مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن 27 مرداد ماه سالروز تاسیس این بانک را تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه آگاهی و حقیقت جویی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.
هفده مرداد که با نام خبرنگار پیوند خورده، فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های بی‌دریغ خبرنگاران فهیم صنعت بیمه را ارج نهیم.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در پیامی به مناسبت ۱۰ تیرماه روز ملی صنعت و معدن با تاکید بر نقش صنعتگران و معدن‌کاران در پیشرفت کشور،این روز را به فعالان حوزه‌های صنعتی و معدنی تبریک گفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی، کسب رای اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت صمت را تبریک گفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی به مناسبت بزرگداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر، این روز را به جهادگران عرصه کار و تولید، خانواده بزرگ صنعت خودروسازی کشور و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با ارسال پیامی از حضور و بازدید شهردار تهران و هیات همراه از خطوط تولید سایپا تقدیر کرد.
مدیرعامل بانک ملت در پیامی سالروز تاسیس بانک تجارت را به مدیرعامل، کارکنان و مشتریان این بانک بزرگ تبریک گفت.
عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا با صدور پیامی، فرا رسیدن روز بیمه را به فعالان این صنعت تبریک گفت.
دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه با صدور پیامی 5آذر روز بسیج مستضعفان را تبریک گفت.
مدیرعامل بانک ملت به مناسبت رونمایی از سامانه نوبت دهی آنلاین در این بانک، پیامی را صادر کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیام تسلیت به مناسب اربعین حسینی، آمادگی و بسیج امکانات امدادی و خدماتی ایران خودرو در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را سند افتخاری برای این گروه صنعتی دانست.
محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت روز خبرنگار پیام داد.
7مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، پیام متفاوت، صمیمانه و همدلانه‌ای را خطاب به صاحبان قلم و اندیشه صادر کرد.
نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز سالروز  “خبرنگار” را به خبرنگاران این مرز و بوم تبریک گفت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از زحمات کارکنان گروه سایپا تشکر و قدردانی کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از همدلی، زحمات و تلاش بی دریغ کارگران ، کارمندان و مدیران گروه سایپا برای تکمیل و صفر شدن خودروهای ناقص کف پارکینگ ها تشکر کرد.
کمتر از پنج ماه به شروع رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده است؛ اولین دوره این رقابت‌ها که در پاییز برگزار می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۱ تن از ایشان وخیم است.
معاونت فنی و عمرانی و شرکت خاکریزآب به عنوان مجری طرح‌های شبکه اصلی هدایت و مدیریت آب‌های سطحی تا کنون ۵۳۶ کیلومتر از شبکه اصلی انتقال سیلاب را ساخته است که از آن جمله می‌توان به کانال شهید باکری منتهی به سیل برگردان غرب اشاره کرد.
سیل ویرانی‌های بسیاری در شهر جهانی یزد برجا گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ