کارشناس شبکه ابوظبی الریاضیة به تمجید از فرهاد مجیدی پرداخت و او را یکی از بهترین سرمربیان لیگ این کشور معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته اول فصل جدید لیگ حرفه‌ای امارات با آمار و ارقام متفاوتی نسبت به فصل گذشته به پایان رسید‌.
شاگردان فرهاد مجیدی نمایش بهتری نسبت به شارجه در نیمه اول داشتند.
شاگردان فرهاد مجیدی امروز به مصاف تیم شارجه امارات خواهند رفت.
فرهاد قائمی ملی‌پوش سابق والیبال ایران به تیم شهرداری گنبد پیوست.
فرهاد مجیدی مشتری میلیون دلاری ترابی شد
رییس موسسه مطالعاتی دین و اقتصاد گفت: تصمیم گیرانی در کشور ابتدا شوک وارد می‌کنند و بعد از افزایش قیمت ابراز شگفتی و ناراحتی می‌کنند. یا اجازه جولان به بانک‌های خصوصی می‌دهند در حالی که طبق گزارش دستگاه‌های رسمی طی این دو دهه که از ظهور بانک‌های خصوصی در ایران گذشته است، ما در حالی رشد حدود ۳۶ درصدی تولید داشتیم که کشور با ۱۰ هزار و ۲۵۰ درصد رشد نقدینگی مواجه شده است!
برخی خبر‌ها حاکی از آن است ستاره فصل گذشته پرسپولیس مورد توجه فرهاد مجیدی و باشگاه اماراتی اتحاد کلبا قرار گرفته است.
طبق ادعای رسانه های اماراتی، آندرس وومبرگربرای حضور در اتحاد کلباء با این تیم به توافق رسیده است.
خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که فرهاد مجیدی به دنبال خرید محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش و سابق پرسپولیس است.
برخی از جریان سازی‌های اخیر برای عمده کردن مباحث حاشیه‌ای را یک روند خطرناک می‌دانم. شیوه غیر متعارف دولت فعلی برای تدوین برنامه هفتم نشان می‌دهد که گویا برخی در حال فراهم کردن نان برای مافیا‌ها هستند؟! برای اولین بار شاهد هستیم سندی تدوین شده که در آن مشارکت دستگاه ها، مناطق و بخش‌ها از شکل گیری این سند حذف شده است لذا این شیوه برنامه ریزی مشکوک است.
پرسپولیس هشتمین قهرمانی لیگش را روز گذشته جشن گرفت. آنها می‌توانستند سال گذشته هم به این جام برسند اما؟
به نظر می‌رسد یکی از تیم‌های خواهان مهدی قایدی اتحاد کلبا باشد که فرهاد مجیدی را روی نیمکتش می‌بیند.
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
اگر بنا باشد هر مدیر یا مسئولی بعد از بازی چنین کاری را انجام دهد آیا سنگ روی سنگ بند خواهد شد؟ اگر مدیرعامل دیگری چنین کاری انجام می‌داد واکنش باشگاه سپاهان چه بود؟
نایب رئیس تیم فوتبال اتحاد کلباء گفت که به احتمال بسیار زیاد، فرهاد مجیدی فصل بعد نیز در این تیم می ماند.
مینا به یاد روز آشنایی اش با فرهاد افتاد. خسته بود. پدر جلوی پسر جوانی که به خواستگاری اش آمده بود، بدجوری با او رفتار کرده بود. پدر به خواستگار گفت: مینا خیلی دست و پا چلفتی است. عرضه هیچ کاری را ندارد. اصلاً شعور ندارد. این دختر دایم استراحت می‌کند. او ادامه داد: من دلم نمی‌خواهد پسر مردم را بدبخت کنم. من دلم نمی‌خواهد مردم پشت سرم فحش بدهند.
درحالیکه امروز گزارشهایی منتشر شد که نشان می‌داد فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل باشگاه اورتون، با تهدید جانی مواجه شده است پلیس لیورپول این گزارش‌ها را رد کرد.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
تعدادی از تماشاگران تونسی و مغربی با در دست داشتن پرچم فلسطین، اطراف خبرنگار شبکه «کان»رژیم صهیونیستی که در حال تهیه گزارش در قطربود حلقه زده اند و یکصدا فریاد «فلسطین فلسطین» سر می‌دهند.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
روزنامه‌های اماراتی با تمجید از عملکرد فرهاد مجیدی، نتایج او در لیگ اماراتی را یک تاریخ‌سازی برای اتحاد کلباء می‌دانند.
صبح فردای برد پنجم، فرهاد مجیدی دوباره فاصله طولانی و یک ساعت و نیمه دبی تا کلبا را می‌راند تا در تمرین ریکاوری تیم حاضر باشد.
مدافع مس کرمان معتقد است اعتماد فرزاد حسین‌خانی به بازیکنان جوان، نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.
در ابتدای فیلم می‌بینیم که رحیم به دیدار حسین در محل کارش که یک بنای تاریخی در کنار صخره‌ای بزرگ است، می‌رود. این بنا با داربست پوشانده شده (که چیزی شبیه به استعاره در این فیلم نبوغ‌آمیز است)؛ پوششی که مجموعه‌ای از نردبان‌ها و پله‌هایی‌‌ست که هم رازهای مرگ و زندگی را می‌پوشانند و هم به آن‌ها دسترسی می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ