هفتمین قسمت از ویژه‌برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ساعت ۲۰ امشب با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بادپا، خادم حرم احمد ابن موسی (ع) گفت: روز حادثه تروریستی شیفت بودم و محوطه صحن را جارو می‌کردم که صدای عجیبی شنیدم. آن روز کاروانی از فیروزآباد پیاده به حرم آمده بودند.
اصول‌گرایانی که درباره انتخابات‌های مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم اظهارنظر کرده‌اند، دلایلی را برای کاهش مشارکت آورده‌اند که شباهت زیادی با یکدیگر دارد و تقریباً روی یک خط حرکت می‌کند. در مجموع دلایلی را که اصول‌گرایان مطرح درباره کاهش مشارکت عنوان کرده‌اند، می‌توان در سه دسته قرار داد که از نگاه آن‌ها در دو دسته اصلاح‌طلبان متهم شماره یک محسوب می‌شوند و باید گریبان آن‌ها را گرفت. دلایل دو‌گانه‌ای که سمت‌وسوی آن‌ها روبه‌روی اصلاح‌طلبان و دولت حسن روحانی است، عبارتند از: «۱- مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ۲- عملکرد هشت‌ساله دولت حسن روحانی و چهارساله مجلس دهم با محوریت اصلاح‌طلبان.».
احمد خاکپور از کارکنان واحد انتظامات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایستگاه میدان حر کیفی پیدا کرده بود که مقدار قابل توجهی وجه نقد و چک و مدارک داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با ولیعهد عربستان سعودی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در منطقه بر «امنیت و توسعه برای همه» اتفاق نظر داریم.
همچنین تیم ویژه اعزامی از ستاد بهزیستی کشور با حضور در استان و مرکز یاد شده به بررسی کامل دلایل، مستندات و شواهد در این خصوص پرداختند و بر این اساس به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان برکنار شدند.
به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان بوشهر برکنار شدند.
به دلیل اهمال در نظارت صحیح و عدم رعایت دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی ابلاغ شده، معاون امور توانبخشی و مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد استان بوشهر برکنار شدند.
هواداران استقلال بعد از ساعت‌ها حضور معترضانه مقابل باشگاه سرانجام بعد از دیدار نیم ساعته یکی از هواداران با او، غرولندکنان به خانه برگشتند.
از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.
از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، در پیامی صریح به بارسلونا گفت باواریایی‌ها تحت هیچ شرایطی جاشوا کیمیش را از دست نخواهند داد.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
نصب ویندوز ۱۰ X روی سرفیس Duo چندان ساده نیست و بنابراین استفاده از آن به افراد تازه‌کار توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمای پروژه نسبت به نصب آن اقدام کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که عدم رعایت صحیح دستورالعمل‌ها می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب به دستگاه شما شود.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
از آنجایی که رعایت اصول صحیح تغذیه‌ای تاثیر مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با عفونت‌ها به خصوص بیماری کووید ۱۹ دارد، تغذیه صحیح، نگرانی از تضعیف سیستم ایمنی و ابتلا به کووید۱۹ در روزه‌داری را کاهش می‌دهد.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم گفت: با این طرح میزان ساعتی که برای آموزش در مقاطع مختلف تعیین شده، باید رعایت شود. متأسفانه با تقویم آموزشی فعلی ۴۰ درصد زمان آموزشی در مدارس به دلیل فقدان برنامه صحیح و حوادث پیش بینی نشده از دست می‌رود. به همین دلیل این قانون، انعطافی ایجاد کرده که شروع و پایان سال تحصیلی در یک فرآیند ۱۲ ماهه و بر اساس ساعات برنامه درسی ملی مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تعیین شود.
دبیر شورای نگهبان گفت: بهمن‌ماه، فرصتی مغتنم برای روایت صحیح تاریخ انقلاب است و این کار هم باعث می‌شود نسل جوان با ماهیت، دلایل شکل‌گیری و عوامل پیروزی انقلاب آشنا شوند.
باید این مساله مشخص شود که اساساً صلح به چه معناست؟ آیا صلح به معنای سکوت و حاشیه‌نشینی است یا اینکه باید صلح را در چارچوب مطالبه‌گری صحیح تحلیل کرد؟ واقعیت این است که در این مقوله، «حدود» و «حقوق» مردم باید مشخص و رعایت شود و البته که باید مروج صلح باشیم
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
زمانی که فردی تنها زندگی می‌کند به‌تدریج نسبت به تغذیه خود بی‌اهمیت شده و تمایل به غذا‌های آماده و تنقلات افزایش پیدا می‌کند. از آنجا که تغذیه صحیح یکی از اصول جدی حفظ سلامت است، افرادی که تنها زندگی می‌کنند می‌توانند با رعایت چند توصیه ساده، انگیزه خود را در این زمینه حفظ کنند.
با بررسی آسیب‌شناسی خانواده در دنیا آشکار می‌شود که در دوران شکوفایی دانش، تکنولوژی و صنعت، استحکام و کانون گرم خانواده کمتر مورد توجه قرار گرفته و ضربات شکننده‌ای را به جامعه بشری وارد کرده و رعایت نکردن اصول و مبانی صحیح زندگی، باعث فساد و جنایت در جامعه شده است.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حق حدود ۹۰ هزار نفر جوان در آزمون وکالت رعایت نشده و قانون صریح مجلس از سوی مرکز وکلای قوه قضائیه دور زده شده است.
وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار بر مسئولیت خطیر خبرنگاران برای روایت آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ