سرمربی تیم ملی یاد و خاطره مربی سابق تیم را گرامی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی و‌ تیمش با قدرت رقابت‌های والیبال‌ قهرمانی آسیا را آغاز کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به تمرینات تیم ملی "ب" برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
سرمربیان ایران و ژاپن از روی دست هم کپی برداری کردند.
اصلا بعید نیست شهروز همایونفر منش آخرین خط خورده لیست تیم‌ ملی باشد.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
عطایی نسبت به دوره قبل دست به قطر پاسور های خود نزده است.
رابطه میلاد عبادی‌پور و بهروز عطایی بسیار صمیمی به نظر می‌رسد.
مردم والیبال دوست ارومیه به استقبال تیم ملی والیبال رفتند.
چین با باخت برابر کانادا در آستانه سقوط به چلنجرکاپ قرار گرفت و‌ ایران هم تا رده سیزدهم لیگ ملت‌ها پایین آمد.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دست من برای تعویض کردن واقعا بسته است و گاهی گیر می‌افتم. کادر فنی خیلی دوست دارد که به تیم کمک کند، اما مصدومیت بازیکنان کار را سخت می‌کند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را رسما از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند.
ایران با ثبت تنها دو پیروزی و هشت شکست، صاحب فقط ۹ امتیاز از ده بازی شد و شانس صعود به مرحله نهایی را به صورت رسمی از دست داد. قطعا داورزنی ، عطایی و وزارت ورزش باید برای این نتایج ضعیف پاسخگو باشند
کارشناس والیبال ایران معتقد است در نتایج به دست آمده در لیگ ملتهای والیبال، بهروز عطایی سرمربی ایران تصمیمات اشتباه داشته است اما ظرفیت فعلی والیبال همین قدر است و او مقصر نیست.
در امتیاز سرویس، اسلوونی عملکرد بی نقصی داشت و توانست ۱۰ امتیاز به دست آورد درحالی که تیم ملی ایران تنها به کسب یک امتیاز سرویس بسنده کرد.
بهروز عطایی می‌گوید ایران نمایش فوق العاده‌ای مقابل لهستان داشته و تنها توپ آخر در ست پنجم سرنوشت بازی را تغییر داده است.
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
لبنیات هراز آمل به یک پیروزی ارزشمند در هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال ایران دست یافت.
این امکان‌وجود دارد که در این هفته لیگ برتر والیبال صدرنشین تغییر کند.
لبنیات هراز آمل به خستین پیروزی خود در دور برگشت لیگ برتر دست یافت و شهداب در پرحاشیه‌ترین دیدار هفته ایفاسرام اردکان را شکست داد.
هراز آمل موفق شد به دومین پیروزی پیاپی خود در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران دست یافت.
بهروز عطایی در این فصل از رقابت های لیگ برتر والیبال هدایت هراز آمل را بر عهده خواهد داست.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد که برزیل کاملا مستحق پیروزی بوده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اطلاعات خوب و کامل‌تری از تیم خودمان به دست می‌آوریم و به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ