ساره بنت عبدالرحمن در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۳ به عنوان معاون دیپلماسی عمومی وزارت خارجه عربستان منصوب شد. وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت سیستم‌های بهداشت و سلامت از دانشگاه «جورج میسون» آمریکا است و در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ مسئولیت وابسته نظامی نیرو‌های مسلح عربستان در آمریکا را برعهده داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی ازسوی مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، ابراهیم ملاحسینی به سمت مدیرکل تأمین تجهیزات فنی و خدمات پیمانکاری حوزه معاونت توسعه منابع، منصوب شد.
با حکم نیما نکیسا؛ حجت الاسلام محمد مالمیر به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شد.
اتفاقات تمرین جنجالی استقلال باعث شد تا یک انتصاب جدید در این باشگاه صورت بگیرد.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
مدیر رسانه جدید تیم فوتبال نساجی مازندران منصوب شد.
به زودی اعضای هیئت مدیره باشگاه الهلال انتخاب خواهند شد.
برخی از ترجیحات جنسیتی برای انتخاب درمانگر ارزش توجه دارند مثلا زنانی که تجربه تروما داشته‌اند ممکن است با یک درمانگر زن نتایج درمانی بهتری را تجربه کنند یا مردانی که به درمانگر با جنسیت دلخواه خود مراجعه می‌کنند نتایج بهتری را گزارش می‌کنند. اما برخی ترجیحات نیز ارزش به چالش کشیدن دارند، زیرا درمانگران کاربلد آموزش دیده اند که نسبت به تفاوت‌های شخصیتی مراجعان منعطف باشند و رویکرد خود را با مراجعان خود سازگار کنند و بسیاری از ترجیحات جنسیتی برای انتخاب درمانگر صرفا دایره انتخاب آن‌ها را محدود می‌کند.
اینجا سیاره سرخ نیست اگرچه شبیه سازی کاملی از آن است. اینجا محیطی است که ناسا در یکی از آشیانه‌های مرکز تحقیقاتی خود در هیوستن ساخته جایی که سه گروه متشکل از چهار داوطلب با دقت انتخاب شده (دو مرد و دو زن) از تابستان سال جاری یک سال کامل را در آن سپری خواهند کرد.
تصمیم قاطع یحیی گل محمدی در انتخاب پنالتی زن این تیم جلوی هرگونه حاشیه را گرفت و گولسیانی هم گل های حساسی را برای تیمش به ثمر رساند.
بعد از تغییرات مدیریت در باشگاه مس کرمان، اکنون در آستانه بازی با پرسپولیس یک انتصاب جدید نیز توسط مدیرعامل این تیم انجام شد.
کوک یکی از هشت نفری بود که به عنوان بخشی از بیست و یکمین دسته‌ی فضانوردان ناسا در سال ۲۰۱۳ انتخاب شد. پس از دو سال آموزش، او به یک فضانورد تمام عیار تبدیل شد.
گروهی از زنان اماراتی در دبی عضو یک تیم نیروهای ویژه سوات هستند که برای محافظت از افراد مشهور لیست A که از امارات بازدید می‌کنند انتخاب شده اند.
شهردار تهران با صدور حکمی «شادی مالکی» را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
شهردار تهران طی حکمی «شادی مالکی» را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، منصوب کرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و مسئولین شهرستان ورامین در این ناحیه برگزار شد.
روزنامه اصولگرای سراج برای گزارش یک و عکس یک خود حضور سیدابراهیم رئیسی در دانشگاه الزهرا را انتخاب کرده و با انتشار عکس تمام صفحه از رئیسی در جمع دختران دانشگاه الزهرا تیتر زده: زن، دانشگاه، رئیسی!
بیمارستان 226 تختخوابی رابعه بلخی از بیمارستان‌های شبانه‌روزی دولتی در کابل است که روزانه حدود 300 مراجعه کننده دارد.
«هونگ سونگ هو» کره‌ای به عنوان سرمربی تیم های ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
نماینده مردم رباط کریم در واکنش به اینکه هیچ یک از نمایندگان زن به هیات رئیسه راه نیافتند، یادآور شد: نمایندگان زن هم برای انتخابات هیات رئیسه کاندیدا بودند اما صفر کیلومتر بودند، به این معنی که بار اولی است که به مجلس آمده‌اند و طبیعتاً مجلس در انتخاب میان کسانی که دارای تجربه هستند و کسانی که کمتر تجربه دارند، قطعاً افراد باتجربه را انتخاب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ