تصویری از احمد خمینی (ماسک سفید) در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و نساجی را ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
معماری سرخ‌رنگ خانه‌های ابیانه همراه پوشش سنتی مردم محلی باعث شده است تا سالیانه ۴۰ هزار توریست قصد سفر به این روستای بکر به سرشان بزند.
یحیی گل‌محمدی برخلاف ریکاردو ساپینتو پوشش غیررسمی برای بازی دربی دارد.
رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه با ادای سوگند عوامل شعب از ساعت هشت صبح امروز به وقت محلی در یک هزار و ۹۴ حوزه انتخابیه ۸۱ استان این کشور آغاز شده و برابر قانون انتخابات، روند اخذ آرای مردم بدون تمدید تا ساعت ۱۷ امروز ادامه خواهد داشت.
در این قاب، "دختری جوان" را با پوشش متفاوت، در حال معرفی کتاب به "رهبر انقلاب" میبینیم.
در دانشگاه سیستان و بلوچستان از عکس مهراد هیدن رپر زیرزمینی، به عنوان مدل پوشش مناسب استفاده شده است.
زیدآبادی نوشت: پرسش این است که چرا زنان وطن خودمان با همین سطح از پوشش مورد احترام قرار نمی‌گیرند و در عوض با آنان به زبان اهانت و بیزاری و تهمت برخورد می‌شود و مورد تعقیب قضایی قرار می‌گیرند؟
پوشش خبری دربی تهران با توجه به علاقه رسانه‌های مختلف برای پرداختن به این مسابقه سخت‌تر از سایر مسابقات لیگ برتر است.
«شانزده نفر را در این عکس شمردم که چادر مشکی بر سر نداشتند. حتی دیدم چند نفری بدون چادر و با مانتو و روسری نماز را خواندند.»
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
صفا هادی با پوشش رسمی تصاویر مربوط به تمدید قرارداد خود را ثبت کرد.
دو ملی پوش کشتی آزاد ایران بعد از یک اتفاق تلخ تصویر متفاوتی را کنار یکدیگر ثبت کردند.
به نوشته رسانه‌های محلی، با توجه به الگوی دوخت و طرح خطوط متقاطع و لوزی‌های روی کت که با طرح‌های دیور مطابقت دارد، احتمالا کتی از این خانه مد باشد. وب‌سایت دیور قیمت این تکه را ۱۹۰۰ دلار، معادل ۲.۴ میلیون وون (حدود ۱۰۰ میلیون تومان)، نشان می‌دهد.
عکسی متناقض از شهر شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که پوشش متفاوت خانم‌های حاضر در تصویر در کنار استایل سنتی مردان خبرساز شده.
هر یک از اجزای یک خودرو جدید به صورت جداگانه رنگ می‌شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش رنگ ممکن را دریافت کند. تنها چند خودروساز در جهان باقی مانده اند که همچنان بیشتر کار‌های تولید یک خودرو را با استفاده از نیروی انسانی انجام می‌دهند.
جورجینا رودریگس، بار دیگر با پوشش خاص خود توجه‌ها را به خودش جلب کرد.
رقابت بین النصر و الهلال، دو قطب فوتبال عربستان، در لیگ برتر بانوان این کشور هم با حساسیت بالایی دنبال می‌شود.
مهدی قایدی با شکل و شمایلی جالب و زمستانی، در تمرین امروز تیمش حضور پیدا کرد.
نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
دیوید بکام که سعی داشت به صورت ناشناس بازی پسرش را تماشا کند موفق به این کار نشد و به دردسر افتاد.
نشست خبری مربیان و بازیکنان دو تیم آرژانتین و فرانسه به شکل خاصی درحال برگزاری است.
پوشش عجیب سفیر انگلیس در آذربایجان که با دامن اسکاتلندی استوارنامه کشورش را تقدیم الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان می‌کند در فضای مجازی حسابی جنجال به راه انداخت.
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.
رضایی با اشاره به برخی شاخص‌هایی که در این بازدیدها مورد ارزیابی قرار گرفت بیان کرد: برخی محل‌های سازمانی در بلند مدت باعث به‌وجود آمدن مفسده می‌شود. بر همین اساس هم یکی از شاخص‌های قرارگاه ۲۱تیر عدم استفاده از بانوان در محل‌های سازمانی ویژه اقایان و برعکس یا عدم استفاده از منشی زن برای مردان و یا مساله عکس‌های پروفایل‌ها در فضای مجازی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ