معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران با توجه به بومی شدن و ریشه دواندن توانمندی‌های هسته‌ای در ایران، هرگونه تهدید علیه صنعت هسته‌ای کشورمان کاملاً بی مفهوم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماجرای نقل و انتقالات و وضعیت کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، تغییر دیگری به خود می‌بیند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنانم در مناطقی سرویس زدند که حمله‌های تایلند را با مشکل مواجه کرد.
کاظم صدیقی درباره حمله‌های اخیر به روحانیون گفت: عموما این کار‌ها را آدم‌های مرفه می‌کنند. شرایط اقتصادی مردم را به زحمت انداخته است، اما همین مردم که در زحمت هستند ۱۳ آبان به صحنه آمدند، ۲۲ بهمن به صحنه آمدند، روز قدس به صحنه آمدند؛ این‌ها همین پابرهنه‌ها هستند که قدرت خرید ندارند. پس مشکل، مشکل حرام‌خوری است، مشکل عیاشی است.
مضرات کافئین برای بدن: امکان به وجود آمدن حمله‌های عصبی و اضطراب. اختلال در معده و سیستم گوارش. بی‌خوابی که احتمالاً حداقل یک بار به خاطر خوردن چای یا قهوه بی‌موقع تجربه کردید.
از نظر نتیجه باید بگویم نتیجه بدی نبود. وقتی یک گل جلو افتادیم خوشحال شدم، اما وقتی گل خوردیم بازی به سمت دیگری رفت و بیشتر حمله‌ها از جانب ایران بود. برنامه ما هم ضد حمله بود.
مدت‌ها است که مباحثه‌ای در میان اقتصاددانان و سیاستگذاران در ایران بر سر نرخ بهره در جریان است. اقتصاددانان کم و بیش معتقد به رویه متعارف سیاستگذاری اقتصاد کلان و روش مرسوم کنترل تورم و همچنین جلوگیری از حمله‌های سفته‌بازانه به بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی، غالبا از پایین بودن نرخ بهره اسمی نسبت به تورم و منفی بودن نرخ بهره حقیقی (نرخ بهره اسمی منهای نرخ تورم) ابراز ناخشنودی می‌کنند و چاره کنترل تورم را افزایش نرخ بهره می‌دانند و معمولا کمتر تبصره‌ای به این پیشنهاد می‌زنند.
این سفر دیپلماتیک که در واقع اولین سفر «محمد شیاع السودانی» در مقام نخست وزیر عراق به تهران است در حالی انجام می‌شود که این روز‌ها علاوه بر مسائل جاری بین دو کشور طی سال ها، حمله‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر گروهک‌های تروریستی در بخشی از اقلیم کردستان عراق به یکی از پرونده‌های مهم در روابط دو کشور تبدیل شده است چنان که شاید بتوان گفت سایر موضوعات بین تهران و بغداد به نوعی تحت حاشیه این موضوع قرار گرفته است.
بعد از انواع حمله‌ها، ترورها و ساماندهی منافقین در کشورهای غربی و آمریکا، امروز دشمن به سمت هک کردن رسانه‌ها روی آورده است.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس، حمله‌های تروریستی را ناشی از درماندگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان بدانند جنایات تروریستی هیچ خللی در اتحاد مردم ایجاد نمی‌کند بلکه باعث روسیاهی آنان می‌شود.
مدیر اجرایی جام جهانی 2022 قطر می‌گوید از لحظه اعلام میزبانی، این کشور از طرف رسانه‌ها مورد حمله‌های ناجوانمردانه‌ای قرار گرفته است.
فرمانده ناوشکن جماران از خنثی‌سازی مداوم حمله‌های دزدان دریایی علیه کشتی‌های کشورمان در آب‌های آزاد خبر داد.
چگینی با تأکید بر ضرورت مراقبت و پیشگیری از حمله‌های سایبری، اعلام کرد: تقاضا و مصرف انرژی در کشور بیشتر از تولید است.
عناصر تروریستی جیش الظلم و تجزیه طلب شرق کشور در روزهای گذشته با حمله‌های تروریستی مختلف سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش بودند.
درخشش آنسو فاتی، ستاره جوان بارسا، در بازی برابر رئال سوسیداد بار دیگر نگاه‌ها را به سمت این بازیکن معطوف کرد.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
بازگشت عادل فردوسی‌پور با اپلیکیشن فوتبال  ۳۶۰ ؛ اختصاصی در بازار
کتاب «بازجویی؛ بایدها و نبایدها» ابتدا به تعریف بازجویی پرداخته و مواردی نظیر «مصاحبه‌های گزینشی» و «استیضاح» را نیز در زمره‌ی بازجویی می‌شمارد. سپس بازجویی را به عنوان یکی از مقدمات و شرایط لازم برای صدور حکم توسط قاضی قلمداد می‌کند و انجام بازجویی را از شئون حاکم شرع می‌داند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ