کارشناس فوتبال با اشاره به وضعیت دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: مربیان دو تیم باید دست از حاشیه برداند و تمرکزشان روی مسائل فنی باشد چرا که توقع از این دو تیم بالاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد.
4 تیم لیگ برتری هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده اند و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده می گیرد.
جواد منافی می‌گوید خط دفاع پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای در مقابل بازیکنان تاثیرگذار استقلال داشته است.
دربی یکصد و یکم جنجالی شروع شد؛ بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دست ندادند
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
سازمان لیگ واکنش و شکایت سریع نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه استقلال داشت.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف صادر کرد.
شاگردان ساکت الهامی در تیم هوادار، در دقیقه 88 از شکست برابر مس کرمان گریختند تا اولین امتیاز خود را پس از غلبه بر پرسپولیس به دست بیاورند. این تیم ده نفره شده بود ولی باز هم به تیم فانوس بدست کرمانی نباخت.
پس از انتخاب حسینی‌نسب به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، در آستانه دیدار خارج از خانه برابر ون‌پارس دستیاران این مربی معرفی شدند.
رکن های قضایی فدراسیون فوتبال به نظر می رسد، برخورد جالبی را با تخلفات مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در کنفرانس های خبری در پیش گرفته اند.
در دقایق پایانی بازی تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال مربیان دو تیم با همدیگر دچار درگیری لفظی شدند.
پس از درگیری اعضای کادر فنی تیم‌های استقلال و مس رفسنجان، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال بین دو نیمه اخراج شد!
بازیکنان و مربیان خارجی استقلال، به مناسب نزدیک‌ شدن به سال جدید میلادی، جمعه شب مهمان علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال بودند.
بازیکنان و مربیان استقلالی با انتشار یک استوری حمایت خود را از سرمربی پرسپولیس اعلام کردند
این اولین تصاویری است که از خمس در تمرین تراکتور می‌بینیم؛ کسی که مدتی پیش با پیروزی مقابل رئال تحت هدایت زیدان، توانایی خود را نشان داد.
باشگاه استقلال از پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان این تیم در آستانه دیدار با پرسپولیس خبر داد.
در اتفاقی عجیب، کارت اعتباری سرمربی و دستیاران خارجی باشگاه استقلال باطل و سیم‌کارت‌های آنها قطع شده است!
یک رسانه پرتغالی دلیل عصبانیت «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال را در جریان بازی با تیم هوادار و درگیری با دستیارانش را اعلام کرد.
مجادلات لفظی میان ساپینتو با داور مسابقه و مربی گل گهر، در رسانه های پرتغالی بازتاب وسیعی داشت.
ریکاردو ساپینتو امیر قلعه نویی پیش از شروع بازی و در کنار زمین، برخورد گرم و دوستانه ای با هم داشتند.
جایزه "هانری داویسون" به جمعیت هلال‌احمر ایران اعطا شد
پرسپولیس و استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تابستان طبق ادعای رسانه ها ارقام نجومی برای استخدام بازیکنان و مربیان هزینه کرده‌اند که مردم در انتظار اعلان رسمی و علنی این قراردادها و بندهای مختلف آنها هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ