وزارتخانه‌های خارجه امارات و قطر با صدور بیانیه‌های جداگانه به شدت حمله تروریستی صورت گرفته در مرقد مطهر شاهچراغ (ع) ایران را محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امارات، قطر و عمان هم درباره سفر به لبنان به اتباع خود، هشدار دادند.
شرکت انرژی قطر، قرارداد طولانی مدتی برای تامین میعانات گازی گروه اینوک دبی (متخصص در زمینه نفت و گاز) امضا کرد.
براساس اعلام وزارت خارجه قطر، دوحه و ابوظبی روابط دیپلماتیک خود را ازسر خواهند گرفت.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم، ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حضور در این تیم چالش مهمی برایش محسوب می‌شود، گفت: از قطر و امارات پیشنهاد دارم ولی به راهمان در پرسپولیس ادامه می‌دهیم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه باشگاه‌هایی از امارات و قطر قرار دارد و مذاکرات جدی را انجام داده است.
دریادار ایرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام کشور‌ها تقاضا دارند تا در اقدام اشتراکی منطقه‌ای به همراه ایران حاضر باشند، گفت: ما پیش از این با عمان اقدام اشتراکی را داشتیم و اکنون عربستان این هدف‌گذاری را انجام داده و به آن ورود کرده است؛ امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند هم جزو این کشور‌ها هستند.
مدافع جوان تراکتور تبریز پیشنهاداتی از باشگاه‌های قطر و امارات دارد.
مدافع جوان تراکتور تبریز پیشنهاداتی از باشگاه‌های قطر و امارات دارد.
مرتضی پورعلی‌گنجی می‌گوید او در نیم فصل پیشنهاداتی از قطر و امارات داشت.
هم‌گروهی با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ در گروه C، قرعه‌ای بود که برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انتخاب شده بود.
تیم ملی فوتبال ایران با سه تیم امارات، فلسطین و هنگ کنگ همگروه شد و می‌شود انتظار 9 امتیاز از سه بازی مقدماتی را داشت.
شماری از کشورهای غربی خاورمیانه پس از رویت ماه شوال، فردا را عید فطر اعلام کردند.
وزارت‌خارجه قطر از عزم خود برای بازگشایی سفارت‌خانه‌های این کشور در امارات متحده عربی و بحرین در هفته‌های آینده خبر داد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که هم‌اکنون کشورهای قطر و امارات در حال رایزنی با طرف‌های درگیر برای برقرار آتش‌بس در نوار غزه هستند.
کشور‌های عربی از جمله امارات، قطر، عربستان، کویت، سلطان نشین عمان و بحرین از اتباع خود خواسته اند تا از سفر به تانزانیا و گینه استوایی خودداری کنند.
براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.
در حالی‌که برخی از کشور‌های منطقه نظیر قطر و امارات که زمانی به شورشیان مخالف اسد کمک کرده بودند، بار دیگر به سمت برقراری روابط با سوریه گام برمی‌دارند، ترکیه نیز با این کشور‌ها هم‌مسیر شده است. البته باوجود حرکت آهسته دولت ترکیه به‌سمت برقراری مجدد ارتباطات دیپلماتیک با دولت سوریه بعد از حدود یک‌دهه و به‌رغم دیدار مقامات دو طرف، آنکارا، اما برای عادی‌سازی روابط با دمشق شرط گذاشت.
محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات و تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در گفتگویی تلفنی پیرامون روابط دوجانبه و شماری از موضوعات منطقه ای و بین المللی دارای اهمیت مشترک رایزنی کردند.
تیم ملی آرژانتین در آستانه جام جهانی قطر در یک بازی دوستانه به مصاف امارات رفت و موفق شد با نتیجه 5-0 به پیروزی برسد.
مقامات امارات متحده عربی و قطر اظهارات اخیر جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که اروپا را باغ و جهان را جنگل تشبیه کرده بود، نژادپرستانه توصیف کردند.
«اولاف شولتز» قرار است در سفر به عربستان، امارات و قطر این سه کشور را به سرمایه گذاری بیشتر در آلمان ترغیب کند.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
میدل ایست آی گزارش داد که قطر از طریق روابط خود با طالبان و امارات از طریق ارتباط با شبکه حقانی به دنبال افزایش نفوذ خود در افغانستان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ