پوشش متفاوت یک زن در دیدار با رهبر انقلاب را ببینید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد عبادی‌پور و فرزند تازه متولد شده‌اش در اردوی تیم ملی والیبال را در ارومیه ببینید.
فرد چهارمی هم همراه این سه نفر دستگیر شده است که این فرد با این سه نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: : امپراطوری رسانه‌ای غرب با چشم فروبستن بر سرکوب معترضان در سرزمینهای اشغالی این اعتراضات را نمادی از دموکراسی دروغین در اسرائیل به تصویر می‌کشد.
تصویری از رسول جعفریان، احمد مسجد جامعی و محمد جواد آذری جهرمی در منا ساعات پایانی مناسک حج منتشر شد.
تصویری از احمد خمینی (ماسک سفید) در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و نساجی را ببینید.
تصاویر به جا مانده از دوره قاجار نه تنها به ما اطلاعاتی از نحوه پوشش، آیین و رسوم و زندگی مردمان آن دوره می‌دهد که در مواردی که تصاویر با کیفیت بیشتری وجود دارد، حتی می‌شود از تصاویر به وضعیت سلامت و وجود بیماری‌های مختلف در مردمان آن دوره پی برد.
«شانزده نفر را در این عکس شمردم که چادر مشکی بر سر نداشتند. حتی دیدم چند نفری بدون چادر و با مانتو و روسری نماز را خواندند.»
تصویر بخشنامه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت فولاد مبارکه، تحت عنوان «ضوابط پوشش خواهران شاغل» را منتشر کرد.
فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «قم و یزد» خبر داد.
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
مواد درخشان و پوشش گازی این سحابی سیاره‌ای ناشی از سیارات نیست، بلکه لایه‌های بیرونی رانده‌شده از یک ستاره درحال مرگ است که زمانی شبیه به خورشید بوده و اکنون به شکل یک روزنه کوچک نور در مرکز سحابی دیده می‌شود.
عکسی متناقض از شهر شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که پوشش متفاوت خانم‌های حاضر در تصویر در کنار استایل سنتی مردان خبرساز شده.
یانگ می‌گوید: «هواوی میت ایکس۳» دارای صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی تاشو خواهد بود که ۰.۱۵ اینچ کوچک‌تر از صفحه نمایش تاشو Mate X۲ (تصویر بالا) است. با این حال، قطر صفحه نمایش پوشش ثابت باقی می‌ماند و همان ۶.۴۵ اینچ خواهد بود.»
خبرگزاری تسنیم تصاویری از پوشش یک افسر زن روسی را در نشست خبری رزمایش کمربند دریایی ایران چین و روسیه که در منطقه سوم دریایی نداجا کنارک که برگزار شد را منتشر کرد.
این کودکان در شرایط حاضر تحت تاثیر اتفاقی خوشایند و روزی زیبایند ولی چون در خبر اعلام شده که آنها بی سرپرست و یا بد سرپرست اند قطعا انتشار چهره و تصویر آنها بدون پوشش با هیچ معیار اخلاقی و حرفه‌ای توجیه پذیر نیست.
انتشار تصویر یک فرد در قالب پوشش معمول زنان مجاهدین خلق در پارلمان اروپا، بار دیگر پرونده" شبنم مددزاده" که این روزها به عنوان چهره‌ای جوان یکی از وظایف اصلی‌اش ارتباط با نهادهای اروپایی و بین‌المللی از سوی منافقین برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران است را در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی برجسته کرده است.
تصاویری عجیب که در فضای مجازی پر بازدید شد و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد را ببینید. منبع: خبرفوری
تصویری از پیامک رعایت حجاب و پوشش در مجموعه انقلاب که پر از غلط املایی است در فضای مجازی پربازدید شده است
دارابی درباره فراگیر شدن پخش «علمک» در فضای رسانه‌ای و ارتباط آن با برخی اتفاقات اجتماعی اخیر درباره جایگاه روحانیت و پوشش عمامه در کشور هم گفت: قطعاً که بی‌ارتباط نیست و شاید از نگاه برخی این فیلم نگاه می‌تواند نگاه متفاوتی به عمامه و پوشش روحانیت را به تصویر بکشد.
تصاویری از جورجینا همسر کریس رونالدو با تیپ کاملا متفاوت در قطر و فرزندان ستاره پرتغالی را مشاهده می‌کنید.
پوشش معاون بین‌الملل وزارت نفت در یک دیدار رسمی جنجالی شد. کاربران نوشته‌اند پوششی که اسدزاده بر تن دارد، شبیه هر چیزی هست جز یک دیپلمات!
تصویری از پوشش مهسا امینی ساعتی پیش از بازداشت که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شود
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ