بادپا، خادم حرم احمد ابن موسی (ع) گفت: روز حادثه تروریستی شیفت بودم و محوطه صحن را جارو می‌کردم که صدای عجیبی شنیدم. آن روز کاروانی از فیروزآباد پیاده به حرم آمده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکی از فیلمهایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده رویت می شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می کند.
سردار رادان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در ۲۵ روز گذشته شخصی در این زمینه دستگیر شده است یا خیر، اظهار کرد: بله افرادی در این زمینه دستگیر شدند؛ اما دستگیری‌ها بسیار کم بوده است، دلیلش هم این است که این اکثر خانم‌ها و دخترانی که حجابشان ایراد داشته از روی غفلت بوده و بعد از تذکر پلیس حجابشان را رعایت کردند.
سیروس لطیفی از اعضای بلندپایه سازمان مجاهدین خلق، که بعد از دستگیری جزء توبه‌کنندگان در آمد، برخورد سازمان منافقین با کودتای نقاب را اینگونه روایت می‌کند: این کودتا یک کودتای آمریکایی و نسبتا سرتاسری بود و قرار بود از چند جهت شروع شود. مرکز اصلی آن پایگاه هوایی نوژه همدان بود.
جوانی که به اتهام توزیع انواع مشروبات الکلی در مشهد دستگیر شده است، سرگذشت غم‌انگیز خود را در زندگی برای مددکار اجتماعی پلیس روایت کرد.
آصفری با اشاره به آمار دانش‌آموزان مسموم شده از ابتدای این موضوع تا روز یکشنبه هفته جاری (۲۱ اسفند) گفت: یک بخشی از مسمومیت ناشی از استفاده از نفتالین و همچنین ماده‌ای به نام برنج بوده است. بخشی از مسائل هم بخاطر شیطنت دانش آموزان بود که زودتر مدارس را تعطیل کنند. بخشی هم هدفمند و با غرض انجام شد (تقریبا بیش از ۱۰۰ نفر در این قضیه دستگیر شدند) که در بین دستگیرشدگان تعدادی دانش آموز بودند که بخاطر شیطنت این کار را انجام داده و با اخذ تعهد آزاد شدند.
وحیدی وزیر کشور گفت: تاکنون کسی درباره مسمومیت‌ها دستگیر نشده است و هیچ کس هم در مسمومیت‌ها فلج نشده و این ادعا کذب است.
تسنیم نوشت: این اقدامات غیرقانونی در اعتراض به دستگیری یکی از سردسته‌های اصلی اغتشاشات آبدانان به نام سجاد مرادی‌وندی و صدور حکم قضایی برای آیت عارفی‌نیا از فعالان فضای مجازی مرتبط با نا آرامی‌های ماه‌های گذشته آبدانان شکل گرفته است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
روزنامه اعتماد نوشت: خواهر خدانور گفت: خدانور دو، سه ماه قبل از اینکه کشته شود، دستگیر شده بود. تازه از زندان آزاد شده بود که این اتفاق برایش افتاد. عکسی هم که از خدانور منتشر شده مربوط به زمانی است که در کلانتری بود. پس از یکی، دو ماه هم با قید وثیقه آزاد شد. ما هم درست نمی‌دانیم به چه دلیل زندان رفته بود. وقتی هم که از زندان آزاد شد همان روزی که معروف به جمعه خونین زاهدان است، خدانور هم کشته می‌شود. البته اول تیر می‌خورد و چند روزی در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان بستری می‌شود بعد هم می‌میرد. پس از آن هم عکسش زمانی که در کلانتری به میله پرچم دستبند زده شده بود، پخش شد.
روایتی از دستگیری و اعترافات محسن شکاری، که امروز به دار آویخته شد.
روایتی از دستگیری ضارب جوان بسیجی اغتشاشات شیراز در کمتر از ۲۴ ساعت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
حمید نوری کارمند سابق قوه قضائیه که از سال ۱۳۷۰ خود را بازنشست کرده و از آن زمان شغل آزاد داشت، برای رسیدگی به حل مشکلات فرزندش به سوئد سفر و در بدو ورود به فرودگاه استکهلم دستگیر شد.
جزئیاتی از نحوه شهادت آرمان علی‌وردی به روایت تعدادی از اغتشاشگرانی که اخیرا توسط اطلاعات سپاه تهران دستگیر شدند.
۴ جوانی که ۱۳ آبان سعی داشتند که با پرتاب کوکتل مولوتف مسجد فاطمیه در لواسان را به آتش بکشند پس از دستگیری اظهارات عجیبی داشتند.
۴ جوانی که ۱۳ آبان سعی داشتند که با پرتاب کوکتل مولوتف مسجد فاطمیه در لواسان را به آتش بکشند پس از دستگیری اظهارات عجیبی داشتند.
پدر علم ژنتیک ایران؛ دکتر داریوش فرهود، چند روز پیش از مقابل خانه‌اش به طرز عجیب و مشکوکی ربوده شد. ۲۶ ساعت از او خبری نبود تا اینکه آزاد شد. امروز پلیس اعلام کرده سه آدم‌ربا در این رابطه دستگیر شده‌اند و انگیزه‌شان را از این گروگانگیری تصاحب پول میلیاردی اعلام کردند. در ادامه روایت دکتر فرهود از این ماجرا را ببینید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند، عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
خطیب وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند شب گذشته با رعایت اصول پدافند غیرعامل، عامل دوم اقدامات تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
وزیر اطلاعات در نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل گفت: به دلیل رعایت یکی از اقدامات کوچک پدافندی در شیراز، شب گذشته همکاران شما و سربازان گمنام امام زمان(عج) موفق شدند عامل دوم اقدام تروریستی شاهچراغ (ع) را دستگیر کنند.
روایت اغتشاشگران از شب‌های اغتشاش و آشوب‌ها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ