ارومیه - دبیرکل فدراسیون کشتی گفت: بر اساس اهمیتی که بازی‌های آسیایی و جهانی دارد، امسال سال مهمی برای ورزش ایران به ویژه کشتی است و سطح مسابقات کشتی آزاد جام تختی بسیار بالاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اتفاقی عجیب در جریان جام تختی، عراقی‌ها در مبارزه برای وزن ۷۴ کیلوگرم، کشتی گیر وزن ۸۶ کیلوگرم خود را به میدان فرستادند که این موضوع پس از ۳ دقیقه مبارزه برای داوران روشن شد!
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی، با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی‌پور را شکست داد و قهرمان شد.
در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، قهرمانان 5 وزن دوم در سالن غدیر ارومیه مشخص شدند.
حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی پور را شکست داد و قهرمان شد.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ارومیه- همزمان با فینال مسابقات بین المللی کشتی جام تختی، تماشاگران ارومیه ای با حضور پرشور در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه از رقابت ها استقبال کردند.
ارومیه - حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم فینال مسابقات جام تختی با نتیجه ۱۲ بر ۲ هادی وفایی پور را شکست داد و قهرمان شد.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
ارومیه - فینالیست های ۵ وزن دوم چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی مشخص شدند.
در شرایطی که هیات ژوری رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی، رای به تکرار مبارزه امین طاهری و جان محمدی داد که این اقدام بر خلاف قوانین اتحادیه جهانی کشتی است.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد جام تختی در ارومیه، فینالیست‌ها مشخص شدند.
ارومیه - نتایج مسابقات ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در ارومیه مشخص شد.
مسابقات کشتی آزاد جام تختی در حالی در سالن غدیر ارومیه شروع شد که ملی پوش آسیایی هم به جمع غایبان جام تختی اضافه شد.
ارومیه - رئیس هیئت کشتی آذربایجان غربی گفت: چهل و سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی روزهای ۴ و ۵ خرداد ماه به میزبانی شهر ارومیه برگزار می شود.
چهار وزن مسابقات کشتی آزاد جام تختی با ۲ کیلوگرم ارفاق برگزار می‌شود.
قهرمان وزن 65 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد مصدومیتی که او را از حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازداشته بود، مانعی برای حضورش در جام تختی نخواهد بود.
هر 10 فرنگی‌کار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در جام تختی که 18 و 19 اردیبهشت برگزار می‌شود، معاف شدند.
نفر اول مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور تأکید کرد، سرمربی تیم ملی بعد از مصدومیت دنده به او گفته است اگر بخواهد حتی با یک دست هم در مسابقات قهرمانی آسیا کشتی بگیرد، این حق اوست.
مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی در شرایطی در قروه به پایان رسید که مسابقات از سطح خیلی بالایی برخوردار نبود و کشتی‌گیران اندکی فراتر از انتظار ظاهر شدند.
رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از حضور نفرات اول اوزان شش‌گانه رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رقابت‌های کشتی جام تختی خبر داد.
مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی در شرایطی ابتدای دی ماه برگزار می‌شود که 16 کشتی‌گیر از شرکت در آن معاف هستند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: وقتی دیوید تیلور که مسابقات در کشورش برگزار می شود حضور ندارد، چه لزومی دارد که حسن یزدانی اعزام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ