احمد خاکپور از کارکنان واحد انتظامات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایستگاه میدان حر کیفی پیدا کرده بود که مقدار قابل توجهی وجه نقد و چک و مدارک داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او با اشاره به سابقه عیدی دادن در روز عید غدیر اظهار داشت: در روایتی نوشته شده که در روز عید غدیر، امام حسن (ع) مهمانی بزرگی برگزار کردند و امام علی (ع) بعد از اقامه نماز به همراه فرزندان و گروهی از یاران خود به منزل ایشان رفتند. بعد از تمام شدن مهمانی، امام حسن (ع) به مردم هدایایی دادند. همین رفتار امام موجب شد که سنت عیدی دادن در روز عید غدیر میان مردم رواج پیدا کند.
مهاجم امیدهای ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرد امکانات لازم را برای این تیم مهیا کند تا آنها با هدایت رضا عنایتی به المپیک راه پیدا کنند.
ما از تنگه سختی عبور کردیم و به غار رسیدیم. دهانه غار بیش از ۲۵۰ متر ارتفاع و دهانه آن حدود ۱۰۰ متر عرض داشت و عمقش نیز بیش از ۱۰۰ متر بود. قلعه اسرارآمیز در انتهای غار بود. در محوطه غار حوض‌هایی بود و آبی که از سقف غار می‌چکید، در حوض‌ها می‌ریخت.
زیدآبادی نوشت: اگر گوش شنوایی برای شنیدن هشدار وحشت‌انگیز یک مقام رسمی هم در بین نهاد‌های تصمیم‌گیر کشور پیدا نمی‌شود، صدالبته که دیگر آنچه به جایی نرسد فریاد امثال ماست!
اگر در دهه ۸۰ صورت مساله کم حجابی و بی‌حجابی بود، در دهه جدید روایت «شُل حجابی» موضوعیت پیدا کرد. یعنی دیگر افراد کم حجاب با مانتو‌های کوتاه (تا زانو) نُرمی پذیرفته شده و بهنجار تعریف می‌شدند. در این مقطع مساله حجاب و عفاف، به افرادی تحت عنوان «شُل حجاب» بسط پیدا کرد
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاههای ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
رئیس مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه طی یک سال گذشته رشد خوبی در گسترش روابط داشته‌اند و اطمینان دارم در طول برنامه هفتم توسعه که سیاست ما تقویت رابطه با همسایگان است، روابط بین دو کشور به چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
«میم» که معتقد است حالا باید ماجرای ممنوعیت تحصیل را با همه سختی‌هایش فراموش کنیم و راه دیگری پیدا کنیم تا از تحصیل بازنمانیم، ادامه می‌دهد: رنج زیادی دارد این محدودیت‌ها انگار که ما را حبس کرده‌اند درحالی که نه اسلام و نه انسانیت هیچ‌کدام چنین حقوقی را برای زنان منع نکرده است.
سیدجلال ساداتیان کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نمره سیاست خارجی دولت، با ارفاق ۲ است. ما هنوز می‌گوییم آمریکایی‌ها پیام‌های خوب می‌دهند و می‌خواهند به برجام برگردند، درحالی‌که آن‌ها می‌گویند اولویت‌مان تغییر کرده است. این یعنی آمریکایی‌ها دست بالا را گرفته‌اند. درحالی‌که ما مدت‌هاست به همان برجام ۲۰۱۵ هم راضی شده‌ایم و دنبال همان هستیم، اما به همان هم نمی‌توانیم دسترسی پیدا کنیم.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
زیباکلام گفت: ما یک روایت حکومت داریم و یک روایت که در فضای مجازی و بین مردم شایع است و این واقعا تاسف آور است که ما نتوانیم به حقایق دست پیدا کنیم
زیباکلام گفت: ما یک روایت حکومت داریم و یک روایت که در فضای مجازی و بین مردم شایع است و این واقعا تاسف آور است که ما نتوانیم به حقایق دست پیدا کنیم
کیهان نوشت: لبنان با سیطره بر دو منطقه گازی قانا و کاریش در واقع بر سه چهارم این منطقه غنی تسلط پیدا کرده است و می‌تواند به هاب گازی مدیترانه تبدیل شود. یعنی هدفی که اسرائیل در سرمی‌پروراند، لبنانی‌ها می‌توانند از آن خود کنند.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
سخنگوی دولت گفت: به دعوت دانشجویان علامه در جلسه پرسش و پاسخ حضور پیدا کردم، جلسه طولانی بود و سلیقه های مختلف سوالات خود را مطرح کردند و با هم‌مباحثه و صحبت کردیم.
پس از وقوع دور جدید درگیری‌ها، با وجود اعلام آتش‌بس از سوی دو طرف، اکنون مساله قابل توجه این است که آینده تنش‌ها میان باکو و ایروان به چه سمتی سوق پیدا می‌کند؟ به روایت دیگر مساله این است که آیا درگیری نسبتا شدید اخیر می‌تواند عاملی برای دور جدید درگیری‌ها میان دو طرف باشد یا این‌که بحران به سمت مهار شدن پیش خواهد رفت؟
به نظر می‌رسد هرچه زمزمه توافق هسته‌ای بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود تحرکات در میان طیف‌های اصولگرای مخالف برجام افزایش پیدا می‌کند. در مجلس برخی معتقدند که توافق باید به تصویب نمایندگان برسند و به شدت نسبت به مذاکرات نتیجه آن بدگمان هستند و احیای مجدد برجام را شکستی بزرگ برای کشور می‌دانند.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهید را مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
روایت همسر شهید مدافع حرم اسکندری از لحظه اعلام خبر پیدا شدن پیکر این شهیدرا مشاهده کنید. اعظم سالاری قصرالدشتی گفت: از قبل محرم، احساس می کردم که محرم امسال برایم متفاوت است. پیکر شهید اسکندری، پس از چند سال بدون سر به میهن بازگشت.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش ۵۶ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا روز نهم خردادماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
خیزش گرد و خاک از شمال تا جنوب
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ