رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز ایثار و مقاومت، از شهدای عملیات محرم یاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار در جایگاه خبرنگاران مستقر در صحن مجلس حاضر شد و این روز را به آنان تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز روز زیارتی خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را گرامی داشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز روز زیارتی خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی روز فتح و آزادسازی پرافتخار خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشت.
دعوای میان طیف محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری روز به روز تندتر می‌شود. این بار مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری به شدت از این تشکل انتقاد کرده و این طیف تندرو را متهم به «سوءاستفاده از حساسیت افکار عمومی» کرده است.
بگومگوی روز گذشته توئیتری میان امید قالیباف سخنگوی وقت وزارت صنعت، معدن، تجارت با امیر سیاح رئیس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد، با تذکر شدید سپهر خلجی رییس شورای اطلا‌ع رسانی دولت در جلسه هیات دولت مواجه شد.
بگومگوی روز گذشته توئیتری میان امید قالیباف سخنگوی وقت وزارت صنعت، معدن، تجارت با امیر سیاح رئیس مرکز کسب و کار وزارت اقتصاد، با تذکر شدید سپهر خلجی رییس شورای اطلا‌ع رسانی دولت در جلسه هیات دولت مواجه شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش از چهارراه حضرت ولیعصر (عج) به سمت دانشگاه تهران در میان راهپیمایی‌کنندگان روز قدس حضور پیدا کرد.
رئیس ستاد انتفاضه و راهپیمایی روز قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشستی برنامه های راهپیمائی روز جهانی قدس را تشریح کرد.
بهترین روز برای ما وقتی است که با اتحاد و تدبیر بتوانیم بر نارسایی‌ها و ناکارآمدی‌ها غلبه کنیم. ما راه تحقق ایران قوی در گام دوم انقلاب را حکمرانی نو می‌دانیم. حکمرانی نو یعنی مدیریت تحول و نوسازی روش‌ها با مراجعه به مبانی انقلاب اسلامی، تا کیفیت زندگی مردم را در جمهوری اسلامی به سطحی که در شأن آن‌هاست ارتقا بدهیم.
صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه محمدباقر قالیباف وارد کرمان شد .او در ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. رئیس مجلس سپس برای بازدید از دو پروژه به زرند سفر کرد و شورای اداری شهرستان زرند به ریاست او برگزار شد
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان تاکید کرد: باید شایسته‌ترین جوانان فرصت نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌های کشور را پیدا کنند.
قالیباف گفت: افتخار مجلس این است که از یک ماه و نیم پیش شرایط را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد ما کارمان را انجام داده‌ایم و اکنون هم انجام می‌دهیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز نیروی هوایی، گفت: از اقداماتی که در خودکفایی و دفاع در نیروی هوایی انجام می‌شود، قدردانی و تشکر می‌کنیم.
چند روز قبل بالاترین مقام قانون‌گذاری کشور گفت‌ بر این باور است که نوسازی نظام حکمرانی در همه حوزه‌ها ضرورتی است که با بازگشتن امنیت باید در دستور کار کشور قرار گیرد.
هفتمین قسمت از ویژه‌برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ساعت ۲۰ امشب با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
روز گذشته نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد. تصاویری از حاشیه این نشست خبرساز شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان روز ایثار و مقاومت و سالروز شهادت ۳۶۰ نفر از شهدای استان اصفهان را گرامی داشت.
خاندوزی درباره تذکر روز گذشته رئیس مجلس به او درباره تبصره هجده و استفاده از لفظ خستگی و رودربایستی برای وی گفت: البته بنده دغدغه رئیس مجلس را در خصوص تسهیلات اشتغالزایی درک می‌کنم، اما بیش از یک سال است که آقایانی که اهل خستگی و رودربایسی بودند، رفته‌اند.
قالیباف گفت: در صحبت‌هایی که روز گذشته با معاون پارلمانی داشتم گفتند که صحبت من با رسانه‌ها چیز دیگری بوده و در تیتر اینگونه مطرح شده که دولت یک وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌کند. قرار شد امروز در رسانه‌ها این موضوع را اصلاح کنند.
ویدیویی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صحبت‌های خود را طی ۲۸ روز تغیر داده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه‌ به همتایان خود، روز ملی ۱۴کشور را تبریک گفت.
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ