مشهد ـ در بیست و هشتمین مرحله پویش مردمی نذر هشتم، ۸ زندانی زن نیازمند با همیاری خادمان کفشداری زنان بارگاه منور رضوی و نمازگزاران مساجد از زندان مشهد آزاد شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندان رجایی‌شهر، با نام قدیمی گوهردشت، پیش از انقلاب ساخته و پس از آن تکمیل شد؛ زمین زندان رجایی‌شهر حدود ۶۰هکتار است و با اینکه دیروز مسئولان قضایی از اعلام تعداد زندانیان آن، شانه خالی کردند، اما گفته می‌شود حدود ۸ تا ۱۲ هزار زندانی در این زندان، زندانی بوده‌اند.
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.
رئیس جمهور سابق برزیل به دلیل فساد مالی به بیش از ۸ سال زندان محکوم شد.
۴ سال است که خانه پدرخوانده و مادرخوانده شیما صباگردی مقدم از حضور دخترکی که امید و پناه آن‌ها بود، خالی است. زن و مرد میانسال شیما را به فرزندی قبول کرده و ۱۵ سال او را در ناز و نعمت بزرگ کرده بودند تا اینکه دختر نوجوان اسیر دست شیطانی به نام بهلول شد و قربانی جنایتی که بهلول برای او تدارک دیده بود.
سخنگوی الکسی ناوالنی، رهبر زندانی اپوزیسیون روسیه گفت: ناوالنی در زندان با یک بیماری مرموز دست و پنجه نرم می‌کند که می‌تواند نوعی سم کند عمل باشد، زیرا او در بیش از دو هفته ۸ کیلوگرم وزن کم کرده است.
سفیر ایران در کنیا که پیگیر ماجرای آزادی ماهیگیران ایرانی از سومالی بود؛ ماجرای رهایی ۱۴ ایرانی و ۶ پاکستانی را پس از ۸ سال با وجود قطع ارتباط ایران و سومالی شرح داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی کوثر در این منطقه با ظرفیت اشتغال بیش از ۵۰ نفر از زنان زندانی رای باز خبر داد.
۱۴ نفر از ماهیگیران ایرانی که توسط الشباب زندانی بودند؛ آزاد شده و از سومالی راهی چابهار شدند. خبرنگار خبرگزاری مهر آنها را در این مسیر همراهی کرد تا راوی اتفاقاتی که بر آنها گذشته؛ باشد.
انجمن صنفی روزنامه‌نگاران اعلام کرد: از ۳۵ روزنامه‌نگاری که در آخرین اطلاعیه‌ی کمیته و هیئت اجرایی پیگیری وضعیت روزنامه‌نگاران بازداشتی به اسامی آن‌ها اشاره شده بود، ۸ روزنامه‌نگار به قیدِ وثیقه آزاد شده‌اند.
علی‌رغم جمعیت ۱۲ هزار و ۸ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، زنان با ۳۸۷ مورد منتهی به محکومیت‌های مالی تنها سه درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است.
شکیرا، همسر سابق جرارد پیکه در آستانه یک محکومیت سنگین مالیاتی قرار گرفته است.
رئیس ستاد دیه استان اردبیل از ‌آزادی ۸ زندانی جرائم غیرعمد توسط علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان خبر داد.
فردا پنجشنبه این هشت زندانی جرائم مالی غیرعمد آزاد می‌شوند و هزینه آزادی این زندانیان توسط علی دایی پرداخت شده است.
یک نهاد حقوق بشری در بیانیه ای از صدور حکم اعدام برای ۱۵ زندانی آزادی بیان در عربستان خبر داد که شمار افراد در معرض اعدام در این کشور را به ۵۳ نفر می رساند.
در این حادثه ۸ نفر فوت شدند و برای ۲۵ نفر هم پرونده تشکیل شده است؛ ممکن است افرادی به این تعداد اضافه و یا کاسته شوند که این بستگی به تحقیقات دارد.بلحاظ برنامه ریزی آشوبگران از بند سارقان، آشوب و حادثه مورد نظر رخ داد تا آنها از زندان فرار کنند اما هیچ زندانی نتوانست از بازداشتگاه اوین متواری شود
بر اثر وقوع ۲ انفجار در بزرگ‌ترین زندان میانمار، ۸ نفر کشته و ۱۳ تَن زخمی شدند.
با احتساب فوت این ۴ نفر که متاسفانه به دلیل شدت وخامت حالشان در بیمارستان از دنیا رفتند، مجموع فوتی های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
مجموع فوتی‌های حادثه درگیری زندانیان با یکدیگر و آتش سوزی شنبه شب گذشته در زندان اوین به ۸ نفر رسید.
یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.
درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: در حال حاضر وضعیت در این بند و زندان آرام و تحت کنترل است.
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به وقوع درگیری در بند ۸ زندان لاکان رشت گفت: شرایط تحت کنترل است و هیچ کدام از زندانیان فرار نکرده اند.
از میان ۸ مرد محکوم به قصاص که دیروز پای چوبه دار رفتند، ۵ نفرشان قصاص شدند، اما ۳ نفر دیگر به زندان بازگشتند و اولیای دم به قاتلان مهلت دوباره دادند تا شاید با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران از مرگ نجات یابند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ