العاده را از ساعت ۱۱ به ساعت ۱۷ امروز ۲۱ اسفندماه موکول و مهلت نام نویسی را تا ساعت ۱۳ تمدید کرد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ اسفند از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه خواهد بود.
مرکز لرزه‌نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت وقوع این زمین لرزه را ۰۸:۱۷:۵۷ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه و عمق آن را در ۱۰ کیلومتری زمین اعلام کرده است.
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی و راهی اتاق عمل جراحی شده است
بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و ۱۷ همراهش امروز در استان کرمان سقوط کرد و تا ساعت ۲۰ امشب یک کشته داشته است. حال حمید سجادی وزیر ورزش مساعد نیست و او دچار خونریزی مغزی شده
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
سرهنگ شیرانی اظهار کرد: محور هراز از امروز تا ۳ اسفند ماه، از ساعت ۷ الی ۱۷ به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود است.
فعالیت سینما‌ها برای امروز و امشب (چهارشنبه) به مانند ایام دیگر، تا ساعت ۲۴ خواهد بود.
این انفجار کنترل شده جهت تسریع در ساخت معابر اصلی و تکمیل شبکه‌های زیر ساخت و در نهایت اتمام آسفالت در تقاطع شبدری خیابان شماره یک، امروز بین ساعت ۱۴ الی ۱۷ بعد از ظهر، توسط اکیپ‌های متخصص انجام می‌شود.
امروز (جمعه) ۲۰ آبان ۱۴۰۱، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، از ساعت ۱۷:۰۰ در تهران به مصاف چین رفت که این دیدار با حساب ۷۲ - ۸۱ به سود چین پایان یافت.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود.
رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در دیداری حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.
مجموعه کاخ گلستان از روز جمعه ۲۲ مهرماه طبق روال معمول، فعالیت خود را از ساعت هشت صبح تا ۱۷ عصر از سر می‌گیرد.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
نخستین تمرین تیم ملی با حضور نفرات دعوت شده از ساعت ۱۷ امروز آغاز خواهد شد.
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی از برقراری مجدد پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ