رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص انتقال مهدی عبدی به لیگ پرتغال گفت: تا به امروز پیشنهادی از باشگاه ژیل ویسنته به دست ما نرسیده و این اخبار مربوط به فضای مجازی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پر بودن لیست پرسپولیس شرایط این تیم برای جذب بازیکن را با چالش بزرگی مواجه کرده است.
گواهی نقل و انتقال بین‌المللی بازیکنان جدید پرسپولیس صادر شد.
خالدآبادی، عزت اللهی و مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مسئله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
محمدرضا خالدآبادی، سعید عزت اللهی و شهریار مغانلو سه بازیکنی بودند که یحیی گل محمدی به شدت به دنبال حضور آنها در پرسپولیس بود و باشگاه پرسپولیس به واسطه مساله رضایتنامه نتوانست این انتقال را نهایی کند.
در روزهای ابتدایی حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال، بحث درباره انتقال احمدزاده به جمع آبی‌پوشان داغ دنبال می‌شد و او اکنون به این موضوع واکنش نشان داده است.
اسطوره باشگاه پرسپوليس مدعی است که مهاجم فصل گذشته این تیم با قراردادی به ارزش ۷۰ میلیارد راهی سپاهان شده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی‌هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است، اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم سابق خود رایزنی هایی را انجام داده و با این بازیکن به توافق هم رسیده است اما سدی به نام «ساکت» هنوز موافقت خود با این انتقال را اعلام نکرده است.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از قوانین وضع شده جدید از سوی فدراسیون فوتبال، گفت: درک این قوانین نقل و انتقالاتی که دست و بال تیم ما را می‌بندد، برایم سخت است.
سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران را می‌توان شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران نامید، البته به شرطی که این بازیکن بتواند موافقت باشگاه وایله برای انتقال به تیم‌های ایرانی را جلب کند.
احمد گوهری باتوجه به انتقال قرضی، یکی از شش بازیکن سهمیه آزاد پرسپولیس خواهد بود.
رضا شکاری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تیم سپاهان اصفهان پیوست.
تجارت جذب بازیکن رده های پایه و انتقال آنها به کشورهای همسایه از جمله ترکیه ، جمهوری آذربایجان، قطر و امارات طی چندسال اخیر رونق گرفته و والدین زیادی فرزندان نوجوان و جوان خود را با مخارج سنگین به خارج اعزام می‌کنند.
مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از لئاندرو پریرا، مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها پرداخت.
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید شايعاتی که پیرامون بند فسخ در قرارداد پاکو خمس مطرح شده، صحت ندارد.
مهاجم پرسپولیس نسبت به شایعات تکراری مربوط به انتقال و جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
آنها نتوانستند اعتماد سرمربی را جذب کنند و پرسپولیس تیمی نیست که به پای بازیکن بنشیند؛ متاسفانه عبدی و پاکدل فکر می‌کنند در یک تیم معمولی بازی می‌کنند.
یکی از خبرنگاران ورزشی یونان مدعی شد شانس حضور مهدی ترابی در لیگ یونان و جدایی او از پرسپولیس کم است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
در شرایطی که با جدایی سعید آقایی، پرسپولیسی‌ها به دنبال انتقالی پر سر و صدا برای پست دفاع چپ خود بودند، در نهایت با بازیکن تیم امید به توافق دست یافتند.
اصلی‌ترین گزینه پرسپولیسی‌ها کاسیانو دیاز مهاجم تیم ویزلا پرتغال بود. بازیکنی که پروسه انتقالش به‌قدری طولانی شد که سرانجام مصدومیت گریبان او را گرفت و نتوانست سرخپوش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ