نام‌نویسی نوبت دوم از ۱۵ فروردین آغاز می‌شود و بر اساس اخبار قبلی سازمان سنجش آموزش کشور تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر حمل و نقل لبنان از آغاز روند حفاری در میدان گازی موسوم به بلوک شماره ۹ در آب‌های سرزمینی لبنان در راستای استخراج گاز خبر داد.
امروز گرمترین روز هفته در تهران است و دمای پایتخت به حدود ۳۷ درجه هم می‌رسد، اما به تدریج روند کاهشی دما (البته نه خیلی زیاد) از فردا در پایتخت آغاز می‌شود.
سازمان ملل از آغاز روند تخلیه نفت از نفتکش صافر در سواحل یمن خبر داد و افزود که روند تخلیه یک میلیون بشکه نفت از این نفتکش، 19 روز طول می کشد.
رئیس‌جمهور اوکراین گفت: نه برای دعوت به‌پیوستن و نه‌برای آغاز روند عضویت اوکراین در ناتو هیچگونه چارچوب زمانی تعیین نشده است.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اولین دوره بازی‌های دریایی و ساحلی، گفت که این بازی‌ها آغازی برای میزبانی مسابقات چندرشته‌ای در کشور است.
تهران- رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز روند اجرایی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه استان تهران خبر داد.
رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که روند فاصله گرفتن از دلار آمریکا هم‌اکنون در جریان است اما هنوز جایگزینی برای اسکناس سبز آمریکا وجود ندارد.
روند اخذ رأی انتخابات همزمان ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه در خارج از این کشور آغاز شد.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) پس از عقب‌نشینی دلار افزایش یافت زیرا سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی ایالات‌متحده بودند تا سیاست بعدی فدرال رزرو را ارزیابی کنند.
وزارت‌خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای از آغاز روند تخلیه اتباع فلسطینی از سودان به دلیل تشدید درگیری‌ها و ناآرامی‌ها در این کشور خبر داد.
وزیر انرژی ترکیه اعلام کرد: روند اصلاحات قانونی در زمینه پروژه هاب گازی با روسیه آغاز شده است.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد این کشور به زودی روند پارلمانی مربوط به پذیرش عضویت فنلاند در ناتو را شروع خواهد کرد.
سخنگوی شورای نگهبان از آغاز روند بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ در این شورا خبر داد و نوشت: جلسات در سه نوبت صبح، ظهر و شب ادامه خواهد داشت تا لایحه بودجه با دقت و در کمترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.
رقابت‌های تور جهانی تنیس با برگزاری راند نخست جدول مقدماتی و به میزبانی ایران آغاز شد.
پوتین نیز مانند لئونید برژنف در افغانستان، در اوکراین پا را فراتر گذاشته است. او و رژیمش هرگز بهبود نخواهند یافت. حتی اگر فرآیند رها شدن به طور جدی تنها زمانی که او از قدرت خارج شود آغاز شود، شکست عظیم پوتین در اوکراین می‌تواند آغازی برای پایان پوتینیسم باشد. رفتار اخیر رئیس جمهور روسیه نشان می‌دهد که حتی او نیز ممکن است این واقعیت را درک کند.
بر اساس اخبار رسیده مسئولان قضایی استان‌های تهران، البرز، سمنان، آذربایجان غربی، قزوین و سیستان و بلوچستان کار رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کرده‌اند، همچنین اخبار واصله نشان می‌دهد سایر استان نیز کار تشکیل هیات‌های قضایی به منظور عفو زندانیان را آغاز نموده و موضوع آزادی زندانیان واجد شرایط تا حد قابل قبولی پیش رفته و تسریع شده است.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
با اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب با دستور رئیس قوه قضائیه، رؤسای دادگستری‌ها به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضائی کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کردند.
سازمان فضایی ایران در اولین روز کاری پس از تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی، روند اجرای این برنامه را آغاز کرد.
دهقانی فیروزآبادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آغاز روند جذب و استخدام نخبگان به صورت رسمی خبرداد.
پیرو برگزاری جلسات کارشناسی با موضوع راه اندازی آسانسورهای ساخته شده در خطوط ۶ و ۷ شبکه مترو آسانسور ایستگاه مهدیه در خط ۷ راه اندازی شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
مدیرعامل شرکت بایکار ماکینا از آغاز روند ساخت کارخانه تولید پهپادهای بیرقدار در اراضی اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ