تبریز- مشاور وزیر جهادکشاورزی در قرارگاه امنیت غذایی گفت: اجرای برنامه تحول کشاورزی نیازمند همکاری تمام ارگان ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم گفت: برای رفع بی انضباطی‌ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری قوه قضائیه هستیم.
ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران تصریح کرد: حضرت یوسف بر یک اصل کلیدی متمرکز بود با آنکه پیامبر الهی بود و برای تحول فرهنگ و فکر جامعه مصر مسئولیت بر عهده داشت و بنا بود از یک کشور مشرک یک جامعه موحد بسازد، اما تمرکز خود را بر رشد اقتصادی گذاشت. باید در مدرسه قرآن زانو زد و از این کتاب وحیانی درس آموخت. حضرت یوسف با اشراف به این حقیقت که اجرای برنامه نیازمند ارتقاء حکمرانی و توانمند سازی نهاد دولت است برنامه هفت ساله کامل و جامعی را تهیه کرد.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از اجرای ۸۴ برنامه پویش مردمی بی زباله و جمع آوری بیش از ۱۶ هزار تن نخاله ساختمانی خبر داد.
شهریار افندی زاده گفت: با دستور وزیر راه وشهرسازی به زودی برنامه‌های جامع راهبردی-اجرایی ۵ ساله تحول درمناسبات حمل و نقلی و ترانزیتی با کشورهای آسیای مرکزی تهیه می شود.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اجرای ۵۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: برندسازی در حوزه صنایع دستی اولویت است.
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار ما این است که "هر ایرانی باید یک مراقب بهداشت داشته باشد" و ما در این برنامه به‌دنبال تحقق این شعار هستیم؛ الزامی ندارد که این مراقب سلامت حتماً پزشک باشد بلکه سایر نیرو‌های کادر بهداشتی و درمانی نیز قرار است در این برنامه، وضعیت سلامتی افراد را پایش کنند و در صورت نیاز او را به پزشک ارجاع دهند.
احسان علیخانی که بعد از چند سال متوالی امسال اجرای برنامه سال تحویل شبکه سه را بر عهده نداشت با انتشار ویدیو و یادداشتی از اینکه اجرای این برنامه را بر عهده نداشت ابراز خشنودی کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور بر اجرای برنامه ملی مسیر سبز ـ ایران پاک در آستانه نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
محورها و ساز و کارهای عملیاتی سازی گام دوم طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو برای اجرا در سال ۱۴۰۲ تشریح و روندهای طی شده در یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تلاش برای اجرای عدالت مبارزه با فساد و برقراری امنیت در دستور دستگاه قضایی است، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه با برنامه در حال حرکت است، براساس گزارش‌هایی که دریافت کردم کار تمام معاونت‌ها در حال پیشرفت است.
سازمان فضایی ایران در اولین روز کاری پس از تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی، روند اجرای این برنامه را آغاز کرد.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه مجموعه دولت پیشنهادهای نمایندگان مجلس را برای تامین منابع مالی اجرای طرح‌های مسکن بررسی می‌کند بر اصلاح قانون شهرهای جدید تاکید کرد.
در شرکت ۳ M استراتژی موفقی در پیش گرفته شده است که بر سه اصل ساده‌سازی، بهینه‌سازی و نوآوری استوار شده است و رهبران شرکت قصد دارند با پیاده‌سازی کامل این استراتژی و اجرای برنامه «تحول کاری» همزمان با افزایش بهره‌وری به کاهش هزینه‌ها نیز جامه عمل بپوشانند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۳۱۷۹ خدمت در قالب برنامه تحولی در این بنیاد ارائه شده که هر کدام دارای فاز اجرایی هستند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
معاون رئیس قوه قضائیه گفت: برنامه هایی که در تمام بخش های قوه قضاییه در حال اجرا است عموماً مبتنی بر احکام سند تحول است.
سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: طرح معماری مجموعه معراج شهدا انجام خواهد شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای 2598 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی ۱۴۰۱ قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه‌ها به‌صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ