جام جهانی قطر نه تنها جایگاه قطر را در نقشه جهانی به عنوان مرکز گردشگری بین‌المللی و فعالیت‌های تجاری ترسیم می‌کند، بلکه رونق بزرگی برای اقتصاد این کشور به همراه خواهد داشت و با وجود مبالغ هنگفتی که قطر برای ارتقای زیرساخت‌ها، بخش گردشگری، تولید برق، مخابرات و اینترنت ۵G و حمل و نقل هزینه کرده است، از همین حالا این کشور را باید برنده بزرگ جام جهانی خواند؛ چراکه در سال‌های آتی نتیجه سرمایه‌گذاری خود در بخش گردشگری را خواهد دید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی رسانه‌های فرانسوی مدعی هستند امیر قطر در اولتیماتومی به کیلیان امباپه به او اعلام کرده در صورتیکه همین حالا قراردادش با پی‌اس‌جی را تمدید نکند پیش از شروع پیش‌فصل فروخته خواهد شد.
براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.
یانگ می‌گوید: «هواوی میت ایکس۳» دارای صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی تاشو خواهد بود که ۰.۱۵ اینچ کوچک‌تر از صفحه نمایش تاشو Mate X۲ (تصویر بالا) است. با این حال، قطر صفحه نمایش پوشش ثابت باقی می‌ماند و همان ۶.۴۵ اینچ خواهد بود.»
ادن هازارد در یک مصاحبه می‌گوید از بازی کردن در جام جهانی 2022 قطر با پیراهن تیم ملی کشورش بلژیک راضی نبوده و به همین علت تصمیم گرفته از بازی‌های ملی خداحافظی کند.
ستاره سابق تیم فوتبال السد می‌گوید پس از پایان رقابت‌های جام جهانی در قطر تحت فشار زیادی قرار داشته و به همین دلیل تصمیم به ترک این کشور گرفته است.
رضا عنایتی تمایلی به صحبت در مورد مسائل مالی تیمش پیش از بازی دشوار برابر استقلال نشان نداد.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
روبرتو باجو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که فرانسه و آرژانتین مستحق صعود به دیدار نهایی جام جهانی 2022 قطر بودند.
دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که در جام جهانی قطر بیشتر تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری داده اند و به همین دلیل بازی ها کیفیت لازم را نداشته اند.
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
بازیکن الجزایری تیم ملی قطر در صحنه گل اول تیم سنگال اشتباه مرگ باری انجام داد که همین امر منجر به شکست عنابی ها شد.
دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر امروز جمعه ۴ آذر با بازی تیم‌های گروه‌های A و B ادامه پیدا می‌کند. تیم ملی کشورمان هم در همین راستا امروز با ولز دیدار می‌کند.
هافبک میانی وستهام و انگلیس عقیده دارد تیمش در این دوره عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد و برای همین یک چمدان خالی به قطر آورده است.
مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال همراه تیم ملی راهی قطر نشده است. او به همین خاطر در سمینار سالانه افسران صدور مجوز حرفه ای شرکت کرد.
جام جهانی 2022 قطر ممکن است آخرین جام جهانی این ابرستاره دنیای فوتبال باشد و به همین خاطر است که این تورنمنت اهمیتی بیشتر از جام‌های جهانی قبلی دارد.
ایران در ایام برگزاری جام‌جهانی در هتل الریان مستقر است. اگر وارد سایت این هتل یا یکی از سایت‌های رزرو هتل شوید و الریان را جست‌وجو کنید، متوجه خواهید شد بین ۱۵ تا ۲۵ نوامبر (۲۴ آبان لغایت ۴ آذر) اتاق موجود است. تیم‌ملی احتمالا ۲۴ آبان وارد قطر می‌شود و تا زمانی که حذف نشود، در آنجا باقی می‌ماند. یعنی همین حالا هرکسی با داشتن کارت اعتباری، می‌تواند حداقل ۱۰‌روز را در هتل تیم‌ملی و بیخ گوش آن‌ها سپری کند.
برای سفر به قطر، اما حرف از چند ده میلیون است؛ انگار نه انگار همین نزدیکی‌هاست. قیمت تور‌ها بالاست. برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید.
کارلوس کی‌روش بازیکنانی را برای اردوی اتریش برگزیده که به احتمال بسیار بالایی همین گروه منهای یک دروازه‌بان، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهند داشت.
در همین رابطه نشریه «اکیپ» فرانسه مدعی شد و نوشت: کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی مصر با امضای قراردادی دوباره سرمربی ایران در جام جهانی قطر (۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر) شد.
جالب اینکه جواد نکونام همین دو ماه پیش یکی از گزینه های ایرانی سرمربیگری تیم ملی در صورت اخراج اسکوچیچ بعداز اردوی قطر بود
فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد اسکوچیچ باید به این کروات که در فوتبال ایران به دنیا شناسانده شد، سی میلیارد تومان غرامت پرداخت کرده و با او تسویه کند! معادل همین میزان هم بابت استخدام سه ماهه کی‌روش باید کنار گذاشت!
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می‌گوید که حتی اگر همین الان همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره‌ جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
بلیت‌های دو دیدار از دیدارهای آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از همین حالا به صورت کامل به فروش رفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ