لابا کودجو، مهاجم توگویی العین می‌گوید خودش را اهل امارات می‌داند و قصد جدایی از این تیم را ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد مربی سرشناس کوراش جهان جهت تقویت کادر فنی تیم کوراش بانوان ایران به امضا رسید.
قرارداد مربی سرشناس کوراش جهان جهت تقویت کادر فنی تیم کوراش بانوان ایران به امضا رسید.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
قرارداد مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال امضا شده و مشکلی برای همکاری او وجود نخواهد داشت.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
با اعلام رسمی باشگاه الاهلی عربستان، ادوارد مندی طی یک قرارداد سه ساله، به این تیم پیوست.
یورگن کلوپ به قراردادش با لیورپول پایبند است و با وجود درخواست هواداران برای اینکه مربی تیم ملی آلمان شود، لیورپول را رها نخواهد کرد.
جواد نکونام سرمربی جدید استقلال مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلارا است.
با هر خواهش و التماسی بود با او تماس گرفتم و به او گفتم که حتی این قرص‌ها در شنوایی من تاثیر عجیبی گذاشته است، حتی گوش دیگرم نیز شنوایی ندارد و با عوارض وحشتناکی مانند ریزش مو و بیماری‌های پوستی روبه رو شده ام، ولی آن زن وقتی دید مطالب منفی زیر پیج اینستاگرامش می‌گذارم بی درنگ مرا در فهرست سیاه قرار داد و دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
«کارلوس انرخوز هرناندز» سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران شد.
گراهام آرنولد، قرارداد خود را به مدت چهار سال دیگر با استرالیا تمدید کرد و سرمربی تیم ملی این کشور باقی ماند.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
سرمربی ایرانی تیم ملی کویت، پس از اتمام قرارداد چهارساله‌ برای دو سال دیگر قرارداد خود را با فدراسیون این کشور تمدید کرد.
باقری در پایان با بیان اینکه «بعد از بازگشت شرایط به حالت عادی گذشته به صورت مشروط، برای ادامه فعالیت اینستاگرام و واتس‌اپ منعی وجود ندارد»، گفت: از نظر من چنانچه اینستاگرام و واتس‌اپ قرارداد و تفاهم نامه‌ای امضا کنند و شروط جمهوری اسلامی ایران را بپذیرند و متعهد به پذیرش مسئولیت شوند، منعی برای فعالیت آنها وجود نخواهد داشت.
قرارداد سرمربی و کادر فنی تیم جوانان به پایان رسیده و باید دید از سوی فدراسیون فوتبال تمدید می‌شود یا خیر.
مذاکرات شفر با باشگاه صنعت نفت در مراحل نهایی قرار گرفته و ظاهرا در صورت فراهم شدن شرایط، این مذاکرات تا پایان هفته به مرحله عقد قرارداد می‌رسد.
در شرایطی که مهدی تاج قرارداد کارلوس کی روش را موقتی اعلام کرده بود، نائب رییس او مهدی محمد نبی امشب در برنامه شب های فوتبال گفت که نظر هیات رییسه این است که او تا پایان جام ملت‌ها در سمت خود بماند.
طبق توافق حاصل بین طرفین کی روش برای مدت ۴ ماه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت ایران می‌نشیند. دستمزد مربی باتجربه پرتغالی در این مدت ۲۰۰ هزار یورو خواهد بود.
میرشاد ماجدی با اعلام اینکه انتخابات امروز قانونی بود تاکید کرد که حتی اگر مربی دیگری برای تیم ملی بیاورند امضای او پای قراردادش نخواهد بود.
وینگر اسبق سپاهان مراحل پایانی عقد قرارداد خود با استقلال را نهایی کرد.
استقلال امضای قرارداد با محبی را تکذیب کرد
محمد محبی که به گزینه اول استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است به زودی وارد تهران می‌شود تا قرارداد خود را با استقلال رسمی کند.
محققان یک شرکت دانش بنیان پودر نانوذرات کربنات کلسیم کاربردی در صنایع را با تکنولوژی نانو به تولید رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ