سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
مرسدس بنز EQS ۵۸۰ با ظرفیت ۵ سرنشین از در کمتر از ۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و با یک بار شارژ کامل بیش از ۷۰۰ کیلومتر مسیر می‌پیماید.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد هیچ سامانه‌ای برای ارسال تصاویر هنجار شکنانه مردم فعال نگردیده است.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
مراسم تشیع واحد گشت پلیس راه محور «خاش به تفتان» امروز در ستاد مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
عکس هایی از شهیدان حمله تروریستی به ماموران گشت پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان منتشر شد.
لات معروف و نوچه‌هایش که تماشاگران معترض استقلال را به باد کتک گرفتند، توسط پلیس دستگیر و بازداشت شدند
یکی دو رسانه چینی از ایجاد دردسر برای مسی توسط پلیس فرودگاه خبر داده‌اند.
لامبورگینی اونتادور یک خودروی اسپورت موتور وسط است که توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی تولید می‌شود. مطابق با سنت لامبورگینی، اونتادور از یک گاو نر جنگنده اسپانیایی نامگذاری شده‌است که در سال ۱۹۹۳ در ساراگوسا، آراگون جنگید.
تاتنهام تایید کرد با پلیس همکاری می‌کند تا تماشاگری را که در بازی با کریستال پالاس، ادای سون هیونگ-مین را درآورد و به او توهین نژادپرستانه کرد، شناسایی و مجازات کنند.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
اولین بار که پلیس یک سگ روباتی معرفی کرد، سه سال پیش (۲۰۲۰) بود که منتقدان، چنین روباتی را ترسناک و نامطلوب خواندند و به دلیل فشار منتقدان ضد سگ روباتی، این روبات نتوانست کار خود را شروع کند. اما اکنون رئیس پلیس نیویورک به این نتیجه رسیده است که وجود چنین روباتی برای حفظ امنیت شهروندان و همچنین نیروی پلیس ضروری است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس اعلام کرد: مدیران محترم اماکن و صنوف مختلف نیز با تعامل پویا و خردمندانه، نظارت بر رعایت هنجار‌های جامعه توسط متصدیان صنوف را با جدیت اعمال نمایند.
یک قرن از حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران برای برقراری نظم و جریمه رانندگان متخلف می‌گذرد؛ همان زمان که حدود ۶۰۰دستگاه اتومبیل، موتورسیکلت و دوچرخه در تهران وجود داشت و باید اقدامی برای ساماندهی و جلوگیری از شلوغی معابر انجام می‌شد.
پلیس برزیل برای حفظ جان داور بازی بوتافوگو و سرژیپ از دست بازیکنان خشمگینی که به زمین هجوم برده بودند مجبور به مداخله شد.
پیش از شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ شاهد تنش بروز روی سکوهای مربوط به هواداران تیم میهمان بودیم.
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
به تازگی تصویری خبرساز از حاشیه دیدار تیم ملی فوتبال ایران و اروگوئه منتشر شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، مرد جوان با چرب‌زبانی، مهاجرت به کشور‌های اروپایی و وعده‌های دروغین ازدواج، از ۴ زن به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و نا پدید شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و ... را دریافت و متواری می‌شد.
معترضان در بیرون خانه خانم فرناندز در بوئنوس آیرس تجمع کردند و با از میان برداشتن موانعی که پلیس قرار داده بود با نیرو‌های امنیتی درگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: این بار شامل ۱۲ عدد قلیان برقی قاچاق بود که از مرز‌های جنوبی وارد کشور شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ