از لحاظ فقهی، صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام و خلاف شرع بودن آن نیست و حائز شرایط خاص خود است که طبق شرع مقدس، با شرایط مختلفی همچون مصالحه و رضایت طرفین معامله، قابل رفع است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه در خصوص سوبرداشت از یک خبر توضیح داد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت انتخاباتی فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک، توضیح داد.
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، دقایقی قبل وارد دفتر لالیگا شد تا جلسه‌ای را با مدیران دیگر باشگاه‌های لالیگا برگزار کند.
اواسط سال ۱۳۹۵ بود که خبر انتشار فتوایی از آیت الله مکارم شیرازی در مورد حجاب بانوان محصل در خارج از کشور که به ترک حجاب تحمیل می‌شوند حواشی‌ای را در پی داشت و همان زمان دفتر این مرجع تقلید در مورد این فتوا پاسخ تفصیلی منتشر کرد که در پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید قابل مشاهده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توضیح نامه دفتر ریاست جمهوری مبنی بر بررسی عادی شدن اینترنت در کارگروه اقتصاد دیجیتال، گفت: این نامه در حال بررسی است.
قدسی‌پور تصریح کرد: این دانشجو چند عمل داشته که رضایت بخش بوده و فعلا در بیمارستان است و ما امیدواریم هرچه زودتر بهبودی کامل خود را به دست بیاورند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره گردبند الیزابت پیروز با بیان اینکه این عکس برای ۲۰ روز پیش است، علت این مسئله را توضیح داد.
مرکز رسانه قوه‌قضاییه علت ممانعت نسبت به خروج همسر و فرزند علی دایی از کشور را همراهی با اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فوت یکی از دانش آموزان تبریزی گفت: دانش آموز ۱۵ ساله در پارک اندیشه تبریز بی هوش شده و توسط مردم حاضر در صحنه به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.
دفتر ریاست جمهور عراق با توضیح درباره دیدارهای وی در نشست شرم‌الشیخ و نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، بر موضع ثابت عراق در حمایت از مسائل منطقه‌ای و در رأس آنها مسئله فلسطین تأکید کرد.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که عضو پیشین تیم ملی اسکیت ایران بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری پس از لغو دوباره، توضیح داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: مرگ خانم دانشجوی دانشگاه صنعتی همدان اصلاً ارتباطی به ناآرامی‌های اخیر نداشته ‌و پرونده این فرد جنایی است‌ و شاکی این پرونده مشخص و متهم آن کاملاً مشخص ‌و هم اکنون در زندان به سر می برد.
دفتر «جاستین ترودو»، نخست وزیر کانادا در بیانیه‌ای مطبوعاتی در توضیح اعلام این ممنوعیت تصریح داشت: «مردم نمی‌توانند به خرید، فروش یا انتقال سلاح‌های دستی در داخل کانادا اقدام کنند و نمی‌توانند سلاح‌های دستی جدید را وارد کشور کنند.»
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
بر اساس آنچه که پلیس تهران «درخصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس» اعلام کرده است. «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»
دفتر علی لاریجانی به انتشار شایعه انتصاب وی به عنوان رییس هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا واکنش نشان داد.
مدیر ارتباطات دفتر رییس جمهور دوازدهم نوشت: کتاب «بدون دود و آتش و خون» به عنوان منبع، یک سال پیش منتشر شده است.
رئیس دفتر بازرسی ویژه و نماینده ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد، موضوع تخلف در فولاد مبارکه را مربوط به دولت قبل عنوان و تصریح کرد: آیت الله رئیسی از زمان ریاست قوه قضائیه پیگیر این فساد بود.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: آمریکا بار دیگر پیشنهاد داد که سپاه از فهرست تروریسم خارج شود و در عوض آن، ایران قاتلین حاج قاسم را فراموش کند. ایران گفت «نه».
مهدی فضائلی در توئیتی از سخنان احمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد ابراز شگفتی کرد و خواستار توضیح او شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ