تصویری از پیامک رعایت حجاب و پوشش در مجموعه انقلاب که پر از غلط املایی است در فضای مجازی پربازدید شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی سابق تیم ملی و ستاره سال‌های گذشته ایران با پیام جالبی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد.
قهرمان ایرانی مستر المپیا تصویر جدیدی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم پیام تسلیت و تصویر عجیبی از سرمربی تیم ملی منتشر کرد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم پیام تسلیت و تصویر عجیبی از سرمربی تیم ملی منتشر کرد.
هرتزوگ بعد از استقبال الهام علی اف رئیس جمهوری جمهوری آذربایجان از وی، در پیام توئیتری به زبان‌های عبری، انگلیسی و آذری به تمجید از الهام علی اف پرداخت.
یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و جایگاه آن در ذهن مخاطب پرداخت.
عکسی از پیامک تشکر از حفظ حجاب در فرودگاه منتشر شده است.
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است./منبع: خبرآنلاین
تصویری از اولین نمونه پیامک «کشف حجاب» در خودرو در فضای مجازی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
سنسور دوربین ممکن است طبق تعریف نرم‌افزاری، روی موی بلند حساسیت داشته باشد و آن را به‌عنوان بدحجابی ثبت کند؛ حال در این میان بعید نیست که به اشتباه تصویری از یک آقا با موی بلند یا خانومی که شال یا پوششی همرنگ با رنگ موهایش دارد، به عنوان بی‌حجاب ثبت شود؛ بنابراین نمی‌توان خیلی روی اصالت این تصاویر حساب کرد.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
تراکتوری‌ها با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، سپاهان را شکست دادند.
تلسکوپ فضایی «هابل» تصویر خیره‌کننده‌ای از پیامد انفجار «ابر نو اختر» نوع ۲ در کهکشان مارپیچی «یوجی‌سی ۲۸۹۰» در فاصله ۳۰ میلیون سال نوری از زمین ثبت کرده است.
مجمع رهروان امرمعروف و نهی از منکر شهر قم با ارسال پیامکی بعد از نماز جماعت هنگام تکبیر خواستار گفتن مرگ بر بی‌حجاب شده است.
متن تبریک عید توسط هیتلر درزمان پهلوی سال ۱۳۱۷ را ببینید.
رئیس فیفا با انتشار یک پیام و تصویر در کنار اسطوره فوتبال ایران، تولد او را در یک تاریخ اشتباه تبریک گفت.
رهبر انقلاب در پیامی خطاب به ملت‌های اسپانیولی‌زبان نوشتند: چه نیکوست که ما ملتهای عدالت‌خواه با یکدیگر بیشتر آشنا شویم و هم‌افزائی کنیم
سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: ما اعتقاد داریم موضوع رعایت حجاب، یک موضوع شرعی و یک موضوع قانونی است و ساز و کار انجام آن قاعدتاً در نهاد‌های بالادستی تصویب شده و تصویب خواهد شد و باید از نهاد‌های بالادستی این مسئله سوال شود.
طبق برخی اخبار، کرونا مجددا در چین شیوع پیدا کرده است. در این راستا سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، در شبکه مجازی ویبو، پیامی بحث برانگیز را منتشر کرده است.
جماران نوشت: ارسال پیامک حجاب به مالکان خودروها از سر گرفته شد.
بازدید "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین از جایی که مائو در آنجا قدرت گرفت نشان می‌دهد که چگونه شی به شکل دادن تصویر خود به عنوان تجسم امروزی "رهبر بزرگ" ادامه می‌دهد.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.
پلتفرم ویدئویی تیک تاک اخیرا افکت جدیدی به نام «AI greenscreen» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که امکان تبدیل پیام متنی کاربران را به تصویر فراهم می‌کند. کاربران سپس می‌توانند از این تصویر به عنوان پس زمینه تصاویر استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ