آنها نتوانستند اعتماد سرمربی را جذب کنند و پرسپولیس تیمی نیست که به پای بازیکن بنشیند؛ متاسفانه عبدی و پاکدل فکر می‌کنند در یک تیم معمولی بازی می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
قرارداد حامد پاکدل با تراکتور هنوز فسخ نشده و باشگاه تراکتور در تلاش است امروز جدایی او را نهایی کند.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید قرارداد همه نفرات تمدید می‌شود.
محسن آذرباد، هافبک تاثیرگذار مس رفسنجان، درباره مسیری که در طول دوران فوتبال خود طی کرده است، صحبت می‌کند.
دو ستاره جوان خط حمله برزیل از نیمار به عنوان الگوی خود در تیم ملی یاد کردند.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند امروز جلسه‌ای بین سادیو مانه و توماس توخل برگزار شده و نتیجه این جلسه ماندگار شدن مهاجم سنگالی در بایرن مونیخ بوده است.
مدافع جوان نفت مسجدسلیمان می‌گوید شیمبا از تجربه اش استفاده کرد و پنالتی گرفت.
در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
هادی چوپان بدون شک یکی از برترین چهره‌های تاثیر گذار در سال 1401 بود.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با رن از امکان هو شدن بازیکنان پی‌اس‌جی توسط هواداران انتقاد کرد و به حمایت از بازیکنانش پرداخت.
گولسیانی می‌گوید داور بزرگنمایی بازیکنان را هم خطا می‌گرفت و بازی را از جریان می‌انداخت.
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که لیورپول کیفیت خود را به عنوان فینالیست دوره قبل چمپیونزلیگ حفظ کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از محمد صلاح، ستاره مصری خود، بابت کاهش تعداد گل‌هایش دفاع کرد.
جدایی یزدانی از استقلال با دو واکنش مختلف همراه بوده؛ عده ای حق را به باشگاه داده و برخی نیز بابت تقویت سپاهان به انتقاد از مدیران پرداخته اند.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی، می‌گوید از این که لیونل مسی اسمش را به خوبی یاد گرفته خوشحال است.
مدافع تیم تراکتور می‌گوید پاکو خمس در شروع کار انگیزه زیادی را از خود نشان داده است.
علیرضا علیفر معتقد است گواردیولا یک سرمربی ناآگاه است و باید در کنار زمین توپ جمع کند!
شاید غیبت نورافکن در لیست منتخبین کی‌روش را بتوانیم غیرمنتظره‌ترین تصمیم این مربی بدانیم.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
نیمار در توصیف آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی رئال، گفت که او قدرتمند و سریع است و مهاجمان از رویارویی برابر او هراس دارند.
ژاوی در بازی شب گذشته برابر رئال سوسیداد نشان داد که شایسته مربیگری بارسلوناست. او چه در انتخاب ترکیب و چه سیستم بازی بارسا، تصمیماتی شجاعانه گرفت.
ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی، به همراه مدیران بارسلونا از درخواست بعضی باشگاه‌ها برای تست گرفتن از این بازیکن ناراحت هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ