وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز خبرنگار بر مسئولیت خطیر خبرنگاران برای روایت آرمان‌های بلند و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر جنگ ترکیبی و شناختی دشمن تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دزفول- نماینده دزفول در مجلس گفت: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در هنگام انجام رسالت خود نباید جناحی عمل کند بلکه باید در مسیر خدمت به مردم صادقانه و خالصانه گام بردارد.
رئیس کمیته داوران پس از پایان جلسه هیيت ريیسه فدراسیون فوتبال برای دقایقی با خبرنگاران گفتگو کرد.
نشست خبری جشنواره رسانه‌ای آرمان با حضور دبیر جشنواره و خبرنگاران در سالن کنفرانس موسسه همشهری برگزار شد.
تصمیم عجیب حزب محافظه‌کار حاکم انگلیس مبنی بر اخذ «حق ورودی» از خبرنگاران جهت پوشش کنفرانس سالانه این حزب، انجمن رسانه‌ای این کشور را خشمگین کرد.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای رئیس فدراسیون شطرنج ابراز بی اطلاعی کرد.
احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی از پیام‌رسان‌های خارجی اظهار کرد: در ارتباط با فیلترینگ دو شبکه اینستاگرام و واتس‌اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه‌ها برابر چهارچوب قانونی عمل کنند و تعهد دهند، وزارت ارتباطات براساس تکالیفش عمل خواهد کرد در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه‌ها هستیم ولی هنوز جواب روشنی در این زمینه داده نشده است.
پپ گواردیولا بعد از پیروزی 3-0 تیمش منچسترسیتی مقابل ولوز به خبرنگاران گفت تیمش با ارائه یک بازی فوق‌العاده به پیروزی رسیده و این برد را بسیار مهم می‌داند.
ریکاردو ساپینتو در جریات بازی تراکتور و استقلال در محفظه مربوط به گزارشگر و خبرنگاران، دقایق پر تب و تابی را پشت سر گذاشت.
گرت ساوت‌گیت بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف تیمش از جام جهانی قطر در گفتگو با خبرنگاران از پاسخ صریح به سوال‌ها درباره آینده‌اش در تیم ملی انگلیس طفره رفت.
بامداد دوشنبه هواپیمای شرکت پگاسوس، یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر ایران را با خود به تبریز آورد.
پس از دیدار مقابل سوییس، کریستیانو رونالدو از منطقه مختلط ورزشگاه لوسیل در حال عبور بود که گیر خبرنگاران افتاد.
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
در روزهای اخیر سوالات مداخله جویانه رسانه های غربی در راستای بر هم زدن آرامش تیم ملی فوتبال ایران به موضوعی داغ تبدیل شده، اما آیا سوالات دیگری برای پرسیدن از دیگر تیم ها هم وجود دارد؟
خسرو حیدری دستیار ساپینتو پس از بازی مقابل هوادار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست 3-0 مقابل چلسی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مارکو وراتی که در جریان تساوی 1-1 پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در پایان مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد.
حتی حرفهای تمجیدآمیز ساکت الهامی هم باعث نشد تا خبرنگاران تبریزی از سوالات تند و تیز خود کنار بکشند.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
سرمربی تراکتور در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر خشمگین بودن او تصریح کرد: بله. باید همینطور باشد.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو
شب گذشته به علت بارش باران و سیل و سقوط یخچال در منطقه دلیر در استان مازندران، جاده کرج - چالوس مسدود شده بود که اکنون بازگشایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ