تبریز- یاد و خاطره «پله» اسطوره افسانه‌ای فوتبال دنیا در استادیوم سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تبریز گرامی داشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
ستاد کل نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه آگاهی و حقیقت جویی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
مدیرعامل بانک شهر طی پیامی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار، ازخبرنگاران به عنوان بازوان کارآمد و توانای‌ میهن اسلامی‌ در عرصه‌ خبر و اطلاع رسانی یاد کرد و این روز را به اهالی عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.
سرمربی تیم ملی یاد و خاطره مربی سابق تیم را گرامی داشت.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز، پیش از تمرین تیم با اهدای گل، یاد و خاطره دو تن از هواداران طلایی‌دل و فعالان رسانه‌ای سپاهان را گرامی داشت.
در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شمیم یاد و خاطره امام راحل محافل انس و معرفت در شهر پیامبر را فرا گفت.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: اصلی ترین راهبرد ما در آموزش و پرورش مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، گرامی‌داشت مقام شهدا و ایثارگران است.
مراسم روز درختکاری مجموعه ورزشی شهید کشوری با حضور یادگار این شهید و اعضای خانواده مرحوم همایون بهزادی و ناصر حجازی برگزار شد.
تیم والیبال فنرباغچه که از حضور سعید معروف بهره می‌برد، یاد جانباختگان زلزله ترکیه را گرامی داشت.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش را تبریک و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن سالروز تاسیس نیروی هوایی ارتش را تبریک و یاد و خاطره شهدای این نیرو را گرامی داشت.
همزمان با سومین سالگرد سقوط هواپیمای اوکراینی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این سانحه، فردا(یکشنبه) محل سقوط هواپیمای اوکراینی در شهریار توسط بالگردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلباران می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز ایثار و مقاومت، از شهدای عملیات محرم یاد کرد.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران در سفر به استان کرمان در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.
عادل فردوسی‌پور یاد و خاطره مهسا امینی را گرامی داشت.
رییس سازمان انرژی اتمی ایران درباره همکاری با سایر سازمان ها در زمینه گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: به طور طبیعی سال آینده که این جشنواره به صورت ملی برگزار می شود، گستره بزرگتری را در نظر خواهیم گرفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامگذاری هجدهم مرداد به نام شهدای مدافع حرم در تقویم رسمی کشور، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، پاسداران حریم اسلام هستند که در مظلومیت، جانانه از ارزش‌ها دفاع کردند و به شهادت رسیدند.
رئیسی با گرامیداشت یاد سرداران شهید سلیمانی و همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.
بعد از شایعه توافق دلفی با پرسپولیس، با خود این بازیکن تماس گرفتیم تا در این خصوص با خود این بازیکن صحبت کنیم. دلفی ضمن تایید پیشنهاد پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه پرسپولیس روز گذشته با مدیر برنامه‌های من تماس گرفته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ